Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (513)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інтеграція<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 24-575867 рукописный текст
Автор(ы) : Барашева, Дар`я Євгеніївна
Заглавие : Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-200.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутній викладач
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні особливості--особистісне становлення--професійне становлення--викладач--самоідентифікація--професійна інтеграція--усвідомлена суб`єктність--іноземна мова
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.014.5/Т 48 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Тамара Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-188.
УДК : 37.014.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція освіти--освітній комплекс--адаптація--соціалізація--навчально-виховний процес--професійне самовизначення
Аннотация: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-053.2-0/С 32-814460 рукописный текст
Автор(ы) : Сербова, Ольга Вікторівна
Заглавие : Психологічні чинники економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :267 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 316.614.6-053.2-056.26
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--інтеграція в економічний простір--діти з обмеженими фізичними можливостями--усвідомлення економічних понять--соціалізуючий потенціал сім'ї--внутрішні чинники соціалізації
Аннотация: у дослідженні здійснено теоретичний аналіз сучасних психологічних підходів до розуміння проблеми економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями. З'ясовано особливості сформованості усвідомлення основних економічних понять у дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено і вивчено модель зовнішніх і внутрішніх чинників економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено програму психологічного супроводу економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942.5/Ш 33
Автор(ы) : Швалб, Юрій Михайлович
Заглавие : Психологічні моделі соціалізації особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 503-517 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
УДК : 159.942.5
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--особистість--життєвий шлях--соціальний статус--групова взаємодія--самоставлення--інтеграція--соціальний простір
Аннотация: Розкрито психологічні механізми соціалізації як одного з базових процесів становлення індивіда як суб'єкта соціальних відносин та побудови на цій підставі періодизації соціального розвитку. Виокремлено вікові етапи соціалізації, що відкриває можливість створення періодизації соціального розвитку особистості.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9(075.85)/Ц 57
Автор(ы) : Цивильская, Екатерина Анасьевна
Заглавие : Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 728-740 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
УДК : 159.9(075.85)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поведінка--молодші школярі--інтелектуальний розвиток--нормативна ситуація--інтелектуальна недостатність--психіка--культура особистості--соціальна інтеграція--освітній процес
Аннотация: У статті відображено результати експериментального дослідження особливостей використання молодшими школярами з нормою і патологією інтелектуального розвитку правил у нормативній ситуації; виявлення кореляційних взаємозв'язків між правилами й віковими новоутвореннями.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/Ш 33
Автор(ы) : Швалб Ю. М., Тищенко, Лілія Валеріївна
Заглавие : Майбутнє і сьогодення студентів з обмеженими функціональними можливостями: психологічні аспекти : монография
Выходные данные : К.: Основа, 2015
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
ISBN, Цена 978-966-699-822-7: 15.00 грн
УДК : 378.06+316.477+316.614.6+159.923]-056.26 + 378.06 + 316.477 + 316.614.6
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студенти--інвалідність--соціальна інтеграція--майбутнє--обмежені функціональні можливості--психологічна допомога--психологічний супровід
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 34с5/К 82
Заглавие : Кримінально-виконавча політика України та Європейського Союзу: розвиток та інтеграція : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 27 листоп. 2015 р.)
Выходные данные : К.: Ін-т крим.-викон. служби, 2015
Колич.характеристики :648 с.
ISBN, Цена 978-617-7101-26-1: 55.00 грн.
УДК : 343.8(477)
Предметные рубрики: Право
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 42
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Колич.характеристики :268 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 16.00 грн.
УДК : 159.98:502/504](06)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Соціально-психологічна сутність та структурно-функціональні компоненти громадської компетентності/ Ю. В. Борець. Реінтерпретація та інтеграція психотравмуючого досвіду учасників бойових дій методом наративу/ О. О. Буковська. Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників/ О. Ю. Булгакова. Життєві цілі і життєві задачі як психологічна основа життєдіяльності/ О. Л. Вернік. Погляд на екологічно орієнтовану життєдіяльність крізь призму особистісних детермінант/ О. О. Вовчик-Блакитна. Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів/ О. Л. Гірченко. Взаємозв'язок особистісних детермінант та спосіб саморегуляції поведінки людей з різним рівнем стресостійкості/ Д. Е. Дубініна. Соціалізація підлітків у освітніх закладах/ О. В. Дячок. Экзистенциальный коучинг "Навигация Пути": психологический и психотерапевтический ракурсы/ Ю. О. Живоглядов. Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ/ Н. Б. Іванцова. Професійний розвиток майбутнього психолога/ П. А. Казарьян. Функція волі в процесі саморозвитку особистості/ Т. М. Кирпенко. Трансформація я-образу у жінок в залежності від терміну відбування покарання/ А. О. Кулікова. Стереотипні екологічні уявлення, що потребують переосмислення/ А. М. Льовочкіна. Особливості екологічної компетентності та екологічних установок студентів різних спеціальностей/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Обумовленість професійної адаптації менеджерів комерційних організацій їх життєстійкістю/ В. О. Панченко. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття соціальної активність людей похилого віку в Україні та далекому зарубіжжі/ О. Г. Піонтківська. Еколого-психологічні аспекти дослідження особистісної та соціальної ідентичності/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Особливості етнічної толерантності молоді/ А. Г. Скок. Соціальні компетенції менеджера/ Т. В. Ткач. Исследование личностных детерминант образа жизни/ Ю. М. Швалб. Розробка та психометричні характеристики опитувальника діагностики чутливості до впливів/ І. І. Шлімакова. Соціальні межі й надійна автентичність особистості / І. О. Котик. Парадигма суб'єктності Сергія Рубінштейна: сфера становлення етико-моральних уявлень/ В. В. Турбан.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Буковська О.О.
Заглавие : Реінтерпретація та інтеграція психотравмуючого досвіду учасників бойових дій методом наративу
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 18-25 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 24 (4 назви)
УДК : 364-786.64:355.422
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): досвід--психотравма--реінтерпретація--інтеграція--наратив--наративно-експозиційна терапія
Аннотация: У статті розглядаються питання психологічної допомоги в осмисленні та реінтерпретації психотравмуючого досвіду, отриманого в умовах бойових дій комбатантами. Важливим чинником реабілітаційного процесу учасників бойових дій розглядається інтеграція психотравми, як невід'ємної частини життєвого досвіду. Ефективним методом реінтерпретації та інтеграції психотравмуючої події в особистий досвід є наратив.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.851/А 43
Автор(ы) : Литвиненко Л. І.
Заглавие : Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 217-228 (Шифр 615.851/А 43-505207)
Примечания : Бібліогр.: с. 227 (16 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Консультативна психологія-- Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інвалідність--бар'єр відчуження--психодрама--психодраматична група--протагоніст--особистісний розвиток--інтеграція--бондінг
Аннотация: Стаття присвячена аналізу проблеми інвалідності, зокрема бар'єра відчуження, який не дозволяє інвалідам повноцінно розвиватися в суспільстві. В роботі демонструється випадок із психодраматичної практики
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 1(11)
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2017
Колич.характеристики :347 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Цена : 21.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Психологія світогляду/ І. Г. Тітов. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології/ І. М. Омельченко. До проблеми генезису рефлексії/ О. Г. Мирошник. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу/ І. Р. Петровська. Категорія часу в психологічній науці/ Ю. О. Клименко. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога/ Н. М. Булатевич. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині/ І. А. Кочергіна. Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування/ В. О. Крамченкова. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування/ В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості/ В. А. Лавріненко. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності/ Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків/ Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості/ Ю. І. Фельдман. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків/ А. С. Харченко. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях/ Н. О. Гончарова. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності/ Ю. І. Калюжна. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності/ М. В. Коваленко. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки/ Н. Г. Пахомова. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів/ Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/ І. С. Потоцька. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів/ І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача/ М. М. Мельничук. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса/ І. О. красильников. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні/ О. І. Кузнецов. Вибір як страх свободи в психології протестантизму/ В. В. Мельник. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми/ Д. І. Ларін. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. 75-річний ювілей С. Д. Максименка ; 70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука ; 70-річний ювілей В. В. Рибалки ; Балл Георгій Олексійович ; Дьяконов Геннадій Віталійович
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Пахомова Н. Г.
Заглавие : Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 223-236 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
УДК : 378.22:376-027.561
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція--інтегративні знання--мотиви--мотивація--професійна підготовка
Аннотация: У статті розкрита сутність поняття «інтеграція». Висвітлена необхідність інтегративної професійної підготовки логопедів. Здійснюється аналіз шляхів та механізмів мотивації до оволодіння інтегративними знаннями і вміннями, як основи формування професійної компетентності. За результатами дослідження стану сформованості мотивації до інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань і вмінь, встановлено що переважна більшість студентів (майбутніх вчителів-логопедів) мають середній і низький рівні. Аналіз експериментальних даних підтвердив необхідність організації спеціальних заходів щодо стимулювання мотивації щодо інтегративної професійної підготовки та її оцінки.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Процай Л. П., Гібалова Н. В.
Заглавие : Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 237-248 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
УДК : 378.22:159.9[004]
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція--хмарні технології--проектні технології--дослідницький проект--інформаційно-телекомунікаційний навчальний проект,--математична статистика--сучасні інформаційні технології
Аннотация: Стаття присвячена інтеграції хмарних і проектних технологій при викладанні математичних та інформатичних дисциплін для студентів спеціальності «Психологія». Обгунтовано необхідність упровадження хмарних технологій у навчальний процес сучасних українських вишів. Описано досвід поєднання хмарних та проектних технологій навчання при викладанні «Математичної статистики» та «Сучасних інформаційних технологій» майбутнім психологам. З’ясовано ефекивність дослідницького проекту в контексті формування практичних умінь збирати та обробляти дані експериментального дослідження засобами Google Apps. Розглянено можливості інформаційно-телекомунікаційного проекту в процесі вивчення інформатичних дисциплін, описана координація інформаційно телекомунікаційним проектом викладачем, наведено орієнтовні завдання інформаційно-телекомунікаційних проектів з використанням хмарних технологій
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 902.7/З-41
Автор(ы) : Євтух В. Б., Камінський Є. Є., Ковальчук О. О., Трощинський В. П.
Заглавие : Зберігаючи українську самобутність : колективна монографія
Выходные данные : Київ: Інтел, 1992
Колич.характеристики :100 с.
Цена : 6.00 грн
УДК : 94(=161.2)(4/9)+39(=161.2)
Предметные рубрики: Етнографія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українська самобутність--українська етнічність--асиміляція--інтеграція--українська діаспора
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(12)
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2017
Колич.характеристики :344 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Цена : 21.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Психологія світогляду/ І. Г. Тітов. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології/ І. М. Омельченко. До проблеми генезису рефлексії/ О. Г. Мирошник. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу/ І. Р. Петровська. Категорія часу в психологічній науці/ Ю. О. Клименко. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога/ Н. М. Булатевич. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині/ І. А. Кочергіна. Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування/ В. О. Крамченкова. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування/ В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості/ В. А. Лавріненко. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності/ Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків/ Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості/ Ю. І. Фельдман. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків/ А. С. Харченко. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях/ Н. О. Гончарова. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності/ Ю. І. Калюжна. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності/ М. В. Коваленко. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки/ Н. Г. Пахомова. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів/ Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/ І. С. Потоцька. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів/ І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача/ М. М. Мельничук. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса/ І. О. красильников. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні/ О. І. Кузнецов. Вибір як страх свободи в психології протестантизму/ В. В. Мельник. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми/ Д. І. Ларін. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. 75-річний ювілей С. Д. Максименка ; 70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука ; 70-річний ювілей В. В. Рибалки ; Балл Георгій Олексійович ; Дьяконов Геннадій Віталійович
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна
Заглавие : Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 72-82. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв)
УДК : 316.62:[59.944.4:355.1-051]
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комбатант--посттравматичний стресовий розлад--психологічна реабілітація--психологічна терапія--соціальна реабілітація--соціальна інтеграція
Аннотация: В проведеному дослідженні висвітлено зміст посттравматичного стресового розладу. Продемонстровано клінічні симптоми, якими характерезується комбатант зі стресовими розладами. Висвітлено недоліки у роботі соціальних служб у роботі із військовослужбовцями зі стресовими розладами. Запропоновано шляхи оптимізації процесу соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців з посттравматичними стресовими розладами.
Найти похожие

17.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13
Выходные данные : Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017
Колич.характеристики :223 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Цена : 15.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Детство как социальный феномен/ Л. В. Балтина. Діагностика здібностей дітей/ І. М. Біла. Творче сприймання і його психологічні характеристики/ Н. М. Ваганова. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/ В. М. Гальченко. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці/ Т. О. Гальцева. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології/ Т. В. Завязун. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду/ І. В. Клименко. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала/ І. В. Кондратець. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей/ Т. О. Піроженко. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"/ О. А. Половіна. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції/ О. С. Рижкова. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей/ Л. І. Соловйова. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/ К. І. Степанюк. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності/ І. Є. Товкач. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку/ Л. Д. Токарєва. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців/ Д. В. Швець. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості/ А. М. Шульга.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Рижкова О.С.
Заглавие : Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 140-151 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція--інтегрований урок--загальногуманістична основа--пізнавальна компетентність--педагогічні технології
Аннотация: В статті дається визначення поняття "інтеграція", "інтегровані уроки". Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна технологія. Аналізуються основні групи інтегрованих видів діяльності, які підвищують якість засвоєння навчального матеріалу.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Пушкарська Л. П.
Заглавие : Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 137-146 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
УДК : 159.932
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сурпопсихологія--психологічна допомога--діти з вадами слуху--психологічна консультація батьків--корекційна робота--інтеграція--інклюзивна освіта--компенсація
Аннотация: У повсякденному житті ми часто зустрічаємо таке поняття, як "психологічна допомога". проходячи етапи свого розвитку від дитини до дорослого, людина, час від часу, потребує психологічної допомоги. Джерелом такої допомоги можуть бути як батьки, друзі, так і фахівці, що спеціалізуються на вивченні та практичному використанні психології людини. Автор статті звертає увагу на психологічну допомогу дітям з вадами слуху. Йдеться про психологічну допомогу таким дітям, бо вони обмежені в одному з найважливіших людських аналізаторів - слуху. В статті надана інформація про стан психологічної допомоги дітям з порушенням слуху, що проживають в Україні; акцентується увага на особливостях психологічної допомоги та її важливості для всебічного розвитку дитини.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Завгородня О. В.
Заглавие : Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 119-128 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
УДК : 159.954
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): концепція власного життя--життєвий шлях--психобіографічне утворення--самосвідомість--ендокомплекс--екокомплекс--інтеграція
Аннотация: Обгурнтовано доцільність дослідження складової самосвідомості, позначеної нами як "концепція власного життя" людини. "Концепція власного життя" - складне поліаспектне психобіографічне утворення. Окреслено його когнітивний, емоційно-оцінний, смисловий і потенційно-поведінковий аспекти. Охарактеризовано такі складові: ендокомплекс як відносно сталий та екзокомплекс як переважно змінний. Виокремлено показники інтегрованості зазначеного психобіографічного утворення: відкритість новому, гнучкість, врахування реалій, адаптивні (або постадаптивні) версії подій, життєвого шляху в цілому, творчий характер, просоціальність та конструктивність проектування, спрямованість проектів на саморелізацію суб'єкта як його усвідомлене покликання та осягнутий смисл життя, обгрунтовані рішення та ефективні поведінкові стратегії. Інтегрована концепція власного життя забезпечує людині реалістичне бачення життєвих обставин, конструктивність задумів, проектів, ефективність життєвих стратегій, гідні відповіді на виклики долі; є провідною передумовою продуктивної самореалізації.
Найти похожие

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 20.08.2024
Число запросов 12697
Число посетителей 775
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя