Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Етнічна психологія<.>
Общее количество найденных документов : 126
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
15(902.7)
Д 18


    Данилюк, Іван Васильович.
    Етнічна психологія як галузь наукового знання: історико-теоретичний вимір [Текст] : монографія / І. В. Данилюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Самміт-Книга, 2010. - 430 с. - ISBN 978-966-7889-48-7 : 26.00 грн
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнічна психологія
фывфывфыв:
етнічна психологія -- культура -- етнічна спільнота -- міжетніні відносини -- міжгрупове сприйняття -- міжетнічні конфлікти

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

2.
15(902.7)
Л 72


    Лозова, О. М.
    Методологія психосемантичних досліджень етносу [Текст] : монография / О. М. Лозова ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : [б. и.], 2011. - 176 с. - 38.00 грн.
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнічна психологія
фывфывфыв:
етнос -- етнічна психологія


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 127 с. - ISSN 2072-4772. - 07.00 грн.
    Содержание:
Грись, Антоніна Михайлівна. Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів / А. М. Грись. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 12 (9 назв)
Маценко, Віктор Федорович. Загальнопсихологічні проблеми становлення індивідуальності в умовах постіндустріального суспільства / В. Ф. Маценко. - С .14-27. - Бібліогр.: с. 26 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Суб'єктивні чинники психічного вдосконалення людини / Ж. М. Маценко. - С .28-36. - Бібліогр.: с. 35 (7 назв) : табл.
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку / М. М. Павлюк. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (12 назв)
Савіна, М. І. Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства / М. І. Савіна. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (16 назв)
Соколюк, Анна Олександрівна. Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця / А. О. Соколюк. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
Степура, І. В. Телебачення країн європейського союзу в діалозі суспільство-мовник-держава / І. В. Степура. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку / А. Д. Терещук. - С .75-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
Філоненко, Л. А. психолого-педагогічний вплив на процес формування духовності неповнолітніх у соціально-реабілітаційному закладі / Л. А. Філоненко. - С .84-92. - Бібліогр.: с. 92 (1 назва)
Чайка, Галина Василівна. Ціннісно-смислова сфера у кризові періоди розвитку особистості / Г. В. Чайка. - С .93-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (15 назв)
Чиханцова, О. А. Чинники ефективного оволодіння іноземними мовами студентами ВНЗ / О. А. Чиханцова. - С .102-109. - Бібліогр.: с. 108 (12 назв)
Щербина, Л. Ф. Реорганізація психічного змісту в процесі короткотермінового консультування / Л. Ф. Щербина. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (6 назв) : табл.
Мельничук, О. Б. Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації / О. Б. Мельничук. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
316.733
С 13


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савіна, М. І.
    Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства [Текстььь] / М. І. Савіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 45-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (16 назв)
УДК
Рубрики: Етнічна психологія
   Загальна психологія

фывфывфыв:
особистість -- стать -- етнос -- культура етносу -- гендерні уявлення -- інформаційне суспільство
Аннотация: Концептуальною основою дослідження є уявлення про особливості формування психіки, зокрема гендерних уявлень особистості в сучасних умовах інформаційних технологій. Проаналізовано, що гендерна ідентифікація в сучасних умовах відбувається під впливом нових, сучасних гендерних уявлень щодо ролі чоловіка й жінки в суспільстві.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - 584 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 978-617-640-211-4 : 35.00 грн.
    Содержание:
Андросович, К. А. Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу / К. А. Андросович. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Антоненко, О. Ю. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості / О. Ю. Антоненко. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (13 назв)
Бабак, Світлана Віталіївна. Роль середовища в розвитку особистості / С. В. Бабак. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура / Б. В. Барчі. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології / І. В. Білоконь. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 52 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. - С .52-64. - Бібліогр.: с. 63 (11 назв) : табл.
Бондаренко, Я. І. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі / Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 71 (7 назв)
Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти / Ю. Л. Бриндіков. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз / Н. М. Бугайова. - С .83-95. - Бібліогр.: с. 93-95 (16 назв)
Васильченко, Ольга Миколаївна. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій / О. М. Васильченко. - С .96-104. - Бібліогр.: с. 103 (12 назв)
Вальо, Лариса Іванівна. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення / Л. І. Вальо. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв)
Волобуєв, В. В. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії / В. В. Волобуєв. - С .113-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (5 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект / Є. В. Гейко. - С .120-130. - Бібліогр.: с. 129 (3 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Джоган, В. М. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу / В. М. Джоган. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв)
Дідух, Микола Леонтійович. Особистісні чинники етнічної індивідуації / М. Л. Дідух. - С .157-164. - Бібліогр.: с. 164 (7 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі / Г. М. Дубчак. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв)
Євдокимова, Н. О. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. - С .172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Євченко, І. М. Аналіз проблеми особистісної суверенності / І. М. Євченко. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (4 назви)
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
Зеленська, З. П. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи / З. П. Зеленська. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
Івашкевич, Е. З. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / Е. З. Івашкевич. - С .209-220. - Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
Івашкевич, І. В. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / І. В. Івашкевич. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв)
Кельнер, С. С. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога / С. С. Кельнер. - С .231-242. - Бібліогр.: с. 239-241 (14 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. - С .242-251. - Бібліогр.: с. 250 (4 назви)
Комар, Т. В. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій / Т. В. Комар. - С .251-263. - Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
Компанович, М. С. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270-271 (10 назв)
Котик, І. О. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості / І. О. Котик. - С .272-280. - Бібліогр.: с. 279 (13 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості / А. О. Курбатова. - С .280-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв)
Кухарчук, О. В. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу / Л. М. Литвинчук. - С .296-305. - Бібліогр.: с. 304-305 (8 назв)
Максимів, І. І. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування / І. І. Максимів. - С .305-314. - Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв)
Мартинюк, І. А. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності / І. А. Мартинюк. - С .314-328. - Бібліогр.: с. 324-327 (17 назв)
Маслюк, А. М. Аналіз проблеми ідентичності / А. М. Маслюк. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви)
Маценко, В. Ф. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця / В. Ф. Маценко. - С .339-349. - Бібліогр.: с. 349 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття / Ж. М. Маценко. - С .349-355. - Бібліогр.: с. 355 (10 назв)
Мельник, О. А. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв)
Мішкулинець, О. О. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти / О. О. Мішкулинець. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв)
Моргунова, Я. М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці / Я. М. Моргунова. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
Мурусинець, М. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів / М. Мурусинець, Т. Чегі. - С .383-384. - Бібліогр.: с. 391-393 (14 назв)
Носко, Людмила Анатоліївна. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів / Л. А. Носко. - С .394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
Палько, Т. В. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти / Т. В. Палько. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття / І. М. Поклад. - С .408-418. - Бібліогр.: с. 416-418 (14 назв)
Посвістак, О. А. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань / О. А. Посвістак. - С .418-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (26 назв)
Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості / О. Д. Питлюк-Смеречинська. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
Савицька, Ольга Вікторівна. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів / О. В. Савицька. - С .435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв)
Сєдова, Н. А. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини / Н. А. Сєдова. - С .444-452. - Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
Січка, В. І. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків / В. І. Січка. - С .42-463. - Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
Сулятицький, Іван Васильович. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів / І. В. Сулятицький. - С .463-471. - Бібліогр.: с. 470 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Досвід вивчення афектів в психології / А. Д. Терещук. - С .471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
Терлецька, Ю. М. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння / Ю. М. Терлецька. - С .479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .490-501. - Бібліогр.: с. 498-500 (37 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога / В. В. Турбан. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
Філіпович, В. М. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності / В. М. Філіпович. - С .511-518. - Бібліогр.: с. 516-517 (13 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю / О. М. Шамич. - С .518-527. - Бібліогр.: с. 523-526 (18 назв)
Швець, В. В. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи) / В. В. Швець. - С .527-535. - Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
Шевченко, Р. М. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження / Р. М. Шевченко. - С .535-544. - Бібліогр.: с. 543 (11 назв)
Яковлева, Н. Ю. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .544-558. - Бібліогр.: с. 555-556 (12 назв)
Ятчук, М. С. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України / М. С. Ятчук. - С .558-566. - Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах / Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. - С .566-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (8 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку / Т. М. Кирпенко. - С .574-581. - Бібліогр.: с. 579-580 (8 назв)
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Самообмеження та відчуження: соціально-психологічні прояви і смислові конотації понять [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 216-223 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
самообмеження -- відчуження -- культура -- адаптація -- творчість
Аннотация: У статті досліджується один із негативних проявів самообмеження - відчуження особистості. Шляхом аналізу теорій "філософії життя", ексзистенціалізму та психоаналітичних концепцій, показано, що відчуження трактується як наслідок репресивного впливу культури що реалізується за посередництва соціальних інститутів. Відчуження може проявлятися в деструкції та конформізмі. Засобами запобігання відчуження є розвиток творчості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Спицька, Л. В.
    Соціальна поведінка людини в кризові періоди життя: генетико моделюючий підхід [Текст] / Л. В. Спицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 208-215 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
особливість -- соціальна поведінка -- кризові періоди життя -- генетико-моделюючий підхід
Аннотация: У статті розглянуто систему принципів, що визначаються складну соціальну поведінку людини в кризові періоди життя на основі генетико-моделюючого підходу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 233-240 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
конфлікт -- конфліктологія -- теорії соціального конфлікту -- парадигма -- парадигміальний конфлікт
Аннотация: У статті розглянуто витоки, класичні засади та сучасні інтерпритації теорії соціально конфлікту через парадигмальний підхід в психології. Відзначено, що в основі вчення про конфлікти перебувають Гераклітові погляди. Уже в античній філософії сформульовано етичні засади виправдання конфлікту. Сучасні теоретичні схеми визначаються положеннями фрейдизму та неофрейдизму.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 223-233 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
індивідуально-особистісні якості -- професійні компетенції -- професійна свідомість -- професійна самосвідомість -- професійна культура
Аннотация: У статті розглянуто витоки, класичні засади та сучасні інтерпретації теоретико-методологічного аналізу індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій претендентів на вакантні посади спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості, визначення психологічних передумов формування їх професійної самосвідомості. Визначено, що професійну самосвідомість варто розглядати у межах соціокультурного підходу. Професійна самосвідомість, як складова самосвідомості постає у зв'язку із культурно-історичною традицією, а також факторами, що дозволяють з'ясувати базові, нормативно зафіксовані умови функціонування структур, котрі пов'язані з процесами становлення професійної самосвідомості та в цілому надають можливість створення теоретичної моделі успішного та ефективного спеціаліста та керівника базового центра зайнятості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савчук, О. А.
    Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери [Текст] / О. А. Савчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 200-207 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
професійне самовизначення -- навчальна діяльність -- студенти -- фахівці соціальної сфери -- мотивація
Аннотация: У статті проведено соціально-психологічний аналіз особливостей професійного самовизначення майбутніх фахівців соціальної сфери та його взаємозв'язок з мотивацією навчання. Показано, що професійне самовизначення передбачає вироблення власної позиції в проблемно-орієнтаційній ситуації, яка характеризується великим ступенем невизначеності: вибір професійного навчального закладу, професії, спеціальності, включення в професійний колектив тощо. Констатовано, що самовизначення в такій ситуації вимагає від молодої людини співвіднесення своїх потреб, позицій, інтересів з власними можливостями (підготовленістю, здібностями, емоційно-вольовими якостями, станом здоров'я) та співвіднесення цих можливостей до вимог професійного навчального закладу, професії, спеціальності, конкретної трудової функції. При цьому самовизначення може бути адекватним професійно важливій проблемі і тоді відбувається розвиток особистості, а може бути і неадекватним, тоді воно породжує внутрішній конфлікт, стаючи основою різноманітних кризових явищ, і активізуючи, замість процесів розвитку захисні механізми.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців [Текст] / М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 166-173 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
я концепція -- самооцінка -- образ Я -- професійна ідентичність -- самоусвідомлення -- діяльність
Аннотация: У статті розкрито чинники становлення професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Зокрема визначені зовнішні: соціальні, виробничо-технічні, економічні, організаційні та внутрішні чинники: особистісні, професійно-психологічні, психофізіологічні, індивідуально-типологічні якості суб'єкта. Розкрито соціально-психологічну складову "Я-концепції" майбутніх фахівців, яка дає змогу розглядати практичну професійну діяльність під час проходження виробничої практики як чинник, що впливає на процес її становлення у процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок про те, що для успішного становлення "Я-концепції" майбутніх фахівців у змісті освіти мають бути органічно поєднані теоретичні та практичні компоненти підготовки, а також враховано особистісний компонент готовності майбутнього фахівця. Представлено закономірності становлення "Я-концепції" на різних рівнях та етапах професійної підготовки з урахуванням на кожному з них кризових явищ та середовищних впливів. Підкреслено, що зміст освіти майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах визначається соціально-економічними трансформаціями, особливостями розвитку системи освіти України, зокрема сучасними тенденціями реформування системи вищої освіти, прикладними завданнями, які мають виконувати фахівці у процесі виконання майбутньої професійної діяльності


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальчук, О.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості [Текст] / М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 155-165 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
дезадаптація -- самостійність -- адаптація -- самостійні рішення -- компетентності
Аннотация: У статті розглянуто роль самостійності як особистісної якості у процесі подолання дезадаптації особистості. Визначено, що у дезадаптивних осіб сформований комплекс безнадійності та безпорадності, що є крайнім варіантом прояву несамостійності особистості. Обгрунтовано думку про те, що цілеспрямований розвиток самостійності особистості як інтегративної якості може допомогти здолати стан дезадаптації та спрямувати особистість у соціально прийнятне русло, а також у цілому сприяти процесу соціально-психологічної адаптації. Механізми розвитку самостійності у напрямку поліпшення якості адаптивних процесів є: розвиток внутрішньої мотивації особистості, усвідомлення власної самостійності, можливості вибору, здатності приймати самостійні рішення, відповідальності, наявність життєвої перспективи, що сприятимуть свідомому керівництву власною поведінкою, практичною діяльністю відповідно до власних поглядів і переконань. Сформованість цих механізмів дасть змогу успішно долати перешкоди та труднощі на шляху реалізації обраного способу життя особистості та гармонійно вибудовувати міжособистісну взаємодію з іншими людьми на основі сформованого власного психологічного простору життєдіяльності. Розкрито нове розуміння самостійності як чинника подолання дезадаптації через контекст критичних періодів особистісного розвитку , які висувають нові вимоги до різного роду компетентностей: аутопсихологічної, пізнавальної, предметної, міжособистісної, внутрішньогрупової, технологічної та культурної, які забезпечують здатність відстоювати власну точку зору та приймати самостійні рішення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Близнюк, Т.А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Проніна, В. О.
    Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників [Текст] / В. О. Проніна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 184-199 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
особистість -- сфера особистості -- категорія -- концепт -- потреба -- мотив -- цінності -- смисли
Аннотация: Стаття розкриває розмаїття наукових категорійних концептів, які використовуються сучасними українськими дослідниками для опису змісту та структури сфер особистості. Обгрунтовується методологічна основа розуміння та вживання категорійних концептів в теоретичних та емпіричних наукових дослідженнях. Увага приділяється саме тим сферам особистості, що об'єднують такі феномени як потреби, мотиви, цінності та смисли, у зв'язку із значно більшою варіативністю категорійних концептів серед інших сфер особистості. Зазначені деякі дослідження та погляди авторів, в рамках яких використовуються категорійні концепти. Робляться висновки щодо вибору та застосування категорійних концептів для організації та проведення науково-дослідної роботи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поклад, І. М.
    Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 174-183 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
теоретичні проблеми -- дискусія -- соціальна обумовленість психіки -- здібності -- умови розвитку здібностей
Аннотация: У статті систематизовано наукові підходи до проблеми здібностей, розглянуті психологічні особливості їх розвитку. Простежено шлях розвитку даного поняття від теорії Л.С.Виготського та теоретичних розробок його послідовників до сьогодення. Зазначено, що у психологічній спадщині Г.С.Костюка феномен "здібності" розглядається як "загальнолюдські істотні властивості спільні для всіх людей" і таким чином, виступав невід'ємною складовою проблеми розвитку і формування зростаючої особистості. Досліджено теоретичну та практичну розробку проблеми здібностей в працях С.Л.Рубінштейна в яких вчений доводив, що здібності людини-це різні прояви здібностей до засвоєння знань та досягнень людської культури, до навчання та праці в яких вони формуються. Висвітлено в історичному плані дві конфронтуючі одна одній точки зору на проблему співвідношення природного та соціального в людині. Доведено, що така здатність не може розглядатися як проста властивість. Це своєрідне поєднання відносно стійкого асортименту прав інтелектуальної властивості, що призводить до можливості успішного виконання певних видів діяльності. Проте синтез специфічних властивостей не є постійним і незмінним. Це єдність розвивається і змінюється під впливом ззовні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гейко, Є. В.
    Сучасні проблеми гуманітарної науки: цілісність особистості фк передумова професійої зрілості майбутнього фахівця [Текст] / Є. В. Гейко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 295-305 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
професійна зрілість -- цілісність особистості -- самоорганізація полісистемної цілісності особистості
Аннотация: У статті здійснено спробу психологічного аналізу проблеми цілісності особистості як вагомої передумови становлення професійної цілісності майбутнього фахівця на етапі навчання у внз. Представлено дані психологічного експерименту щодо особливостей цілісності особистості у студентів майбутніх психологів, політологів, філологів. Виокремлено найсуттєвіши чинники самоорганізації цілісності особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шостя, І. В.
    Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації [Текст] / І. В. Шостя // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 287-294 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
професійна компетентність -- студенти медики -- процес комунікації -- медичний навчальний заклад
Аннотация: У статті висвітлено проблему розвитку професійної компетентності студентів-медиків. Визначено, що вищі недичні навчальні заклади повинні сприяти розвитку професійних інтересів майбутніх фахівців медичної галузі, формувати їх професійну компетентність у відповідності до нових завдань, які висуває перед ними сьогодення. Підкреслено, що специфіка освітнього процесу медичного навчального закладу визначається взаємною обумовленістю діяльності викладача і діяльності студента, а ефективність такої взаємодії залежить від освітнього середовища вищого медичного навчального закладу, яке і є найважливішим чинником розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців медичної галузі, підставою їх успішної професійної діяльності та професійного становлення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Борозенцева, Т. В.
    Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій [Текст] / Т. В. Борозенцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 324-335 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
корпоративна культура -- громадська організація -- життєвий цикл організації -- понятійна єдність -- системна методологія -- інваріантне моделювання -- самоорганізація -- психокорекційна робота
Аннотация: У статті побудовані принципи побудови соціально-психологічної програми формування та підвищення корпоративної культури громадських організацій з урахуванням існуючих проблем розвитку інститутів громадського суспільства у сучасному соціумі. Приведено результати апробації диференційованої соціально-психологічної тренінгової програми щодо посилення дії основних чинників корпоративної культури громадської організації. Підкреслено універсальність змісто запропонованої програми тренінгу. Програма легко модифікується для будь-якого складу групи: учасниками тренінгу можуть бути і дійсні, і нові члени громадської організації, а також лідери та представники керівного органу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіраль, А. Й.
    Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія [Текст] / А. Й. Кіраль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 305-323 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
тренінг -- психологічний тренінг -- здатність підлітка протистояти криміналізації
Аннотация: У статті презентовано один із найбільш оптимальних методів, що використовуються в психологічній практиці - психологічний тренінг. Вказано на його особливості та переваги - навчання, виховання, тренування. Розкрито змістове наповнення психотренінгу, який вміщує 7 складників, із відповідними до них завданнями, вправами (фасилітуюче спілкування; рефлексія; відкритість та щирість у спілкуванні; аналіз різних ситуацій; формуванні образу Я; груповий характер; опора на життєвий досвід підлітків) і процедури їх проведення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шевченко, Р. М.
    Стресостійкість як чинник професійної діяльності жінок-управлінців: структурно-компонентний аналіз [Текст] / Р. М. Шевченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 280-287 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
стресостійкість -- стрес -- копінг-механізм -- копін-поведінка -- жінка-управлінець -- професійна діяльність
Аннотация: У статті стресостійкість розглядається у контексті професійної діяльності жінок-управлінців як емоційна стійкість, як адаптація до стресу, як бар'єр психічної адаптації, саморегуляції людини, як когнітивно обумовлений механізм подолання стресу (копінг-механізм) і механізм психологічного захисту. Вказано на особливості та специфіку механізмів перебігу стресостійкості, визначено й обгрунтовано структурні її компоненти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, А. Д.
    Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 251-259 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
психологічна травма -- особистість -- афективна поведінка -- фіксація -- механізми психіки
Аннотация: Стаття присвячена аналізу проблеми психологічної травми та її ролі у виникненні афективної поведінки особистості. Аналізуються механізми травматичного пливу та особливості вияву травматичного досвіду. Психологічна травма розглядається під кутом зору її впливу на самопочуття та емоційну поведінку людини. Окреслюються основні тенденції афективної поведінки, зумовлені травматичним впливом. Висвітлено психологічні аспекти виникнення афективної поведінки та визначено сфери особистості, що мають вирішальне значення для діагностики схильності до афективної поведінки. Розкрито складові особистої схильності до афективної поведінки та механізми їх формування. Зазначимо, що інтегрована у життєвий досвід травма, тобто така, яку вдалося подолати, може стати поштовхом до інтеграції особистості на більш високий рівень психологічного розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 42141
Число посетителей 1297
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя