Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (105)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ідентифікація<.>
Общее количество найденных документов : 62
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ярошко, П. М.
    Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу [Текстььь] / П. М. Ярошко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 236-245. - Бібліогр.: с. 243-245 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
ідентичність -- особистісна ідентифікація -- спортивний підлітковий клуб -- девіантна поведінка
Аннотация: У статті розглянуто розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу. З’ясовано, що процес залучення підлітків з девіантною поведінкою до діяльності у такому клубі є своєрідною реакцією, формою соціально-психологічного захисту підлітків і молоді в період загальної особистісно-соціальної невизначеності. Саме підлітковий спортивний клуб з настільного тенісу дає змогу нестримному потягу у реалізації підлітків до романтики, фізичного ризику, до бажання випробувати себе в екстремальних ситуаціях і певним чином сприяє профілактиці впливу девіантної поведінки на процес їх особистісної ідентифікації. Показано, що психолого-педагогічний ефект впливу громадської думки колективу такого клубу на підростаючу складається з ряду усвідомлених і неусвідомлених актів та полягає в засвоєнні членом клубу соціального досвіду, суспільних цінностей, норм під час його активної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Аннотация: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.923
Я 14


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків [Текстььь] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 139-149 : табл. - Бібліогр.: с. 148 (10 назв)
УДК

фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- соціальна ідентичність -- особистісна ідентичність -- обдарованість -- художня обдарованість -- проблемні підлітки
Аннотация: У статті розглядається феномен ідентичності, його структура як єдність когнітивного, емоційного, конативного та ціннісного компонентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.942:614.253.1/.2
Ю 16


    Юдіна, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Юдіна Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 183 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-174. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Емпатія--Дисертації
   Загальна психологія--Майбутні лікарі--Дисертації

фывфывфыв:
емпатія -- емпатійність -- ідентифікація -- професійно важливі якості -- особистісні властивості -- майбутній лікар -- професійне становлення
Аннотация: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.964.21-055.26:613.953.1
Ш 55


    Шишак, Ольга Ігорівна.
    Материнська ідентифікація жінок з психогенною гіпогалактією: клініко-психологічний аспект [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Шишак Ольга Ігорівна ; наук. кер. Католик Г. В. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2012. - 268 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 205-228. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психогенна гіпогалактія--Дисертації
фывфывфыв:
ідентифікація -- моральна репрезентація -- материнська ідентифікація -- материнська сензитивність -- розлад ідентифікації -- психогенна психогалактія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню материнської ідентифікації в її генезі, структурних та процесуальних особливостях, а також її впливу на лактаційний процес як тілесне вираження емоційного зв'язку жінки з немовлям. Розроблено авторську схему функціонування материнської ідентифікації на основі глибинно-психологічних уявлень про конструювання мамою образу немовляти та власного материнського Я. Розрізнено різні ідентифікаційні можливості з точки зору мотивації до компенсації або уникання мамою в стосунках з немовлям тих особистих переживань, які репрезентують історію її власного материнсько-дитячого зв'язку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2+159.922.4
Ш 37


    Шевченко, Олена Василівна.
    Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Олена Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-образ--Самоідентифікація--Дисертації
фывфывфыв:
Я-образ -- національна самосвідомість -- соціальна ідентичність -- національна ідентифікація
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2(043.3)
Ш 33


    Швайкін, Станислав Анатолійович.
    Предиктори емоційно-цінного прийняття себе [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / С. А. Швайкін ; наук. керів. З. О. Кіреєва ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
самосвідомість -- самоставлення -- сенсожиттєві орієнтації -- індивідуальна вікова ідентифікація -- внутрішня картина здоров'я -- часовий континуум
Аннотация: Об’єкт дослідження - самосвідомість особистості.Предмет дослідження – предиктори емоційно-ціннісного прийняття себе. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених задач було використано наступний комплекс методів: теоретичні: теоретико-методологічний аналіз психологічних першоджерел з досліджуваної проблеми, узагальнення та порівняння теоретичних даних, класифікація та систематизація матеріалу;методи психологічної діагностики та методи математичної обробки даних (описова статистика, кореляційний аналіз, однофакторний дисперсійний аналіз (ANOVA), регресійний аналіз, критерій U- Манна – Вітні, критерій Колмогорова). Розрахунки виконувалися з використанням пакету прикладних комп'ютерних програм універсальної обробки табличних даних Microsoft Excel XP і пакету статистичного аналізу SPSS for Windows v 20.0.Метод психологічної діагностики містив: Особистісний опитувальник Г. Айзенка (Тест на темперамент EPI), Методика діагностики самоставлення (МДС С.Р. Пантілєєв), методика «Тест смисложиттєвих орієнтацій» (СЖО, Д.О.Леонтьєв), «Графічний тест Коттла» за Р.Б.Браун та Р.Херінг, вправи«Суб’єктивний вік» і «Суб’єктивний стан здоров’я».Наукова новизна одержаних результатів дисертаційного дослідження полягає у тому, що вперше: встановлено предиктори, які обумовлюють окремі компоненти емоційно- ціннісного ставлення в досліджуваних групах. В групі «Здоров’я» в більшому ступеню впливають наступні змінні (з відповідним знаком): “Локус контролю життя”, “Нейротизм”, “Внутрішня конфліктність”, “Цілі у житті”, “Самозвинувачення”; в групі «Кардіо» - “Усвідомленість життя”, “Самоприйняття” “Внутрішня конфліктність” і “Зв’язаність часових зон”, в групі «Астма» - “Локус контролю –Я”, “Самовпевненість”, “Самоприйняття”, “Внутрішня конфліктність”; продемонстровано вплив сенсожиттєвих орієнтацій, нейротизму, екстраверсії, зв’язаності часових зон на складові самоставлення; показано, що зв’язність/незв’язність часових зон є однією зі змінних, що детермінують складові самоставлення ( в групі «Астма» таким компонентом самоставлення є “Відображене самовідношення”, а в групі «Кардіо» - “Самомовпевненість” і “Самопривязаність” ); встановлено статєві розбіжності в емоційно-ціннісному ставленні до себе у досліджуваних різних груп; констатвано відсутність негативного самоставлення у досліджуваних групах «Кардіо» і «Астма» не встановлено, що свідчить про адаптаційні механізми особистості, що працюють; припущено, що досліджувані через емоційно-ціннісний компонент проявляють сенсоутворювальні мотиви: у групі «Кардіо» і групі «Астма» відповідно: «жити повним життям, як би незважаючи на хворобу» та «активно жити, контролюючи хворобу»; встановлено низький рівень усвідомлюваності життя у 27% досліджуваних групи «Здоров'я»; продемонстровано існування самосвідомості досліджуваних групи «Здоров’я» в інтегрованому часовому континуумі, а досліджуваних груп "Кардіо" та "Астма" - в диференційованому, що можливо пов’язано з хворобою, внутрішньою картиною здоров’я і адаптацією до захворювання; встановлено, що більшість досліджуваних групи «Кардіо» живе в сьогоденні, а в групі «Астма» - в майбутньому; порівняно особливості предикторів самоставлення у здорових і хворих осіб в залежності від індивідуальної вікової ідентифікації - суб’єктивно молодих і суб’єктивно старших. Практичне значення дисертації полягає в тому, що результати дослідження включено у зміст викладання курсів для студентів-психологів ОНУ імені І. І. Мечникова, застосовують при проведені курсів підвищення кваліфікації психолого-педагогічних кадрів; упроваджено в науково - дослідницьку й практичну діяльність кафедри загальної психології та психології розвитку особистості, санітарної допомоги. Сфера використання вищі навчальні заклади, психологічні служби.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кіреєва, Зоя Олександрівна \наук. керів.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Черкаський, А. В.
    Психологічні моделі лідерства і керівництва в управлінській команді [Текст] / А. В. Черкаський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 44-47. - Бібліогр.: С. 46-47 (10 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
лідерство -- керівництво -- управлінські команди -- наділ повноваженнями -- групова згуртованість -- соціальна ідентифікація
Аннотация: У статті розглядаються психологічні моделі лідерства і керівництва в управлінській команді, аналізуються основні теорії лідерства в сучасній науці. Головна увага приділяється тим моделям лідерства, які найбільш відповідають командній роботі. Розкриваються також основні принципи командного лідерства, які дозволяють лідерові команди сформувати і зберегти сильне почуття соціальної ідентифікації у членів команди, підвищити самоповагу і згуртованість серед них. Відмічено також, що наявність командного лідера, сформовані стосунки довіри до нього з боку інших членів команди є необхідними соціальними ознаками ефективної управлінської команди.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.922.6-053.6]:159.922.1
Ч-58


    Чіп, Руслана Степанівна.
    Психологічні чинники становлення ґендерної ідентичності старших підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. С. Чіп ; наук. кер. О. М. Кікінежді ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (18 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
ґендерна ідентичність -- ґендерна ідентифікація -- старший підлітковий вік -- психологічні чинники -- рівні розвитку -- етапи становлення ґендерної ідентичності -- програма розвитку ґендерної ідентичності
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі становлення ґендерної ідентичності старших підлітків. Ґендерна ідентичність визначається як інтегративне особистісне утворення, що включає систему когнітивних уявлень, ціннісних ставлень та взаємодій статей і відображає суб’єктну позицію підлітка у прийнятті, засвоєнні і відтворенні моделей статеворольової поведінки у сфері традиційної та еґалітарної культур. У стуктурі ґендерної ідентичності виокремлено когнітивний, емоційно-оцінювальний та поведінковий компоненти, критерії, показники, рівні розвитку та етапи становлення ґендерної ідентичності старших підлітків. Визначено та обґрунтовано психологічні чинники її становлення: активізація усвідомлення себе як носія ґендерної культури, розширення системи особистісних цінностей еґалітарними орієнтирами, розвиток позитивного ставлення до себе та до іншої статі, розвиток рефлексивності у міжстатевій взаємодії, активізація суб’єктного потенціалу у виборі ґендерної поведінки. Розроблено та апробовано програму розвитку ґендерної ідентичності старших підлітків. Виявлено якісні зміни у розвитку ґендерної ідентичності старших підлітків, що свідчить про ефективність реалізованої програми.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кікінежді, О. М. \наук. кер.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
316.473
Х 98


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Худякова, Віра Іванівна.
    Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти [Текстььь] / В. І. Худякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
гендер -- соціальна перцепція -- суб'єктивна адекватність -- рольові сподівання -- стереотипізація -- ідентифікація -- проекція
Аннотация: Подано аналіз гендерних стандартів та критеріїв соціального оцінювання, узгодженості у побудові перцептивного образу. Розглянуто гендерні особливості динамічних та змістових характеристик міжособистісного сприймання. Досліджено гендерні особливості прояву механізмів соціальної перцепції, рольових сподівань, "Я-образу", самоперцепції керівників закладів освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.923.2-057.875:331.54+316.614.5:316.362(043.5)
У 27


    Угрин, Ольга Георгіївна.
    Сімейна ідентифікація як чинник психологічної готовності до професійної самореалізації особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. Г. Угрин ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 180+додатки с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-180. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сімейна ідентифікація--Професійна самореалізація--Дисертації
фывфывфыв:
сімейна ідентифікація -- психологічна готовність -- професійна діяльність -- студенти -- професійне становлення -- професійна самореалізація
Аннотация: У дисертації охарактеризовано психологічну готовність до професійної самореалізації студентської молоді. З'ясовано психологічні особливості осіб з високим рівнем готовності до професійної самореалізації. Розкрито психологічні особливості сімейної ідентифікації студентської молоді. Досліджено взаємозв'язок між психологічною готовністю до професійної самореалізації та сімейною ідентифікацією. Виявлено статеві відмінності в осіб з різним рінем психологічної готовності до професійної самореалізації. Проаналізовано роль сиблінгової позиції у психологічній готовності до професійної самореалізації. Побудовано модель психологічної готовності студентської молоді до професійної самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Турбан, В. В.
    Становлення та професійне самовизначення особистості [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
особистість -- професійне становлення особистості -- професійна ідентифікація -- професійна самосвідомість -- професійна самореалізація -- професійна культура -- самоактуалізація особистості
Аннотация: У статті аналізуються особливості становлення та професійне самовизначення особистості крізь призму професійної ідентифікації особистості. Показано, що професійна самоідентифікація спричинює мотиваційно ціннісне відношення до своєї діяльності і стійкого образу Я, впливає на формування позитивної професійної самосвідомості особистості. З'ясовано, що розкриття сутності професійної самосвідомості пов'язане з ідентифікацією та відчуженням. Довдено, що вільна самоідентифікація є характерною для самоактуалізованої особистості, яка втілює свій образ Я.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

13.
155
А 43


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій [Текст] / К. В. Терещенко // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - С. 23-25
УДК
РУБ 155

фывфывфыв:
національна ідентифікація -- толерантність персоналу -- організаційний розвиток освітніх організацій


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський)Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Терещенко, М. В.
    Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації [Текст] / М. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
гендерні уявлення -- гендерні стереотипи -- маскулінність -- фемінінність -- ідентифікація -- гендерна ідентичність -- інститути соціалізації
Аннотация: Стаття присвячена розгляду основних сучасних уявлень про маскулінність та фемінінність. Піднімається питання про рівність між чоловіком і жінкою. Найбільш поширені гендерні уявлення засвоюються ще в дитинстві завдяки основним інститутам соціалізації, які описані в статті. Завдяки цим інститутам формується гендерна ідентичність, яка проходить свої стадії. Для розвитку позитивних і гармонійних гендерних уявлень дуже важливо, щоб брали участь і чоловік, і жінка. Проте, у зв'язку з масовою відсутністю батька у житті дітей, дослідники говорять про "кризу батьківства". Важливу роль у розвитку гендерних уявлень відіграє також наявність братів і сестер, досвід спілкування з педагогами дошкільного навчального закладу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Стовбун, О. А.
    До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти [Текст] / О. А. Стовбун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
професійна ідентичність -- професійна ідентифікація -- професійне становлення -- рефлексія
Аннотация: У статті висвітлено особливості становлення і формування професійної ідентичності майбутніх фахівців. Аналізуються процеси, що сприяють формуванню професійної ідентичності під час навчання у вищому навчальному закладі. В аспекті можливостей соціальних ролей особистості розглядається рефлексія як елемент професійного становлення. Розглянуто аспекти соціокультурного середовища як чинники формування професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти. Наголошується, що в умовах вищої освіти формування професійної ідентичності досягається, передусім, через засвоєння змісту освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

16.
153.6
А 43


    Срібна, О. В.
    Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки [Текст] / О. В. Срібна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 276-285. - Бібліогр.: с. 283-285 (22 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
ґендер -- жінка -- жіночність -- ідентичність -- ідентифікація -- самовизначення
Аннотация: У статті висвітлюються основи патріархальних принципів, що слугували тривалий час підґрунтям жіночої ідентичності. У руслі історичного підходу представлені особливості становлення сучасної жіночності впритул до засвоєння маскулінно маркірованої соціокультурної традиції.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
378.015.3:005.32
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 432 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 367-418. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- інтегроване освітнє середовище -- ціннісне середовище особистості -- самоставлення особистості -- професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.922.75:799.3+159.925
С 30


    Семак, Олена Олегівна.
    Особистісні кореляти успішності інтерпретації хореографічного тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Семак Олена Олегівна ; наук. кер. Москалець В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 245 с. : табл., рис., фотогр. - Бібліогр.: с. 182-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтерпретація--Дисертації
фывфывфыв:
ідентифікація -- розуміння -- інтерпретація -- хореографічний текст -- невербальна поведінка -- художній образ -- інтерпретаційна схема
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особистісних чинників, якими зумовлюється успішність розуміння й інтерпретації хореографічного тексту. Встановлено певний симптомокомплекс спеціальних утворень і характеристик самоставлення, які постають детермінантами (корелятами) вибору певного способу інтерпретації хореографічного сюжету. Визначено й обґрунтовано перелік якісно-кількісних критеріїв успішності інтерпретації хореографічного тексту, які склали зміст відповідних психотехнічних процедур розробленої навчально-тренінгової програми.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москалець, Віктор Петрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
316.614.6-053.6+159.922:305
Р 69


    Романова, Валерія Генадіївна.
    Особливості статеворольової соціалізації підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Романова Валерія Генадіївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 208,[30] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-208. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Дисертації
фывфывфыв:
гендерна культура -- гендерні стереотипи -- гендерна роль -- гендерна ідентичність -- ідентифікація -- гетеросоціальність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні вивчаються особливості формування гендерної ідентичності підлітків, проаналізовано соціокультурні фактори цього процесу. Розглянуто підліткову групу як носія гендерної субкультури і фактора формування зрілої гендерної ідентичності. Виявлено фактори, що перешкоджають формуванню зрілої гендерної ідентичності підлітків. Встановлено, що формуванні гендерної ідентичності підлітків спостерігається тенденція переорієнтації із стереотипно-традиційних маскулінно-фемінних на андрогінні гендерні ролі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.923.2
Р 15


    Раджабова, Сабіна Шаїдівна.
    Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Раджабова Сабіна Шаїдівна ; наук. кер. Зажирко М. П. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 379 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 355-379. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ідентифікація--Дисертації
фывфывфыв:
ідентифікація -- інтроекція -- едіпова залежність -- почуття меншовартості -- об"єктні відношення -- умовні цінності -- особистісна проблема -- внутрішня суперечливість психіки -- соціально-психологічне навчання -- глибинна психокорекція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зажирко, Микола Петрович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 18540
Число посетителей 586
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя