Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>S=Педагогічна психологія -- Мовленнєві здібності<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописный текст
Автор(ы) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Заглавие : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :192 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 54300
Число посетителей 909
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя