Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Вікова психологія -- Молодші школярі<.>
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3+81'23/Г 61 рукописный текст
Автор(ы) : Головань, Ніна Олексіївна
Заглавие : Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1972
Колич.характеристики :182 с.: табл.
Коллективы : Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.946.3+81'23 + 159.946.3 + 81'23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовлення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): усне мовлення--монологічне мовлення--внутрішньомовна підготовка--розвиток мовлення--мовленнєва діяльність
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3/С 79 рукописный текст
Автор(ы) : Степанов, Олександр Максимович
Заглавие : Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1974
Колич.характеристики :159 с.: табл., рис.
Коллективы : Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 147-159.
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Навички і вміння
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): формування навичок--формування вмінь--молодші школярі--навички читання--спеціально організоване навчання--прийоми аналізу--прийоми синтезу--зв'язок між навичками і вміннями
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937+159.942]:/С 89-619974 рукописный текст
Автор(ы) : Субота, Марія Василівна
Заглавие : Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1992
Колич.характеристики :141 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 94-106.
УДК : 159.937+159.942]:78 + 159.937:78 + 159.942:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сприймання музики
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційне сприймання музики--музична діяльність--молодші школярі
Аннотация: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:17+159./І-18-412059 рукописный текст
Автор(ы) : Іванчук, Марія Георгіївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови формування в молодших школярів моральних почуттів (у процесі навчання) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1993
Колич.характеристики :137 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 126-137.
УДК : 37.015.31:17+159.923.32/.33 + 37.015.31:17 + 159.923.32/.33
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мораль
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мораль--моральні почуття--моральне виховання--молодші школярі--інтегровані уроки
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні механізми детермінації морального розвитку / самовідсторонення, широту поля свідомості, емоційне збагачення моральних суджень. Обґрунтовано адекватні молодшому шкільному віці виховні впливи. Розроблено психолого-педагогічні технології навчальної діяльності, спрямованої на формування у школярів моральних почуттів. Проаналізовано навчальний матеріал як фактор морального виховання школярів. Розроблено систему інтегрованих уроків як засіб оптимізації морального розвитку особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+37.015./С 38-563600 рукописный текст
Автор(ы) : Сингаївська, Ірина Валентинівна
Заглавие : Психологічні особливості прогнозування моральної поведінки в молодшому шкільному віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1993
Колич.характеристики :149 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 123-140.
УДК : 159.922.7+37.015.31:17 + 159.922.7 + 37.015.31:17
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мораль--моральна поведінка--прогнозування--молодші школярі--прогнозування поведінки
Аннотация: У дисертації теоретично та експериментально розроблена проблема прогнозування моральної поведінки учнями молодшого шкільного віку. Визначена структура процесу прогнозування моральної поведінки та параметри його оцінки. Виявлена залежність між розвитком саморегуляції моральної поведінки молодших школярів та їх здатністю до прогнозування поведінки. Розроблені засоби психолого-педагогічного впливу на розвиток здатності прогнозувати моральну поведінку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:17/С 11 рукописный текст
Автор(ы) : Ставицький, Олег Олексійович
Заглавие : Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1994
Колич.характеристики :126,[9] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 108-126.
УДК : 37.015.31:17
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): моральна вимога--молодші школярі--довільність поведінки--виховна робота--аргументований вплив--аргументація вимог
Аннотация: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31+373.29]/К 60-005300 рукописный текст
Автор(ы) : Колесникова, Валентина Федорівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-185.
УДК : 37.015.31+373.29]:331 + 37.015.31 + 373.29]:331
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Трудова діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність трудової підготовки--розгорненість послідовності дій--характер стимульного матеріалу--фіксація--самостійність--відтворення--трудова діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено психолого-педагогічним умовам наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів. Розкрито можливості удосконалення трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів шляхом забезпечення наступності трудового навчання і виховання на граничних вікових групах; вивчена структура наступності трудової підготовки у старших дошкільників і молодших школярів; показані умови формування у дошкільників і молодших школярів розгорненості та послідовності дій та етапи перекодування інформації в оперуванні від наочної до вербальної форми; виявлені особливості процесу самостійної побудови дітьми стратегії пошукової діяльності, що проявляється в адекватному аналізі інформації або зразка для розгортання власних, тотожних заданим дій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.4/./П 50-356791 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Валерій Миколайович
Заглавие : Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :198 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-182.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Перехідний вік
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): криза 7 років--перехідний період--дошкільники--молодші школярі--спілкування з дітьми
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/С 41 рукописный текст
Автор(ы) : Сіткар, Віктор Ілліч
Заглавие : Психологічні особливості виникнення та прояву дитячих пустощів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1996
Колич.характеристики :197 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-160.
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пустощі--активність--неадаптованість--молодші школярі
Аннотация: В дисертації досліджується психологічна природа і механізм виникнення пустощів як форми активності молодшого школяра. Виявлені психологічні особливості дитячих пустощів у побутових умовах та під час навчання. Простежено вікову динаміку активності дітей. Визначено зв'язок між специфікою дитячих пустощів, їх динамікою і характером контактів з дорослим, встановлено розходження в трактуванні вчителями мотивації пустування і фактичними цілями поведінки пустунів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/Ш 24-854097 рукописный текст
Автор(ы) : Шаповал, Іванна Миколаївна
Заглавие : Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :168 с.: рис., табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 37.015.3:159.928+37.015.31:78 + 37.015.3:159.928 + 37.015.31:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Педагогічна психологія-- Сумісно-розподілена діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учбова діяльність--моделювання--сумісно-розподілена діяльність--музикальність--музичні здібності--музикально-ритмічне чуття--учбові задачі--музикальний слух
Аннотация: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.452.52/М 66 рукописный текст
Автор(ы) : Митник, Олександр Якович
Заглавие : Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :170 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-141.
УДК : 316.452.52
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): продуктивне спілкування--початкова школа--здатність до спілкування--теорія спілкування
Аннотация: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.4-053.5+3/Т 48-714087 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Руслан Вікторович
Заглавие : Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 155-167.
УДК : 159.954.4-053.5+37.015.3:159.954 + 159.954.4-053.5 + 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча активність
Педагогічна психологія-- Ігрова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча активність--фольклорно-ігрова діяльність--молодші школярі--емоційна сфера--інтелектуальні здібності
Аннотация: У дослідженні уточнено поняття творчої активності як продуктивного процесу особистості та виявлено основні етапи її розвитку. Розроблено систему організації фольклорно-ігрової діяльності у навчально-виховному процесі. Розкрито динаміку розвитку творчої активності з урахуванням характерних рис хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Розроблено метод побудови психологічних профілів творчої активності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954/С 51 рукописный текст
Автор(ы) : Смольська, Людмила Миколаївна
Заглавие : Формування творчого мислення молодших школярів в процесі вивчення рідної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :153 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-153.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--молодші школярі--ігровий контекст--внутрішня мотивація--уроки рідної мови
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню поняття творчого мислення, відображенню єдності операціонального і емоційного в психіці. Показано, що творче мислення характеризується самостійністю, операціональністю, гнучкістю, комбінаторно-ігровою спрямованістю. Висвітлено процес формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови. Показано, як зовнішній ігровий контекст запускає інтелектуальну діяльність учнів, у процесі якої з'являється внутрішній мотив творчого мислення, при цьому пізнання проходить дві стадії - дослідницьку та ігрову.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./Д 43-027636 рукописный текст
Автор(ы) : Дзюбко, Людмила Віталіївна
Заглавие : Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 156-176.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Дезадаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рання шкільна дезадаптація--психосоціогенез--соціальна ситуація розвитку--психосемантичний підхід--каузальна атрибуція--моделюючий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+1/П 50-489405 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Світлана Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку волі в учнів молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :220 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-199.
УДК : 159.922.7-053.5+159.947 + 159.922.7-053.5 + 159.947
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розвиток волі
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--розвиток волі--вольове зусилля--вольові якості--увага--мотивація--самооцінка
Аннотация: У дисертації розкриваються психологічні особливості вольових якостей та вольового зусилля в дітей молодшого шкільного віку. З'ясовано структуру комплексу вольових якостей, встановлено симптоматику, динаміку, значущість його складових. Виокремлені основні ймовірні тенденції в розвитку вольового процесу в хлопчиків і дівчаток на основі кореляційного та класифікаційного аналізу комплексу. З'ясований ступінь впливу на особливості становлення вольових якостей та вольового зусилля таких чинників, як сила нервової ситстеми, рівень концентрації та стійкості уваги, характеристики мотиваційної сфери та самооцінки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3+37.064.2/А 52-126493 рукописный текст
Автор(ы) : Алпатова, Олександра Валентинівна
Заглавие : Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-210.
УДК : 37.015.3+37.064.2+37.011.3-051 + 37.015.3 + 37.064.2 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація --емпатія--регулятивна функція--педагогічне керування--взаємодія--психологічний клімат--психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32]-/К 95-139296 рукописный текст
Автор(ы) : Кутішенко, Валентина Петрівна
Заглавие : Динаміка емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-1177.
УДК : 37.015.3:005.32]-053.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційно-ціннісне ставлення--учбова діяльність--структура ставлення--емоційна спрямованість ставлення--динаміка ставлення--тип ставлення
Аннотация: У дисертації розкрито особливості динаміки емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності. Охарактеризовано структуру цього ставлення та особливості розвитку його компонентів. З'ясовано динаміку ієрархії основних чинників, що зумовлюють ставлення різних за модальністю типів емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності впродовж їх навчання у початковій школі. Висвітлено особливості становлення емоційної спрямованості та мотиваційних тенденцій цих типів ставлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописный текст
Автор(ы) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/О-77-458348 рукописный текст
Автор(ы) : Островська, Катерина Олексіївна
Заглавие : Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :187,[15] с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.169-192.
УДК : 159.922.73-053.5+159.923.2:316.752 + 159.922.73-053.5 + 159.923.2:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Образ "Я"-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--самооцінка--образ "я"--ціннісні орієнтації--акцентуації
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 14911
Число посетителей 685
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя