Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інтенція<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Бігунов Д.О.
Заглавие : Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 40-46 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примечания : Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
УДК : 159.922.8.019.4:[159.964.21:81]
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєва поведінка--конфліктна взаємодія--старшокласники--конфліктна комунікаційна ситуація--дискомфорт--непорозуміння--контекст--успішне спілкування--комунікативна інтенція
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню конфліктної комунікативної взаємодії. Зазначається, що однією з форм взаємостосунків старшекласників стає міжособистісний конфлікт, який виникає за умови складності досягнення несумісних, протилежних інтересів, цінностей та потреб, покладених в підгрунтя їх взаємодії. Для виокремлення типів мовленнєвої поведінки учнів у старшому шкільному віці з огляду на причини конфлікту, спрямованість комунікативної інтенції, тощо, перш за все, було визначено психологічні ознаки конфліктної взаємодії. Це зробило можливим виокремити та охарактеризувати типи мовленнєвої поведінки старшокласників
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 81'23/К 17
Автор(ы) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Заглавие : Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примечания : Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК : 81'23
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спонтанне мовлення--мовленнєва діяльність--розвиток--мотив--інтенція--цілеутворення--внутрішнє програмування--граматичне структурування
Аннотация: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013/К 31 рукописный текст
Автор(ы) : Качан , Тетяна Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :192 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-183.
УДК : 37.013+37.091.33-027.22:130.12
ББК : 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Гуманність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): позиція--гуманістична позиція--діалогізм--діалогічна інтенція--спрямованість особистості
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.34/А 43
Автор(ы) : Міщук, Сергій Сергійович
Заглавие : Процесуальні аспекти феномену дитячих психотравм
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 170-184 (Шифр 615.34/А 43-248587612)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-183 (15 назв)
УДК : 364.62-47-058.6(072)
Предметные рубрики: консультативна психологія
психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психотравма--процесуальний характер психотравми--чинники психотравми--наслідки психотравми--негативні переживання--долаюча інтенція--подолання психотравми--посттавматичне зростання
Аннотация: У статті здійснено аналіз основних підходів до розуміння феномену психотравми. Викладено міркування щодо процесуального характеру дитячих психотравм та визначено основні етапи цього процесу. Сформульовано визначення понять "психотравма" з огляду на її процесуальну природу та "долаюча інтенція"
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 3712
Число посетителей 422
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя