Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Вікова психологія -- Першокласники<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописный текст
Автор(ы) : Гордова, Олена Валер`янівна
Заглавие : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :183 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Аннотация: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5+37.016:/М 15-017121 рукописный текст
Автор(ы) : Макляк М. М.
Заглавие : Психологія засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу : дис. ... канд. психол. наук
Выходные данные : Київ, 1954
Колич.характеристики :278, [2] с.
Коллективы : Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 267-279.
УДК : 159.953.5+37.016:511-028.31+373.29-052 + 159.953.5 + 37.016:511-028.31 + 373.29-052
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Засвоєння математичних знань
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): арифметичні операції--засвоєння--першокласники--оволодіння лічбою--засвоєння арифметичних дій
Аннотация: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3+37.043/Н 60-146562 рукописный текст
Автор(ы) : Ніщук, Галина Миколаївна
Заглавие : Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :197 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.946.3+37.091.31-059.2+373.29 + 159.946.3 + 37.091.31-059.2 + 373.29
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєві відхилення--першокласники--правильне мовлення--логопедична корекція--психологічний супровід--фрустрація--спільна діяльність
Аннотация: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3+159.9:6/Т 35-874525 рукописный текст
Автор(ы) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :309 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 216-236.
УДК : 159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052 + 159.964.3 + 159.9:616.89-008.441.1 + 373.29-052
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Невротичні переживання
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): невротичні переживання--самоактуалізація--невроз--психічне здоров'я--шкільна дезадаптація--психокорекція--першокласники
Аннотация: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2+3/Т 86-361155 рукописный текст
Автор(ы) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :210 с.: рис., табл., мал.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-204.
УДК : 37.091.31-059.2+373.29-052
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спільна діяльність--ситуація невизначеності--адаптованість--групова взаємодія--психічний розвиток--особистісне становлення--молодший шкільний вік
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.
Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 92093
Число посетителей 1350
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя