Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (275)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Общее количество найденных документов : 181
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.923
П 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пилипенко, Л. І.
    Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності [Текстььь] / Л. І. Пилипенко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
духовний розвиток -- міжособистісні взаємини -- самовизначення
Аннотация: У статті висвітлюються особливості духовного розвитку учнів, що зумовлюється міжособистісними взаєминами в навчально-виховному процесі, аналізуються основні духовні цінності учнівської української молоді.Висвітлено низку суттєвих відмінностей в особливостях духовного самовизначення учнів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.923.2.31+33
М 23


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текстььь] / Л. М. Манилова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології
Аннотация: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.923.2:331.54:378
К 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курганська, Людмила Олегівна.
    Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текстььь] / Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ
Аннотация: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.9.072.4
С 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Строкач, Л. М.
    Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників [Текстььь] / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- професійна спрямованість -- вікові очікування -- старшокласники
Аннотация: У статті наведені результати дослідження життєвих цілей і вікових очікувань старшокласників. Аналізується процес соціального самовизначення учнів старших класів, реалістичність їх професійних намірів та життєвих планів, гендерні відмінності і вплив батьків на формування життєвих перспектив і установок.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Захарчук, Т. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Загурська, Інна Станіславівна.
    Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності [Текстььь] / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук, А. В. Стасюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
ціннісна взаємодія -- образ вчителя -- справедливість -- моральнісні цінності -- діяльнісні цінності
Аннотация: Аналізується проблема сприймання підлітками вчителів, виокремлюються його чинники: рівень соціальної рефлексії, особливості образу "Я", цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ткачук, О. Р.; Стасюк, А. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Никончук, Наталія Олександрівна.
    Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного [Текстььь] / Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 157-169 : табл. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- здібності -- поцінування -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка -- визнання
Аннотация: Аргументовано доцільність застосування усної народної творчості для ціннісної підтримки розвитку здібностей учнів початкових класів. Описано техніку ціннісної підтримки надання та отримання поцінування та техніку ціннісної підтримки оцінювання власних досягнень.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

7.
159.922
Я 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності [Текстььь] / І. В. Яворська-Вєтрова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241 : рис. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
самосвідомість -- уявлення про себе -- модальність -- особистісна ефективність -- рівень навчальних досягнень


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
27-42+37.015.3:005.32:001
В 31


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Верещак, Евгеній Прокопович.
    Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві [Текстььь] / Е. П. Верещак // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
духовність -- християнство -- християнська етика -- становлення інтересів -- активізація особистості -- молодші школярі
Аннотация: Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивального , духовно-морального і мотиваційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-психолога всередині трикутника "сім'я-школа-церква".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.9:37.015.31+33
Г 65


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гончаренко, С. А.
    Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес [Текстььь] / С. А. Гончаренко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
інформаційно-комп'ютерні технології -- навчальний процес -- мислення дітей -- когнітивний розвиток дітей


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
378
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Аксіопсихологія вищої школи [Текст] : монографія / Г. К. Радчук ; Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ, 2009. - 414 с. - ISBN 966-7425-79-7 : 22.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
аксіопсихологія -- вища школа -- майбутній фахівець -- культурно-феноменологічне моделювання

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

11.
371.9
С 35


    Сикорский, И. А.
    О лечении и воспитании недоразвитых, отсталых и слабоумных детей [Текст] : редкая книга / И. А. Сикорский. - 2-е изд., доп. - Киев : [б. и.], 1904 (Типо-литогр. Тов-ва И. Н. Кушнарев и Ко). - 44 с. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп: "Врачебно-педагогический институт в Киеве")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15
А 69


   
    Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України [Текст] : каталог / за ред. В. Г. Панка ; упоряд.: Н. М. Городнова, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко. - Київ : [б. и.], 2008. - 70 с. - (Психолог. Шкільний світ ; № 43). - Б. ц.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
анотований каталог -- інноваційний педагогічний досвід -- працівники психологічної служби -- система освіти України

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
В. Г. Панка \за ред.\; Городнова, Н. М. \упоряд.\; Лунченко, Н. В. \упоряд.\; Луценко, Ю. А. \упоряд.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
371.015
М 54


   
    Методичні матеріали для шкільного психолога [Текст] : методический материал. Випуск 1. Діагностика особистості молодшого школяра / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України ; за ред. В. Г. Панка. - Київ : [б. и.], 1992. - 84 с. - 500 руб.
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
методичні матеріали -- шкільний психолог -- діагностика особистості -- молодші школярі

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
В. Г. Панка \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
150/371.015д
М 14


    Майданник, В. Г.
    Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей [Текст] : методичні рекомендації / В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, С. І. Ісаєвич ; Національний медичний ун-т ім. О.О. Богомольця. - Ужгород : "Веста-Закарпаття", 2002. - 204 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015д
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
діагностика -- корекція -- шкільна дезадаптація -- діти

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хайтович, М.В.; Ісаєвич, С.І.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
373.04
Г 96


    Гусев, А. Н.
    Школьный музей, как учебное пособие при занятиях с детьми в начальной школе [Текст] : редкая книга / А. Н. Гусев. - М. : Издание Книжного магазина Гросман и Кнебель, 1908 (Типо-лит т-ва И. Н. Кушнерев и Ко). - 99 с. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп: "Центральная учительская библиотека киевского городского приходского училища")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
371.015
П 24


   
    Педология [Текст] : журнал. Год издания 4. Вып. 4 (16) / Орган цетральной междуведомственной педологической комиссии. - Москва : Госиздат , 1931. - 110 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
педологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Залкинд, А. Б. \отв. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
151.7
Т 45


    Титаренко, Т. М.
    Психологічна профілактика стресових перевантажень серед шкільної молоді [Текст] : науково-методичний посібник / Т. М. Титаренко, Л. А. Лєпіхова. - Київ : Міленіум, 2006. - 204 с. - ISBN 966-8063-89-0 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 151.7
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
психологічна профілактика -- стресові перевантаження -- шкільна молодь -- адаптивні ресурси особистості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Лєпіхова, Л.А.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Р 15


    Радзімовська, Оксана Віталіївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Радзімовська ; наук. кер. М. В. Бастун ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2017. - 309 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
професійна ідентичність -- компоненти професійної ідентичності -- психолого-педагогічний супровід -- тренінг -- учнь професійно-технічного навчального закладу
Аннотация: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.


Доп.точки доступа:
Бастун , Микола Володимирович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
15
А 43


   
    Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии [Текст] : сборник научных трудов / Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики ; Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики. - Москва : Ротипринт НИИ ОП АПН СССР, 1980. - 160 с. : табл. - 0.60 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Соціальна психологія

   Педагогічна психологія

фывфывфыв:
загальна психологія -- педагогічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Давыдова , В.В. \ред.\; Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 17428
Число посетителей 570
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя