Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>S=Педагогічна психологія -- Вчитель<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54:/П 13-251891 рукописный текст
Автор(ы) : Павлюк , Марія Михайлівна
Заглавие : Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :262 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-206.
УДК : 159.923.2:331.54:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вчитель
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність особистості--професійна ідентичність--вчитель--позиціонування--професійне середовище
Аннотация: У роботі проаналізовано досвід вивчення феноменів ідентичності у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності вчителя. Охарактеризовано структурні компоненти професійної ідентичності вчителя: когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий. На їх основі виявлено особливості професійної ідентичності вчителя. З"ясовано, що зміст професійної ідентичності вчителя основної школи визначається характером позиціонування вчителя у професійному середовищі. Виявлено, що у вчителів із позитивним характером позиціонування професійного середовища рівень сформованості професійної ідентичності менше залежить від стажу педагогічної діяльності ніж у групі із негативним позиціонуванням. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного супроводу процесу становлення професійної ідентичності вчителя та доведено її ефективність. Визначено послідовність становлення професійної ідентичності вчителя за компонентами: емоційно-ціннісний-актуалізація переживань та їх усвідомлення, гармонізація емоційних станів; пізнавальний-поповнення системи знань про себе, усвідомлення їх значущості у процесі професійної діяльності; поведінковий-моделювання адекватних стратегій поведінки; особистісна та професійна орієнтованість.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 59977
Число посетителей 1388
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя