Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (108)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=єдність<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72+159.92/К 14-214141 рукописный текст
Автор(ы) : Казаннікова , Олена Василівна
Заглавие : Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :185 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-176.
УДК : 159.922.72+159.922.72:616.89-008.441.1 + 159.922.72 + 159.922.72:616.89-008.441.1
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Інтелектуальний розвиток
Вікова психологія-- Діти 6-8 років
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелектуальний розвиток--тривожність--вікові особливості--єдність афекту і інтелекту--психотренінг--прогнозування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено аналізу впливу тривожності на інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку. В роботі систематизовано основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання зазначеної проблеми, висувається й обгрунтовується положення про існування певних особливостей співвідношення перебігу інтелектуального розвитку 6-8 річних школярів і проявів тривожності. У роботі розроблена й апробована програма корекції надмірної тривожності учнів молодшого шкільного віку, яка підтвердила свою ефективність в практиці навчально-виховного процесу початкової школи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/Т 48-950888 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Маргарита Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :230 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-230.
УДК : 159.922.73-053.6+316.613.42 + 159.922.73-053.6 + 316.613.42
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Міжособистісна довіра
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): довіра--міжособистісна довіра--довіра до світу--довіра до себе--радіус довіри--структура міжособистісної довіри--генеза--надійність--передбачуванність--приязнь--єдність
Аннотация: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Павлюк Т. Г.
Заглавие : Формування колективної думки в прикордонному підрозділі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 339-351 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
УДК : 159.9:355.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): колективна думка--корпоративна культура--прикордонний підрозділ--традиції--єдність--соціально-психологічний клімат--соціальна та професійна зрілість
Аннотация: У статті встановлено, що колективною думкою в прикордонному підрозділі називається єдина позиція, що поділяється всіма його членами, з конкретного, значущого для всіх питання. Колективна думка виступає у формі знання, думки про предмет цього знання, відношення до нього у формі колективного рішення й розв'язання, вирішення, тобто наміру зробити певну колективну дію.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-053.6:3/Ч-18-163662 рукописный текст
Автор(ы) : Чанцева-Коваленко, Олена Миколаївна
Заглавие : Гармонійні стосунки батьків як чинник особистісного розвитку дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2016
Колич.характеристики :273 с.: табл., ил.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-228.
УДК : 159.923.2-053.6:316.362.1-055.52-025.18](043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Стосунки батьків-- Особистісний розвиток дитини
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісний розвиток--сімейна система--гармонійні стосунки батьків--автономність та залежність--ціннісно-орієнтаційна єдність--емпатійна наповненість стосунків--узгодженість виховних підходів--вебінар
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків. Обгрунтовано, що стосунки батьків виступають одним з важливих факторів особистісного розвитку дитини. Окрім цього відзначено позитивну динаміку щодо гармонізації стосунків у батьків-учасників вебінарів. Виходячи з цього, можна стверджувати, що розроблені на основі проведеного дослідження онлайн-вебінари мають позитивний вплив на розвиток дитячої особистості та гармонізацію батьківських стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Комар Т. В.
Заглавие : Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 251-263. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
УДК : 159.9.072
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): значущі інші--особистісний соціально-психологічний простір--професійна зрілість--психологічна єдність--соціономічні професії
Аннотация: У статті здійснено спробу обґрунтувати специфіку особистісного психологічного простору майбутніх фахівців соціономічного напрямку на основі результатів емпіричного дослідження. Результати дослідження уособлюють дані щодо ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців соціономічних професій, а саме: соціальних працівників, психологів, юристів, філологів. За результатами емпіричного дослідження підтверджено положення про найзначущих інших, які не завжди з’являються в центральному колі психологічної близькості особистісного соціально-психологічного простору. Також встановлені суб'єктивні ознаки (індикатори), що необхідно розглядати, як критерії психологічної близькості, визначено категорії найбільш психологічно близьких інших із загальної сукупності значущих інших.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Москаленко В.В., Лавренко, Ольга Василівна, Кулініч Г. М.
Заглавие : Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 197-211 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
УДК : 159.922.27-316.87
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічно успішна людина--моральна складова образу--емпіричне дослідження--єдність економічного і морального--уявлення--моральні норми
Аннотация: В статті представлено результати емпіричного дослідження, яке здійснювалось з метою аналізу особливостей моральної складової образу «економічно успішної людини» студентської молоді. Емпіричне дослідження здійснювалось на вибірці, яка сформована із студентів вищих навчальних закладів м. Києва. Організація емпіричного дослідження була здійснена у відповідності з задачами визначення змісту уявлень студентів про «моральність» в структурі характеристик образу економічно успішної людини: ставлення студентів до дотримання моральних норм особистістю в сфері економічної життєдіяльності; уявлення студентів про причину порушення моральних норм в економічній життєдіяльності людини. Результати дослідження засвідчили, що основна маса студентської молоді пов‘язує економічний успіх людини з дотриманням нею моральних норм. Тим не менш частина студентів вважає можливим порушувати моральні норми, якщо це потрібно для економічного успіху. Отримані результати підтверджують доцільність цілеспрямованих форм морального виховання в умовах навчання у вузі.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Борозенцева Т.В.
Заглавие : Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 324-335. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.6:159.922.62
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): корпоративна культура--громадська організація--життєвий цикл організації--понятійна єдність--системна методологія--інваріантне моделювання--самоорганізація--психокорекційна робота
Аннотация: У статті побудовані принципи побудови соціально-психологічної програми формування та підвищення корпоративної культури громадських організацій з урахуванням існуючих проблем розвитку інститутів громадського суспільства у сучасному соціумі. Приведено результати апробації диференційованої соціально-психологічної тренінгової програми щодо посилення дії основних чинників корпоративної культури громадської організації. Підкреслено універсальність змісто запропонованої програми тренінгу. Програма легко модифікується для будь-якого складу групи: учасниками тренінгу можуть бути і дійсні, і нові члени громадської організації, а також лідери та представники керівного органу.
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/К 72
Автор(ы) : Костюк Г. С.
Заглавие : В. І. Ленін і психологічна наука
Выходные данные : Київ: Знання, 1970
Колич.характеристики :61 с.
Цена : 0.08 грн
УДК : 159.9.01
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): матеріальний субстрат психіки--відображення об'єктивної дійсності--психологія особистості--єдність знання і практики
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 8
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Колич.характеристики :262 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 16.00 р.
УДК : 159.928(082)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи/ Д. К. Корольов. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку/ І. І. Карабаєва. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку/ В. С. Бажанюк. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики/ І. М. Боднарук. Структура образу світу старшокласників/ І. М. Бушай. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання/ Н. А. Добровольська. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді/ О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності/ О. С. Кальчук. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ/ О. С. Козлова. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин/ С. В. Маковєєва. Сторінка з історії становлення українського вільного університету/ А. М. Маслюк. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості/ О. С. Науменко. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці/ О. М. Немеш. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Історико-психологічний аналіз феномена танцю/ І. М. Поклад. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания/ Т. В. Сергеева. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю/ О. О. Федько. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням/ О. В. Хмизова. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів/ О. М. Чорна. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда/ Б. А. Щербатюк. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості/ М. М. Янковчук. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Чорна О. М.
Заглавие : Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 224-233 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примечания : Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
УДК : 159.922.75
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фантазія--мислення--творча особистість--молодший школяр--розвиток фантазії
Аннотация: У статті проаналізовано проблему розвитку фантазії молодших школярів у єдності з мисленням, обгрунтовано необхідність взаємозвязку між ними для становлення особистості дітей.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Лавренко, Ольга Василівна
Заглавие : Емпіричне дослідження морального компонента економічної культури особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. С. 24-32 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примечания : Бібліогр.: С. 30-31 (14 назв)
УДК : 17.032.1; 338.2-053.81
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпіричне дослідження--економічна культура особистості--когнітивний, афективний та конативний компоненти--єдність економічного і морального
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження, яке здійснювалося з метою аналізу морального компонента економічної культури особистості (на вибірці студентської молоді). Моральне самовизначення особистості в просторі економічних відносин розглядається як трикомпонентна структура: когнітивний, афективний та конативний компоненти. Завдяки моральності, як складової кожного із цих компонентів, особистість здатна діяти в економічному просторі на моральних засадах.
Найти похожие

12.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12
Выходные данные : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Колич.характеристики :423 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Цена 2072-4772: 25.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Содержание : Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості/ О. В. Бабатенко. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів/ О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій/ Н. М. Бугайова. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми/ О. Л. Вернік. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. Цілісність особистості у вимірі системного підходу/ Є. В. Гейко. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/ Г. О. Гуд. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі/ Н. А. Добровольська. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/ В. В. Іванова, Т. В. Палько. Психологічні складові стресостійкості школярів/ В. І. Іванцанич. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ/ Є. В. Кіричевська. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників/ І. В. Мамчур. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький)/ Ж. М. Маценко. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах/ І. Я. Мельничук. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин/ О. О. Міненко. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу/ В. В. Москаленко. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ О. Л. Музика, Є. В. Загурська. Психологічні особливості процесу прийняття рішень/ С. А. Мул. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів/ С. М. Омелянюк. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя/ Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації/ А. М. Терещук. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості/ В. В. Турбан. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України/ Т. Т. Чегі. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/ Н. В. Чорна. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі/ С. Є. Солодчук. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів/ Ю. І. Ахтирська. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму/ П. С. Білецький. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації/ Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців/ Р. П. Шевченко. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості/ Е. М. Євланова. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів)/ В. А. Ведмідь. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі/ В. П. Мамко. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра/ І. О. Михайлошина. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять/ В. В. Турбан.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Сердюк Л. З., Дубчак Г. М.
Заглавие : Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 268-277. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примечания : Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): подружня сумісність--сімейні настанови--шлюбні партнери--ціннісні орієнтації--ціннісно-орієнтаційна діяльність
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження структури та динамічних особливостей ціннісно-орієнтаційних позицій шлюбних партнерів. Розкрито зв'язок ціннісних орієнтацій подружжя та їх психологічної сумісності. Встановлено, що схожість ціннісних орієнтацій та настанов шлюбних партнерів є важливим фактором подружньої сумісності та стабільності шлюбу.
Найти похожие

14.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 17
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Колич.характеристики :306 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 20.00 р.
УДК : 159.928(082)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії/ Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів/ Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості/ О. Л. Музика. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО/ Л. З. Сердюк. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена/ В. В. Турбан. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок/ Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки/ В. Є. Виноградова. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини/ Н. Д. Володарська. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти/ Т. В. Завязун. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності/ Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців/ Є. В. Кіричевська. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності/ О. А. Краєва, М. В. Компанієць. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій/ Н. В. Кривцова. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі/ О. І. Купрєєва. Особливості креативності у музично обдарованих студентів/ Н. І. Левус, М. Л. Липецька. Психічна інверсія: когнітивний аналіз/ О. В. Мазяр. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка/ Н. І. Мусіяка. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції/ О. І. Пенькова. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів/ О. В. Рудюк. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень/ І. В. Яворська-Вєтрова. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях/ І. А. Вольгемут. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів/ В. Г. Демків. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку/ І. М. Зозуля. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників/ М. Є. Паламарчук. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль/ Н. В. Шмарова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Москаленко В. В.
Заглавие : Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 25-32 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
УДК : 316.614
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--індивідуальність--соціальний тип особистості--принцип єдності типізації та індивідуалізації особистості--атрибут особистості--суперечність соціального та індивідуального--система форм культури
Аннотация: В статті аналізується принцип єдності типізації та індивідуалізації в теорії особистості через розкриття змісту категорій "індивідуальність" і "соціальний тип" людини. Соціальний тип людини визначено як однаковість у членів спільности властивостей особистості, які потрібні для організації життєдіяльності цієї спільноти. Індивідуальність особистості розглядається як форма здійснення її соціального розвитку, як своєрідне (особливе) виявлення "загальності" людського. Показано, що індивідуальність - це не лише риса, якість, характеристика, що існує поряд з особистістю, а сама особистість, яка є дзеркалом світу. Індивідуальне життя людини вміщує в собі життя роду у згорнутій формі, в результаті чого відбувається зміни особистості як індивідуальності. Водночас індивідуальне (одиничне) як елемент будь-якої системи (загальне), вміщуючи в собі всі складові системи загального (типового), не тільки змінюється, але й завдяки конструюванню особливих зв'язків із іншими елементами системи, детермінує зміну всієї системи (соціально-типового). Так завдяки єдності типізації та індивідуалізації формується особистість.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кривцова Н.В.
Заглавие : Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 147-166 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
УДК : 141.1:159.923:378:001
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна філософія--психотерапевтична концептуалізація--мультиформна єдність--мульти-формне об'єднання--створювальне знання--особистість дослідника інформаційних ресурсів--психологічний резерв самоздійснення особистості трансфесіонала
Аннотация: У статті подано результати психотерапевтичної концептуалізації феномену самоорганізації створювальних сил стврювального знання особистості трансфесіонала. В якості методологічного та методичного інструментарію психологічної філософії використано СМАРТ модель "МАПА". Для вирішення проблеми самоздійснення особистості трансфесіонала запропоновано гравітаційно-хвильову модель, яка ілюструє суть феномену мультиформної єдності особистості дослідника інформаційних ресурсів з Всесвітом як синергійного ефекту мульті-формного об'єднання кумулятивно-дисепативних процесів самогармонізації створювальних сил антропокультурної складності різницево-багатовимірних полісутнісних автопоетичних цілісностей "людина-освіта".
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.92:305-055.2/К 61 рукописный текст
Автор(ы) : Колобова, Ірина Борисівна
Заглавие : Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2023
Колич.характеристики :235 с.: табл. + 1 додатки 54 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.213-234 (224 назви).
УДК : 159.92:305-055.2
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні особливості--наратив--конструювання--особистість--жінки--шлюб--партнери--подружжя--проектування--ціннісно-орієнтаційна єдність--психологічне благополуччя--особистісний потенціал--індивідуальність--суб'єктність--смисл
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі наративного конструювання особистісного досвіду в межах психолого-герменевтичного підходу, зокрема події розвірвання шлюбу. Розв'язання цієї проблеми полягає у визначенні невід'ємних складових наративного конструювання досвіду, створенні процедури виокремлення наративних стратегій, обгрунтуванні та апробації програми наративного конструювання досвіду для здійснення психологічної підтримки розлучених жінок. Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками. Ефективній реалізації цієї мети сприяло окреслення та вирішення завдань, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми конструювання особистісного досвіду в психології; визначено структурно-процесуальні та змістові складові наративного конструювання досвіду особистості; розроблено методичний інструментарій для виокремлення основних складових конструювання досвіду особистості; емпірично визначено психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками; розроблено й апробовано процедуру наративного конструювання досвіду як засобу психологічної підтримки розлучених жінок.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 44969
Число посетителей 952
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя