Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (317)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Дитяча психологія<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.
615.34
А 45


    Аллан, Джон.
    Ландшафт детской души. Юнгианское консультирование в школах и клиниках [Текст] : научное издание / Дж. Аллан. - М. : Прогресс, 2012. - 246 с. - ISBN 0-88214-883-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
діти -- митецтво -- малювання -- фантазія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
150/371.015Д
С 29


    Сёлли, Джемс.
    Очерки по психологии детства [Текст] : редкая книга / Дж. Сёлли ; пер. А. Громбах. - Москва : [б. и.], 1909. - 456 с. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп "Библиотека проф. А. Н. Раевского")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Громбах, А. \пер. .\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
152/34
Д 38


   
    Дети - преступники. Сборник статей [Текст] : редкая книга / авт. предисл., ред. М. Н. Гернет. - Москва : Книгоиздательство "В. И. Знаменский и Ко", 1912 (Типография "Культура"). - 597 с. : с 15 фот., табл. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гернет, М. Н. (проф.) \авт. предисл., ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
152/371.015Д
Ч-42


    Чемберлэн, А. Ф.
    Дитя. Очерки по эволюции человека [Текст] : редкая книга. . Ч. 1 / А. Ф. Чемберлэн. - Москва : Московское книгоиздательство, 1900 (Т-во скоропеч. А.А. Левенсон). - 303 с. - (Библиотека педагогической психологии. Душевная жизнь детей). - пер. с англ. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп "Библиотека проф. А. Н. Раевского")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.7-053.4:81-028.31]-053.4(043.5)
М 69


    Михальська, Світлана Анатоліївна.
    Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя [Рукопис] : дис. ... док. психол. наук: 19.00.07 / С. А. Михальська ; наук. конс. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 435 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с.398-435 (415 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
   Психологія дітей дошкільного віку

фывфывфыв:
мовленнєва поведінка -- старший дошкільний вік -- комунікативно-мовленнєвий розвиток -- соціально-психологічні чинники -- свідома регуляція -- ціннісні орієнтації -- уява (антиципуюча) -- творчий рівень мовлення -- родинне спілкування -- спілкування з однолітками
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний та експериментально-емпіричний аналіз процесу становлення мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя в умовах родинного та суспільного виховання. Досліджено, що мовленнєва поведінка дитини дошкільного віку є свідченням зростання та формування психологічних якостей, які мають прояв в емоційному, когнітивному, вольовому розвитку, що в цілому демонструє дошкільну зрілість як здатність до регуляції психічних процесів. Визначено роль смислових конструктів та ціннісних орієнтацій, що регулюють активність дитини 5-7 років життя у системі взаємодії "людина-людина" у процесі прийняття значущих рішень про подальшу мовленнєву поведінку. Доведено роль творчих досягнень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини в регуляції мовленнєвої поведінки старшого дошкільника у взаємодії з однолітками в знайомих та невизначених комунікативних ситуаціях. Виокремлено зовнішні детермінанти, що сприяють становленню мовленнєвої поведінки дитини, які пов'язані з комунікацією.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 1 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 58с. - Б. ц.
    Содержание:
Ладивір, С. Навчання-в радість / С. Ладивір. - С .4-12
Гурлєва, Т. Що потрібно знати, аби не ображати / Т. Гурлєва. - С .27-32
Мойзріст, О. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці / О. Мойзріст. - С .53
Рубрики: Дитяча психологія


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 7 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 56с. - Б. ц.
    Содержание:
Гуменюк, Г. Дитина у сім'ї: атмосфера любові і захищеності / Г. Гуменюк. - С .4-9
Мойзріст, О. Організація куточка психологічної просвіти / О. Мойзріст. - С .52-54
Рубрики: Дитяча психологія


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 11 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 48с. - Б. ц.
    Содержание:
Карабаєва, І. Світ дитячих бажань / І Карабаєва. - С .4-9
Карабаєва, І. 4 лайфаки для батьків, як реагувати на дитячі бажання / І. Карабаєва. - С .10-12
Карабаєва, І. Аби дитина бажала вчитися... / І. Карабаєва. - С .13
Карабаєва, І. Як з'ясувати, чого бажають діти / І. Карабаєва. - С .15-17
Терещенко, Л. Феномен психологічної проблеми в консультуванні / Л. Терещенко. - С .33-39
Рубрики: Дитяча психологія


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

9.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 9 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 49с. - Б. ц.
    Содержание:
Пастушенко, В. Я чудовий / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .32-33
Пастушенко, В. Талісман на пам'ять / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .34-36
Рубрики: Дитяча психологія


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 8 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 50с. - Б. ц.
    Содержание:
Мойзріст, О. Моніторинг психічного розвитку дітей: обираємо методики / О. Мойзріст, І. Литвин. - С .32-33
Пастушенко, В. Звільняюся від великих страхів / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .29-31
Пастушенко, В. Приборкую свої маленькі страхи / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .32-34
Рубрики: Дитяча психологія


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

11.
371.015
М 12


    Максимов, М. В.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексії дітей [Текст] : монографія / М. В. Максимов ; НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2020. - 414с. - 25.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
рефлексія у дітей


Доп.точки доступа:
НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
37.015.3:159.955.4+159.955.4](043.5)
М 17


    Максимов, Микола Володимирович.
    Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Максимов ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 372 с. : табл. + 1 додатки 29 с. - Бібліогр.: с.349-372 (410 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
рефлексія -- молодші школярі -- музика -- мистецтво -- вербальні методи -- невербальні методи -- особистість -- вікові особливості -- емоційні переживання -- особистісне зростання
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефрексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефрексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп'ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема. Виокремлено теоретико-методологічні підходи до розробки системи формування рефлексії у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням невербальних стимулів. Показано зв'язок особистісної зрілості, творчості, а також роль музичного мистецтва у формуванні особистості взагалі й рефлексії зокрема. Рефлексивний механізм сприйняття і осмислення музичного тексту полягає в наступному: музична інтонація як значущий стимул, впливає на несвідомі структури, викликає емоційну реакцію слухача. Рефлексивний механізм дозволяє зафіксувати цю реакцію шляхом "зупинки" - звернення назад (в себе) - осмислення свого емоційного стану (емоційної реакції) - ототожнення станів і реакцій з певними почуттями - вихід в асоціативне поле, засноване на особистому емоційному досвіді і переосмислення його змісту в новому контексті, - створення образних конструкцій музичного тексту і конструктивний аналіз виразних засобів музики, дали свідомості "образ". В результаті цих рефлексивних дій відбувається одночасне осягнення себе, зміненого музикою, і осягнення сенсу музичного тексту. З'ясовано, що розвиток рефлексії у молодших школярів в процесі освіти передбачає вибір педагогічних умов, відповідних як самому феномену рефлексії, так і змісту тієї діяльності, в рамках якої здійснюється формування рефлексивних навичок. На нашу думку, найбільш ефективним різновидом такої діяльності є процес сприйання музики. Інтонаційна природа музики і невербальний характер її впливу на емоційно-чуттєву сферу людини представляють унікальну можливість розвитку рефлексії. Надано результати емпіричного дослідження основних тенденцій та вікової динаміки розвитку рефлексії, визначено її рівні та чинники становлення відповідно до ступеню особистісного розвитку. Було експриментально доведено, що становлення рефлексії як цілісного новутворення залежить ві особистісної зрілості досліджуваних, що в свою чергу, зумовлено їх соціальною ситуацією розвитку. Усвідомлення себе, здатність до рефлексії за умов несприятливої соціальної ситуації розвитку блокується негативними емоційними переживаннями. Наявний тісний кореляційний зв'язок між показниками рівня розвитку рефлексії та ступенем усвідомлення, оцінки та засвоєння свого життєвого досвіду й збалансованістю сприймання себе в просторі оточуючого світу. Доведено, що невербальні методи формування рефлексивних вмінь більш ефективні ніж вербальні; показано роль емоційних переживань, що викликані завдяки сприйманню музичних творів у активізації процесу рефлексії. Існують значущі відмінності за рівнями рефлексії між групами досліджуваних із застосуванням вербальних і невербальних методів; була статистично виявлена тенденція до наявності відмінностей між групами дітей, які аналізували художні твори (картини) і музику. Отже, емпірично доведено ефективність невербальних засобів розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Особливу ефективність було виявлено внаслідок застосування в якості стимульного матеріалу музики. Розроблено систему формування рефлексивних вмінь молодшого школяра засобами музичного мистцетва. наведено результати апробації зазначеної системи в ході викладання навчальної дисципліни "Мистецтво" у закладах середньої освіти. Показано статистично підтверджені дані щодо ефективності розвитку рефлексивних вмінь молодших школярів із застосуванням невербальних стимулів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
37.015.3:159.955.4+159.955.4](043.5)
М 17


    Максимов, Микола Володимирович.
    Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Максимов ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
рефлексія -- молодші школярі -- музика -- мистецтво -- вербальні методи -- невербальні методи -- особистість -- вікові особливості -- емоційні переживання -- особистісне зростання
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефрексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефрексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп'ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема. Виокремлено теоретико-методологічні підходи до розробки системи формування рефлексії у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням невербальних стимулів. Показано зв'язок особистісної зрілості, творчості, а також роль музичного мистецтва у формуванні особистості взагалі й рефлексії зокрема. Рефлексивний механізм сприйняття і осмислення музичного тексту полягає в наступному: музична інтонація як значущий стимул, впливає на несвідомі структури, викликає емоційну реакцію слухача. Рефлексивний механізм дозволяє зафіксувати цю реакцію шляхом "зупинки" - звернення назад (в себе) - осмислення свого емоційного стану (емоційної реакції) - ототожнення станів і реакцій з певними почуттями - вихід в асоціативне поле, засноване на особистому емоційному досвіді і переосмислення його змісту в новому контексті, - створення образних конструкцій музичного тексту і конструктивний аналіз виразних засобів музики, дали свідомості "образ". В результаті цих рефлексивних дій відбувається одночасне осягнення себе, зміненого музикою, і осягнення сенсу музичного тексту. З'ясовано, що розвиток рефлексії у молодших школярів в процесі освіти передбачає вибір педагогічних умов, відповідних як самому феномену рефлексії, так і змісту тієї діяльності, в рамках якої здійснюється формування рефлексивних навичок. На нашу думку, найбільш ефективним різновидом такої діяльності є процес сприйання музики. Інтонаційна природа музики і невербальний характер її впливу на емоційно-чуттєву сферу людини представляють унікальну можливість розвитку рефлексії. Надано результати емпіричного дослідження основних тенденцій та вікової динаміки розвитку рефлексії, визначено її рівні та чинники становлення відповідно до ступеню особистісного розвитку. Було експриментально доведено, що становлення рефлексії як цілісного новутворення залежить ві особистісної зрілості досліджуваних, що в свою чергу, зумовлено їх соціальною ситуацією розвитку. Усвідомлення себе, здатність до рефлексії за умов несприятливої соціальної ситуації розвитку блокується негативними емоційними переживаннями. Наявний тісний кореляційний зв'язок між показниками рівня розвитку рефлексії та ступенем усвідомлення, оцінки та засвоєння свого життєвого досвіду й збалансованістю сприймання себе в просторі оточуючого світу. Доведено, що невербальні методи формування рефлексивних вмінь більш ефективні ніж вербальні; показано роль емоційних переживань, що викликані завдяки сприйманню музичних творів у активізації процесу рефлексії. Існують значущі відмінності за рівнями рефлексії між групами досліджуваних із застосуванням вербальних і невербальних методів; була статистично виявлена тенденція до наявності відмінностей між групами дітей, які аналізували художні твори (картини) і музику. Отже, емпірично доведено ефективність невербальних засобів розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Особливу ефективність було виявлено внаслідок застосування в якості стимульного матеріалу музики. Розроблено систему формування рефлексивних вмінь молодшого школяра засобами музичного мистцетва. наведено результати апробації зазначеної системи в ході викладання навчальної дисципліни "Мистецтво" у закладах середньої освіти. Показано статистично підтверджені дані щодо ефективності розвитку рефлексивних вмінь молодших школярів із застосуванням невербальних стимулів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

14.
371.9
А 82


    Арканова, О. Ю.
    Психологічні особливості особистості дітей з вадами слуху [Текст] : наукова монографія / О. Ю. Арканова. - Київ : [б. и.], 2007. - 88 с. - 18.00 грн.
УДК
РУБ 371.9
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
вади слуху -- діти з вадами слуху

Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

15.
150/371.015Д
П 86


   
    Психологічний портрет особистості дитини: вікові періоди [Текст] / С. Д. Максименко [и др.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Київ : [б. и.], 2021. - 104 с. - 24.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015Д
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
дитяча психологія -- психологічний портрет дитини


Доп.точки доступа:
Максименко, С. Д.; Піроженко, Т. О.; Пророк, Н. В.; Папуча, М. В.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г.С. Костюка
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

16.
37.015.3:159.922.7+37.015.31:316.42(043.5)
Х 76


    Хомич, Іванна Сергіївна.
    Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Хомич ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 214 с. : табл. + додатки 35 с. - Бібліогр.: с. 191-215 (271 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
нормативність -- норма -- нормативна поведінка -- особистість -- молодший школяр -- детермінанти нормативної поведінки -- розвиток нормативної поведінки
Аннотация: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні теоретико-методологічних і методичних основ процесу реалізації підготовки майбутніх менеджерів у вищих навчальних закладах. Визначено послідовність етапів та структурні компоненти розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у системі вищої освіти. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх менеджерів. Доводена ефективність реалізації розробленої технології та педагогічних умов, призначених для підготовки практико-орієнтованих фахівців управлінської сфери, що відповідають вимогам роботодавців і затребуваних професій на ринку праці.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
37.015.3:159.922.7+37.015.31:316.42(043.5)
Х 76


    Хомич, Іванна Сергіївна.
    Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Хомич ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 23 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
нормативність -- норма -- нормативна поведінка -- особистість -- молодший школяр -- детермінанти нормативної поведінки -- розвиток нормативної поведінки
Аннотация: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні концепту нормативної поведінки особистості та верифікації цілісної схеми її структурно-психологічного аналізу. Розкрито змістову специфіку розвитку нормативної поведінки особистості та поглиблено уявлення про механізми нормативної соціалізації молодших школярів в умовах соціально-нормативного простору початкової школи. Визначено стратегію та засоби вивчення формально-змістових і змістовно-структурних параметрів суспільно значущої поведінки молодших школярів. Верифіковано модель розвитку нормативної поведінки молодших школярів, змістовна структура якої визначається специфічним комплексом особистісних детермінант. Обгрунтовано умови цілеспрямованого формування суспільно значущої поведінки молодших школярів як комплекс системних психологічних засобів активізації їх суб'єктної позиції в напрямку диференціації і засвоєння змісту нормативних зразків поведінки, а також оволодіння та відтворення найбільш оптимальних стратегій та способів нормативної регуляції власної поведінки в умовах соціально-нормативного простору початкової школи. Апробовано психотренінгову технологію формування нормативної поведінки молодших школярів як валідний та ефективний інструмент у практиці їх цілісного і кваліфікованого психологічного супроводу в умовах соціально-нормативного простору початкової школи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 169241
Число посетителей 1274
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя