Поисковый запрос: <.>S=Психологія обдарованості<.> |
Общее количество найденных документов : 379
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Психологічний інструментарій визначення рівня розвитку обдарованої особистості/Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - 2008
|
>2.
| Данилевич Л. А. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/Л. А. Данилевич // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.31-39
|
>3.
| Дереча А. А. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/А. А. Дереча // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.39-48
|
>4.
| Карабаєва І. І. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.48-57
|
>5.
| Герасіна С. В. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/С. В. Герасіна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6
|
>6.
| Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 6: Психологія обдарованості Вип. 6. - 2011
|
>7.
| Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.- Ст.1.-С.5-14
|
>8.
| Корольов Д. К. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6
|
>9.
| Карасьова К. В Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.57-63
|
>10.
| Поклад І. М. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.149-160
|
>11.
| Нечаєва О. С. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.125-133
|
>12.
| Яценко Т. В. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.226-233
|
>13.
| Сніжна М. А. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.196-210
|
>14.
| Кулик Т. М. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/Т. М. Кулик // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.72-80
|
>15.
| Качар'ян В. С. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/В. С. Качар'ян // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.63-72
|
>16.
| Науменко О. С. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.115-125
|
>17.
| Мельник М. О. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.98-108
|
>18.
| Василькевич Я. З. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів/Я. З. Василькевич // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.55-66
|
>19.
| Карабаєва І. І. Психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників/І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.89-101
|
>20.
| Борисюк А. С. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця/А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.44-55
|
|
|