Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (275)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Общее количество найденных документов : 181
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922-053.6:17./Е 42-979722368 рукописный текст
Автор(ы) : Єзерська, Наталія Валеріївна
Заглавие : Психологічні чинники суб'єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примечания : Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв)
УДК : 159.922-053.6:17.023.34]:37.018.32
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб'єктивне благополуччя--психологічне благополуччя--психологічні чинники--підлітки--обдарованість--психологічний супровід--адаптація--школа-інтернат
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні чинники суб’єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату. Окреслено основні підходи до розуміння суб’єктивного благополуччя, проаналізовано зв'язок особистісно-психологічного та соціально-психологічного підходів до психологічних чинників суб’єктивного благополуччя. Запропоновано теоретичну модель суб’єктивного благополуччя учнів. Представлено програму емпіричного дослідження, його основні етапи, критерії підбору досліджуваних та здійснено характеристику груп обдарованих підлітків. На основі запропонованої теоретичної моделі суб’єктивного благополуччя учнів визначено поняття суб’єктивного благополуччя учнів та встановлено психологічні чинники. Удосконалено вибір відповідного психодіагностичного інструментарію та методів опрацювання даних. Наведено результати аналізу числових значень психологічних чинників суб’єктивного благополуччя обдарованих підлітків із різним способом життя. Обгрунтовано психологічні чинники суб’єктивного благополуччя обдарованих учнів, що навчаються в закладі інтернатного типу. Розроблено програму соціально- психологічного супроводу обдарованих підлітків в умовах спеціалізованої школи- інтернату, доведено її ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/И 24
Автор(ы) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Заглавие : Соціальний інтелект педагога : монографія
Выходные данные : Київ: Print House, 2017
Колич.характеристики :536 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Цена 978-966-8333-72-9: 50.00 грн.
УДК : 005.336.5:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна психологія--інтелект--педагог
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/А 43
Заглавие : Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии : Сборник научных трудов
Выходные данные : Москва: Ротипринт НИИ ОП АПН СССР, 1980
Колич.характеристики :160 с.: табл.
Коллективы : Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики
Цена : 0.60 грн.
УДК : 159.9.01+316.6+37.015.3](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
Соціальна психологія
Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія--педагогічна психологія--соціальна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.2.015.31:004(/А 66-239631289 рукописный текст
Автор(ы) : Андрощук, Ольга Володимирівна
Заглавие : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв)
УДК : 373.2.015.31:004(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--розвиток творчих здібностей--критерії творчих здібностей--комп'ютерні ігри--старші дошкільники--розвиток комп'ютерними іграми--рівні розвитку творчих здібностей--програма розвитку творчих здібностей
Аннотация: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/А 69
Заглавие : Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України : каталог
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :70 с.
Серия: Психолог. Шкільний світ; № 43
Цена : Б.ц.
УДК : 159.98:37](а)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): анотований каталог--інноваційний педагогічний досвід--працівники психологічної служби--система освіти україни
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.01/Б 51
Автор(ы) : Бернштейн М.
Заглавие : Наша современность и дети : Педологическое исследование о социальных представлениях современных школьников
Выходные данные : Ленинград, 1926
Колич.характеристики :176 с.
Серия: Библиотека педагога
Цена : Б.ц.
УДК : 371.01
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/Б 79
Автор(ы) : Болтунов А. П.
Заглавие : Трудовая школа (в психологическом освещении) : Пособие
Выходные данные : Москва: Изд-е Тов-ва "В.В. Думнов, Н-ки Бр. Салаевых", 1923
Колич.характеристики :147 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./В 48-976630094 рукописный текст
Автор(ы) : Віннічук, Ірина Петрівна
Заглавие : Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)( : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :22 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.954.4(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Творча уява
Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодший шкільний вік--уява--творча уява--стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--універсальна стратегія--стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Аннотация: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./В 48-305259918 рукописный текст
Автор(ы) : Віннічук, Ірина Петрівна
Заглавие : Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :243 с.: табл. + 1 додатки 220 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 199-219 (264 назви).
УДК : 37.015.3:159.954.4(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Творча уява
Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодший шкільний вік--уява--творча уява--стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--універсальна стратегія--стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Аннотация: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Верещак, Евгеній Прокопович
Заглавие : Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 42-50 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК : 27-42+37.015.3:005.32:001
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): духовність--християнство--християнська етика--становлення інтересів--активізація особистості--молодші школярі
Аннотация: Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивального , духовно-морального і мотиваційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-психолога всередині трикутника "сім'я-школа-церква".
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/В 46
Автор(ы) : Вильман, Отто
Заглавие : Дидактика как теория образования в ее отношениях к социологии и истории образования : пособие. Т. 2 : Цели образования. - Образовательное содержание учебных материалов. - Образовательная деятельность. - Органы образования
Выходные данные : Москва: Изд-е К.И. Тихомирова, 1908
Колич.характеристики :678 с.
Серия: Педагогическая библиотека: издаваемая К.И. Тихомировым под ред. Д.Н. Королькова
Примечания : пер. с нем.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/В 52
Автор(ы) : Вирениус А. С.
Заглавие : Характеристика учащегося. Телосложение, темперамент и характер в пору школьного возраста : учебное пособие
Выходные данные : Санкт-Петербург, 1904
Колич.характеристики :117 с.: табл.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/В 57
Автор(ы) : Владимирский А. В.
Заглавие : Об умственной работоспособности девочек и мальчиков. Исследование над детьми старшего возраста начальной школы : учебное пособие
Выходные данные : Санкт-Петербург, 1910
Колич.характеристики :36 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/В 60
Заглавие : Внимание и интерес при обучении. Дидактический очерк, составленный по классным урокам воспитанниками Казанского учительского института : очерк
Выходные данные : Санкт-Петербург: Изд-е журнала "Русская школа", 1903
Колич.характеристики :55 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/В 74
Заглавие : Вопросы педагогической патологии в семье и школе : сборник
Выходные данные : Санкт-Петербург: Изд-во газеты "Школа и жизнь", 1912
Колич.характеристики :160 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/В 92
Автор(ы) : Выготский Л. С.
Заглавие : Педагогическая психология : краткий курс
Выходные данные : Москва: "Работник просвещения", 1926
Колич.характеристики :348 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Г 12
Автор(ы) : Гавер Ж.
Заглавие : Искусство стать и быть человеком : Книга для учителя № 2
Выходные данные : Москва: Паруса, 1994
Колич.характеристики :128 с.
ISBN, Цена 5-87969-003-2: 3.00 грн
УДК : 37.015.31-029:001.98
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): детская психология--психоанализ--культурология
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6:159.922/Г 19-718083050 рукописный текст
Автор(ы) : Гандзілевська, Галина Борисівна
Заглавие : Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 2018
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія"
Примечания : Бібліогр.: с. 31-36 (45 назв)
УДК : 159.922.6:159.922.4:316.6]=054.72(477)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєвий сценарій--сценарні установки--акмеперіод--акмереалізація--акмерозвиток--акмеологічний потенціал--еміграція--українські емігранти--письменники емігранти
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів в акмеперіоді. Результати комплексного дослідження життєвого сценарію як соціально-психологічного феномена репрезентуються крізь призму психолого-акмеологічного дискурсу. Особливу увагу приділено вивченню чинників процесу відновлення та примноження акмеологічних ресурсів життєвих сценаріїв українських емігрантів. Життєвий сценарій емігранта в акмеперіоді розглянуто як систему конструктів, які забезпечують спрямованість індивіда на досягнення акме, а також деструкцій, що обмежують його акмереалізацію. Емпірично конструкти життєвого сценарію досліджують у контексті функцій та гіперфункцій психологічного імунітету відповідно до акмеологічної моделі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів, що є проекцією прогностичної моделі акмеологічного потенціалу життєвого сценарію особистості та відображає архітектоніку його відновлення в умовах еміграції. Виявлено, що інтроектовані сценарні директиви є акмебарєрами українських емігрантів і створюють перешкоди у соціокультурній адаптації. Досліджено, сензитивність кризових періодів до оновлення життєвої програми. Еміграцію визначено однією з умов цього процесу. Провідним механізмом акмеологізації виділено наративізацію. Акмеологічні прояви українських письменників-емігрантів, зокрема лідерів літературних об’єднань другої та третьої хвиль еміграції, виявлено у другій фазі акмеперіоду та його потенційних межах. Реперезентовано принципи розроблення та особливості застосування акмеологічного тренінгу та Щоденника психологічної самодопомоги мігранту, спрямованих на відновлення акмеологічних компетентностей, навиків використання акмересурсів для досягнення акме-цілі, оптимізації ціннісно-смислових орієнтирів, розвиток саногенного мислення та самоцінності. Основним механізмом відновлення та примноження акмеологічного потенціалу життєвих сценарії українських емігрантів, а отже, продуктивної акмеологізації виділено наративізацію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/Г 24
Автор(ы) : Гаупп, Роберт
Заглавие : Психология ребенка : пособие
Выходные данные : Б.м.,Б.г.
Колич.характеристики :136 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 371.015
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С. А.
Заглавие : Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 58-65 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
УДК : 159.9:37.015.31+33
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційно-комп'ютерні технології--навчальний процес--мислення дітей--когнітивний розвиток дітей
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 33151
Число посетителей 879
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя