Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Психологія обдарованості<.>
Общее количество найденных документов : 379
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
153.6
П 86


   
    Психологічний інструментарій визначення рівня розвитку обдарованої особистості [Текст] : методические рекомендации / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України ; ред. Р. О. Семенова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. - 160 с. : табл. - 8.00 грн.
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарована особистість -- психологічний інструментарій -- психодіагностичний комплекс -- рівень розвитку обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Семенова, Р. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

2.
153.6
А 43


    Данилевич, Л. А.
    Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів [Текст] / Л. А. Данилевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- академічна обдарованість -- педагогічна обдарованість -- перфекціонізм -- педагогічні здібності -- студенти-педагоги -- професіоналізм -- майбутні педагоги
Аннотация: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
153.6
А 43


    Дереча, А. А.
    Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок [Текст] / А. А. Дереча // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 39-48 : рис. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- рейтингові оцінки -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні здібності -- творчі здібності -- лідерські здібності
Аннотация: Здійснено аналіз результатів використання опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості підлітків за допомогою рейтингових оцінок. Здійснено порівняльний аналіз результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників з нормативними показниками американської та російської вибірок.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані дошкільники -- дошкільники -- значимий дорослий -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- продуктивний діалог
Аннотация: Розглянуто питання розвитку інтелектуальних почуттів дітей дошкільного віку в психологічному освітньому просторі. Розкрито значення суб'єкт-суб'єктної взаємодії дорослого з дитиною та розкрито сутність поняття "значимий дорослий".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
153.6
А 43


    Герасіна, С. В.
    Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей [Текстььь] / С. В. Герасіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Бібліогр.: с. 31 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
підприємницька діяльність -- підприємницькі здібності -- інноваційна поведінка
Аннотация: Обґрунтовано поняття "підприємницькі здібності"; досліджено психологічні особливості інноваційної поведінки підприємця. Проаналізовано погляди вчених-класиків та сучасників щодо розвитку йнноваційної, творчої поведінки суб'єкта праці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Содержание:
Семенова, Римма Олександрівна. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості / Д. К. Корольов. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв) : рис.
Герасіна, С. В. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей / С. В. Герасіна. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 31 (4 назви)
Данилевич, Л. А. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів / Л. А. Данилевич. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
Дереча, А. А. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок / А. А. Дереча. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви) : рис.
Карабаєва, Ірина Іванівна. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
Карасьова, Катерина Володимирівна. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі / К. В Карасьова. - С .57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв) : табл.
Качар'ян, В. С. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей / В. С. Качар'ян. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Кулик, Т. М. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів / Т. М. Кулик. - С .72-80. - Бібліогр.: с. 840 (3 назви) : рис.
Куренчук, Л. С. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. - С .80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі / О. А. Мельник. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 98 (12 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
Мудрик, А. Б. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості / А. Б. Мудрик. - С .108-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (14 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями / О. С. Науменко. - С .115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
Пасічник, Алла Володимирівна. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід / А. В. Пасічник. - С .133-140. - Бібліогр.: с. 140 (7 назв)
Піроженко, Тамара Олександрівна. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності / Т. О. Піроженко. - С .140-149. - Бібліогр.: с.149 (9 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів / І. М. Поклад. - С .149-160. - Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
Поліщук, Валерій Миколайович. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) / В. М. Поліщук. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
Половіна, О. А. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект / О. А. Половіна. - С .168-176. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Соловей, О. А. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ / О. А. Соловей. - С .176-186. - Бібліогр.: с. 186 (5 назв) : табл.
Сорока, А. В. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів / А. В. Сорока. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 195 (10 назв) : рис.
Сніжна, Марина Анатоліївна. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва / М. А. Сніжна. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 209-210 (9 назв)
Токарева, Людмила Дмитрівна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника / Л. Д. Токарева. - С .210-218. - Бібліогр.: с. 218 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації / Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей / Т. В. Яценко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Римма Олександрівна.
    Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текстььь] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Ст. 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- психічна реальність -- освітнє середовище -- освітні технології -- творчий акт -- проблемно-розвивальна ситуація
Аннотация: Визначено психологічні засади які сприяють розкриттю і оптимальному прояву обдарованості як творчої природи психіки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Адаптивна модель психодіагностики обдарованості [Текстььь] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- психодіагностика -- ідентифікація обдарованості -- потенційна обдарованість
Аннотация: Автор аналізує побудову психодіагностичного обстеження обдарованих. Запропоновано адаптивну модель психодіагностики обдарованості, що включає 5 стадій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.
153.6
А 43


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі [Текст] / К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 57-63 : табл. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
ціннісні орієнтири -- термінальні цінності -- старші дошкільники -- сюжетно-рольова гра -- рольова активність
Аннотация: Розглядається характеристика прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольових іграх. Розглянуто можливості використання методики спостереження за сюжетно-рольовими іграми шестирічок у процесі діагностики їх рольової активності як основного показника рівня прояву термінальних цінностей старшими дошкільниками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
153.6
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 149-160. - Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
здібності -- хореографічні здібності -- творча особистість -- формування творчої особистості
Аннотация: Представлено теоретичне обґрунтування тренінгової програми формування хореографічних здібностей молодших школярів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
153.6
А 43


    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані підлітки -- інтелектуальна обдарованість
Аннотация: Наведено результати дослідження взаємозв'язку когнітивної сфери і особистісних властивостей обдарованих школярів у період підліткового віку. Проведено аналіз особистісних характеристик обдарованих підлітків, досліджуються динамічні зміни в особистісному й мотиваційному розвитку в учнів з високими інтелектуальними показниками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
153.6
А 43


    Яценко, Тетяна Володимирівна.
    Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей [Текст] / Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- психолого-педагогічна просвіта -- батьки обдарованих дітей
Аннотация: Описано систему роботи з батьками обдарованих дітей в умовах суспільних дошкільних навчальних закладів. наголошено на необхідності забезпечення психолого-педагогічної підготовки батьків, яка сприяє стимулювання і розвитку потенційних творчих можливостей дитини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
153.6
А 43


    Сніжна, Марина Анатоліївна.
    Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 196-210. - Бібліогр.: с. 209-210 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- образотворча обдарованість -- діагностика обдарованості -- обдаровані підлітки -- художні здібності
Аннотация: Надано огляд існуючих тенденцій у діагностиці образотворчої обдарованості та проаналізовано можливості наявних методів діагностики у підлітковому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
153.6
А 43


    Кулик, Т. М.
    Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів [Текст] / Т. М. Кулик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 72-80 : рис. - Бібліогр.: с. 840 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
екологічна свідомість -- екопсихологічний тренінг
Аннотация: Представлено особливості розвитку екологічної свідомості студентів під час впровадження екопсихологічного тренінгу. Тренінг розроблено відповідно до основних принципів системно-динамічного підходу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
153.6
А 43


    Качар'ян, В. С.
    Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей [Текст] / В. С. Качар'ян // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- художньо-естетична обдарованість -- здібності -- самооцінка -- агресивність -- соціометричний статус
Аннотация: Робота присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей дітей, що мають художньо-естетичні та практичні навички. Визначено типи темпераменту обдарованих дітей. Діагностовано рівень самооцінки досліджуваних. Виявлено рівень агресії цих дітей та рівень інтелекту. Визначено переважну спрямованість особистості обдарованих дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
153.6
А 43


    Науменко, Ольга Степанівна.
    Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога
Аннотация: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
153.6
А 43


    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- інтелект -- інтелектуальна обдарованість -- креативність -- коефіцієнт інтелекту
Аннотация: Аналізуються коефіцієнт інтелекту, креативність та рівень навчальних досягнень як індикатори прогнозу інтелектуальних досягнень високого рівня. Розглядаються інтелектуальні інтенції як специфічні характеристики, що визначають спрямованість та вибірковістьіндивідуальної інтелектуальної активності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Василькевич, Я. З.
    Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів [Текстььь] / Я. З. Василькевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- рейтингові шкали -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні характеристики -- творчі здібності -- лідерські здібності
Аннотация: Здійснено аналіз можливостей використання результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських якостей) за допомогою експертної рейтингової оцінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників [Текстььь] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- дитяча обдарованість -- психологія обдарованості -- старші дошкільники -- розвиток обдарованості
Аннотация: Стаття присвячена питанню визначення обдарованості в старшому дошкільному віці. Розглянуто структурні компоненти обдарованості, умови. які сприяють її розкриттю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Борисюк, Алла Степанівна.
    Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця [Текстььь] / А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна ідентичність -- соціальна ідентичність -- особистісна ідентичність -- професійна свідомість
Аннотация: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 37824
Число посетителей 792
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя