Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Вікова психологія -- Молодші школярі<.>
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+1/П 50-489405 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Світлана Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку волі в учнів молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :220 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-199.
УДК : 159.922.7-053.5+159.947 + 159.922.7-053.5 + 159.947
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розвиток волі
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--розвиток волі--вольове зусилля--вольові якості--увага--мотивація--самооцінка
Аннотация: У дисертації розкриваються психологічні особливості вольових якостей та вольового зусилля в дітей молодшого шкільного віку. З'ясовано структуру комплексу вольових якостей, встановлено симптоматику, динаміку, значущість його складових. Виокремлені основні ймовірні тенденції в розвитку вольового процесу в хлопчиків і дівчаток на основі кореляційного та класифікаційного аналізу комплексу. З'ясований ступінь впливу на особливості становлення вольових якостей та вольового зусилля таких чинників, як сила нервової ситстеми, рівень концентрації та стійкості уваги, характеристики мотиваційної сфери та самооцінки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.4/./П 50-356791 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Валерій Миколайович
Заглавие : Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :198 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-182.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Перехідний вік
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): криза 7 років--перехідний період--дошкільники--молодші школярі--спілкування з дітьми
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.23+37.015/П 48-897825 рукописный текст
Автор(ы) : Поклад, Ірина Миколаївна
Заглавие : Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-210.
УДК : 159.928.23+37.015.3:159.928.23 + 159.928.23 + 37.015.3:159.928.23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Здібності
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча діяльність--хореографічні здібнолсті--творчий потенціал--музично-рухові можливості--творчий тренінг
Аннотация: У дисертації вивчається проблема розвитку хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі навчання основам хореографії. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено ідеї основних концепцій хореографічної освіти, подано аналіз базових понять дослідження та розроблено теоретичну модель розвитку хореографічних здібностей молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+37.015./С 38-563600 рукописный текст
Автор(ы) : Сингаївська, Ірина Валентинівна
Заглавие : Психологічні особливості прогнозування моральної поведінки в молодшому шкільному віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1993
Колич.характеристики :149 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 123-140.
УДК : 159.922.7+37.015.31:17 + 159.922.7 + 37.015.31:17
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мораль--моральна поведінка--прогнозування--молодші школярі--прогнозування поведінки
Аннотация: У дисертації теоретично та експериментально розроблена проблема прогнозування моральної поведінки учнями молодшого шкільного віку. Визначена структура процесу прогнозування моральної поведінки та параметри його оцінки. Виявлена залежність між розвитком саморегуляції моральної поведінки молодших школярів та їх здатністю до прогнозування поведінки. Розроблені засоби психолого-педагогічного впливу на розвиток здатності прогнозувати моральну поведінку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.3+316.47/С 35 рукописный текст
Автор(ы) : Сікорська, Леся Борисівна
Заглавие : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :231, [58] с.: табл., рис., кольор. іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 211-232.
УДК : 37.064.3+316.47
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955:165.243:7/П 56-736070 рукописный текст
Автор(ы) : Пономаренко, Яніна Григорівна
Заглавие : Особистісні детермінанти інтерпретації молодшими школярами музичного тексту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :177 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-177.
УДК : 159.955:165.243:78+37.015.31:7 + 159.955:165.243:78 + 37.015.31:7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерпретація--розуміння--особистісні кореляти--суб'єктність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей інтерпретаційної активності учнів молодшого шкільного віку відносно музичних текстів. Виокремлено й експериментально верифіковано єдність взаємопов'язаних властивостей, які складають механізм розуміння та інтерпретації музичного тексту як естетично виразного опредметнення внутрішніх переживань автора. Виявлено в психологічному змісті інтерпретацій вікових і особистісних закономірностей, які дозволяють диференціювати стратегію розгортання процесу інтерпретації молодшими школярами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5+316.628/О-73-271863 рукописный текст
Автор(ы) : Осика, Ольга Вікторівна
Заглавие : Психологічні особливості мотивації моральної поведінки молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :242 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.947.5+316.628:171 + 159.947.5 + 316.628:171
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Поведінка-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація--альтруїзм--егоїзм--моральна поведінка--моральна норма--моральний вчинок
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми мотивації моральної поведінки у молодших школярів. В роботі розкриваються сутність та характерні особливості моральної поведінки, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації моральної поведінки учнів. Виявлено основні типи мотивації поведінки, характерні для вихованців початкової школи. Встановлено зв'язок між моральною поведінкою молодших школярів, якостями їх особистості та низкою соціальних чинників. Розроблено систему психологічних засобів, застосування яких сприяє розвитку альтруїстичної мотивації поведінки молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3+159.98:/О-57-252451 рукописный текст
Автор(ы) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Заглавие : Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :247 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-210.
УДК : 159.964.3+159.98:616.89-008.441.1 + 159.964.3 + 159.98:616.89-008.441.1
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--тривожні стани--тривожність у дітей--психологічна корекція--дезадвптивна форма тривожності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.452.52/М 66 рукописный текст
Автор(ы) : Митник, Олександр Якович
Заглавие : Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :170 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-141.
УДК : 316.452.52
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): продуктивне спілкування--початкова школа--здатність до спілкування--теорія спілкування
Аннотация: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5:/П 27-471691 рукописный текст
Автор(ы) : Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Заглавие : Прояви егоцентризму молодших школярів у процесі розуміння навчального матеріалу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :206 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.173-197.
УДК : 159.922.73-053.5:165.243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння-- Егоцентризм
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розуміння--егоцентризм--молодші школярі--розуміння тексту
Аннотация: В дослідженні виявлено й обґрунтовано специфіку проявів егоцентризму як особистісної якості в процесі розуміння молодшим школярем навчального матеріалу. Визначено та доведено вплив особистісних якостей на результативність розв'язання завдань і розуміння навчальних текстів. Виявлено значущий зв'язок між комплексним формуванням навичок активного розуміння, профілактикою й корекцією негативних проявів егоцентризму та повнотою розуміння навчальних текстів, швидкістю, гнучкістю та глибиною розуміння навчального матеріалу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописный текст
Автор(ы) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/О-77-458348 рукописный текст
Автор(ы) : Островська, Катерина Олексіївна
Заглавие : Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :187,[15] с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.169-192.
УДК : 159.922.73-053.5+159.923.2:316.752 + 159.922.73-053.5 + 159.923.2:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Образ "Я"-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--самооцінка--образ "я"--ціннісні орієнтації--акцентуації
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/Ш 24-854097 рукописный текст
Автор(ы) : Шаповал, Іванна Миколаївна
Заглавие : Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :168 с.: рис., табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 37.015.3:159.928+37.015.31:78 + 37.015.3:159.928 + 37.015.31:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Педагогічна психологія-- Сумісно-розподілена діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учбова діяльність--моделювання--сумісно-розподілена діяльність--музикальність--музичні здібності--музикально-ритмічне чуття--учбові задачі--музикальний слух
Аннотация: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.4-053.5+3/Т 48-714087 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Руслан Вікторович
Заглавие : Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 155-167.
УДК : 159.954.4-053.5+37.015.3:159.954 + 159.954.4-053.5 + 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча активність
Педагогічна психологія-- Ігрова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча активність--фольклорно-ігрова діяльність--молодші школярі--емоційна сфера--інтелектуальні здібності
Аннотация: У дослідженні уточнено поняття творчої активності як продуктивного процесу особистості та виявлено основні етапи її розвитку. Розроблено систему організації фольклорно-ігрової діяльності у навчально-виховному процесі. Розкрито динаміку розвитку творчої активності з урахуванням характерних рис хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Розроблено метод побудови психологічних профілів творчої активності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/Т 35-411010 рукописный текст
Автор(ы) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Заглавие : Особливості емоційних чинників у процесі розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :182 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 153-172.
УДК : 159.922.73-053.5+159.942 + 159.922.73-053.5 + 159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розв'язання задач
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційні чинники--мисленнєві задачі--емоційна регуляція--молодші школярі--розв'язання задач
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних чинників на процес розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами. Розкрито сутність та специфіку цього процесу, досліджено особливості емоційної сфери та виявлено якісно-кількісні параметри емоційних проявів учнів з різною успішністю. Встановлено критерії оцінювання рівня емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності, а також розроблено систему занять з метою корекції порушень в інтелектуальному розвитку. Виявлено емоційні чинники, які найбільшою мірою впливають на мисленнєву діяльність учнів з різною успішністю та описано характер їх впливу на розв'язання учнями мисленнєвих задач.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:17+159./П 12-074626 рукописный текст
Автор(ы) : Павелків, Роман Володимирович
Заглавие : Розвиток моральної свідомості та самосвідомості в молодшому шкільному віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2005
Колич.характеристики :455 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 398-429.
УДК : 37.015.31:17+159.923.32-053.5 + 37.015.31:17 + 159.923.32-053.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Моральна свідомість
Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): моральна свідомість--самосвідомість--моральна норма--особистіна норма--теорія л. колберга
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку моральної свідомості й самосвідомості в дитячому віці. Встановлені особливості функціонування моральної свідомості та самосвідомості в молодшому шкільному віці. Простежено динаміку коґнітивно-ціннісного та емоційного конструктів моральної свідомості та самосвідомості в означений період.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописный текст
Автор(ы) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Заглавие : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3+81'23/Г 61 рукописный текст
Автор(ы) : Головань, Ніна Олексіївна
Заглавие : Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1972
Колич.характеристики :182 с.: табл.
Коллективы : Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.946.3+81'23 + 159.946.3 + 81'23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовлення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): усне мовлення--монологічне мовлення--внутрішньомовна підготовка--розвиток мовлення--мовленнєва діяльність
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954/С 51 рукописный текст
Автор(ы) : Смольська, Людмила Миколаївна
Заглавие : Формування творчого мислення молодших школярів в процесі вивчення рідної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :153 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-153.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--молодші школярі--ігровий контекст--внутрішня мотивація--уроки рідної мови
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню поняття творчого мислення, відображенню єдності операціонального і емоційного в психіці. Показано, що творче мислення характеризується самостійністю, операціональністю, гнучкістю, комбінаторно-ігровою спрямованістю. Висвітлено процес формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови. Показано, як зовнішній ігровий контекст запускає інтелектуальну діяльність учнів, у процесі якої з'являється внутрішній мотив творчого мислення, при цьому пізнання проходить дві стадії - дослідницьку та ігрову.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954+/С 42-114988 рукописный текст
Автор(ы) : Скалич, Любов Йосипівна
Заглавие : Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :184 с.: табл.
Коллективы : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-175.
УДК : 37.015.3:159.954+37.015.3:159.955 + 37.015.3:159.954 + 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--творче мислення--вербальний інтелект--невербальний інтелект--проблемне навчання--молодший шкільний вік
Аннотация: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 19.10.2024
Число запросов 33431
Число посетителей 641
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя