Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Психологія обдарованості<.>
Общее количество найденных документов : 379
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :414 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.943/М 11
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович
Заглавие : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--обдарована особистість--становлення особистості--розвиток особистості--ціннісна детермінація
Аннотация: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/А 89
Автор(ы) : Аршава, Ірина Федорівна, Носенко, Елеонора Львівна, Кутєпова-Бредун, Вікторія Юріївна
Заглавие : Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 20-30: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--особистісні характеристики--музиканти--креативність--нейротизм--тривожність--емоційна стабільність--моральна нормативність--творча діяльність--самореалізація
Аннотация: У дослідженні встановлено відмінності особистісних характеристик музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів. Обґрунтовується гіпотеза щодо зв'язку вибору творчої діяльності як професії з глибинною потребою у самореалізації обдарованої людини, вираженні засобами творчої діяльності притаманної їй тривожності, суму, можливості переживання станів "потоку".
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.92:611.81/Б 12
Автор(ы) : Бабак, Світлана Віталіївна
Заглавие : Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 31-40 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
УДК : 159.92:611.81
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--свідомість--нейронні мережі--здібності--центральна нервова система
Аннотация: Проаналізовано нові наукові дані щодо структурно-функціональних особливостей мозку, які можуть лежати в основі розвитку здібностей та обдарованості людини. Запропоновано напрями та перспективи подальших досліджень з проблеми, що розглядається.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 001.8:159.923/В 42
Автор(ы) : Видра, Олександр Григорович
Заглавие : Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 41-47 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
УДК : 001.8:159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--обдарованість--творчість особистості--психологія обдарованості--психологія творчості--я-концепція--психіка людини
Аннотация: Стаття присвячена багатовимірному ціннісному підходу в прикладному аспекті до психології обдарованості і творчості. Наводиться актуальність даного підходу, перераховуються напрямки психологічних досліджень, в яких розкриваються окремі його сторони. Наводиться розроблена багатовимірна модель психіки людини, яка є базовою у дослідженні і включає сім рівнів. Суть кожного з них коротко розкривається і наводяться результати дослідження стосовно психології обдарованості і творчості особистості.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9.07/Г 27
Автор(ы) : Гейко, Євгенія Вікторівна
Заглавие : Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 48-58 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
УДК : 159.9.07
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоорганізація--цілісність особистості--майбутні психологи--полісистемна цілісність--індивідуально-психологічні властивості
Аннотация: На підґрунті результатів теоретичного аналізу й емпіричних даних висвітлюються функціональні структурні складові полісистемної цілісності особистостіу студентів гуманітарних спеціальностей, а також студентів-психологів. Визначаються специфічні особливості власне полісистемної цілісності у майбутніх психологів.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.955/Д 48
Автор(ы) : Диса, Олена Вікторівна
Заглавие : Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 59-67 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--мислення--діалогічність--вербальна креативність--внутрішній діалог--внутрішнє мовлення--продуктивність мислення--креативність мислення
Аннотация: У статті висвітлюються питання розвитку творчого потенціалу особистості, зокрема розвитку творчого мислення. Обґрунтовується положення про те, що розвиток діалогічності мислення позитивно впливає на рівень розвитку креативності, що, у свою чергу, відображається у вербальних продуктах творчості.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928.22/Д 44
Автор(ы) : Дідковська, Лариса Іванівна
Заглавие : Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 68-76: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв)
УДК : 159.928.22
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча обдарованість--підлітковий вік--я-концепція--особистісні особливості--самоставлення--самоприйняття--самоцінність
Аннотация: Представлено результати дослідження особливостей Я-концепції творчо обдарованих підлітків. Аналізуються підходи до поняття Я-концепції у психології, її структура, особливості розвитку в онтогенезі загалом та у підлітковому віці зокрема. Висвітлено основні підходи до вивчення творчої обдарованості обдарованості особистості.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Д 74
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні механізми--особистість--обдарованість--виховання--розвиток--саморозвиток--особистісна ефективність
Аннотация: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954.2/З-14
Автор(ы) : Загурська, Інна Станіславівна
Заглавие : Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 86-93: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв)
УДК : 159.954.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна рефлексія--референтна особа--здібності--розгорнуте оцінювання--значимість діяльності--соціальні стосунки--ціннісна підтримка
Аннотация: Розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/К 43
Автор(ы) : Кириченко, Віктор Васильович
Заглавие : Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 94-101: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 100 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійний розвиток--професійна адаптація--суб'єкт праці--криза професійного розвитку--ціннісна криза
Аннотация: Викладено результати досліджень розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі первинної професійної адаптації. Виявлено основні закономірності та індикатори виникнення особистісних криз, пов'язаних з процесами професійної адаптації у результаті взаємоузгодження індивідуально-психологічних властивостей працівника з вимогами професійного середовища.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.943/К 56
Автор(ы) : Ковальчук, Юрій Мефодійович
Заглавие : Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 102-107 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--особистісні здібності--криза особистісних здібностей--підлітковий вік--криза підліткового віку--суб'єкт здібностей--особистісні функції--депресивні стани
Аннотация: Аналізуються результати дослідження особистісних здібностей, їх функціональної ролі у розвитку обдарованості, впливу на ступінь реалізації її потенціалу. Для розкриття механізмів такої детермінації здійснено інтерпретацію особливостей функціонування особистісних здібностей у підлітків з пригніченням базових особистісних функцій, що виникає під час кризи підліткового віку, а також у різних кризових ситуаціях, зокрема депресивних переживаннях і станах.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.944/К 63
Автор(ы) : Комар, Таїсія Василівна
Заглавие : Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 108-121 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
УДК : 159.944
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна зрілість--професійна зрілість--особистісні якості--професійно важливі якості--академічна зрілість--соціальна зрілість--майбутні спеціалісти
Аннотация: Викладено загальні результати теоретичного аналізу провідних передумов становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку. Ціннісна структура особистості вивчається лише в контексті становлення професійної зрілості . Процес формування ціннісних орієнтацій як основи особистісної зрілості спеціаліста соціономічного напрямку розглядається як спеціально організовану навчально-пізнавальну діяльність, що сприяє формуванню системи ставлень до професійної діяльності як цінності.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/К 68
Автор(ы) : Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 122-129 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--особистість--цінності--мораль--обдаровані діти--ціннісна сфера--морально-ціннісне виховання--етична обдарованість--особистісні якості--емоційно-ціннісна сфера
Аннотация: Проаналізовано головні напрями вивчення цінностей обдарованої особистості в світовій психологічній науці. Піднімається проблема моральної відповідальності дорослих обдарованих, їх впливу на долю інших людей і людства в цілому. Розглядається проблема морально-ціннісного виховання обдарованих дітей, емоційно-ціннісні особливості обдарованих осіб.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/К 92
Автор(ы) : Купреева, Ольга Іллівна
Заглавие : Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 130-140: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студенти--інвалідність--самореалізація--часова перспектива--самоставлення--смисложиттєві орієнтації
Аннотация: Викладено результати дослідження психологічних аспектів самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено порівняльний аналіз психологічних характеристик студентів з інвалідністю та здорових студентів. Виявлено зв'язок самореалізації особистості із її самоставленням, смислово-життєвими орієнтаціями та часовою перспективою.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.72/К 95
Автор(ы) : Кутішенко, Валентина Петрівна, Пилипенко, Наталія Георгіївна, Ставицька, Світлана Олексіївна
Заглавие : Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 141-150: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 149 (15 назв)
УДК : 159.922.72
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєві стратегії--прогностичні здібності--рефлексивні здібності--вербальні здібності--юнацтво
Аннотация: Здійснено кореляційний аналіз та встановлено взаємозв'язки між показниками прогностичних, рефлексивних, вербальних здібностей та загального рівня інтелекту студентської молоді : прямий значущий зв'язок загального рівня інтелекту з рівнем прогностичних, вербальних та рефлексивних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня рефлексивних здібностей з рівнем прогностичних та вербальних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня прогностичних здібностей з рівнем вербальних здібностей.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Левус, Надія Ігорівна
Заглавие : Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК : 159.922.736.2+159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--самоставлення--самооцінка--соціальна рефлексія--обдарована дитина--молодші школярі
Аннотация: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954-053.4:398/Л 85
Автор(ы) : Лупійко, Людмила Василівна
Заглавие : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 159-165 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
УДК : 159.954-053.4:398
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--творчі здібності--творчість--пізнавальні процеси--емоційна сфера--старші дошкільники--народний фольклор
Аннотация: Розглянуто питання розвитку здібностей, як індивідуальних особливостей дитини, та творчих здібностей старших дошкільників. Розкрито поняття "творчі здібності старших дошкільників". Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку творчих здібностей, пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Обгрунтовано значення використання на заняттях та у повсякденному житті народного фольклору для розвитку творчих здібностей дошкільників.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/М 12
Автор(ы) : Мазяр, Олег Васильович
Заглавие : Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 166-173 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): індивідуальність--обдарованість--вольові здібності--пізнавальні процеси--особистісні якості
Аннотация: Означено основні концептуальні положення проблеми обдарованості, які висувалися вченими в кін. ХІХ-поч. ХХ ст. В результаті дослідження індивідуальності на нейропсихологічному, психофізіологічному та соціально-психологічному рівнях було визначено загальні положення функціональної природи і специфіки взаємозв'язку структурних компонентів індивідуальності обдарованих осіб.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.147:811.161.2/М 18
Автор(ы) : Малецька, Інна Вячеславівна
Заглавие : Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 174-181 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
УДК : 371.147:811.161.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовна компетентність--комунікативна компетентність--майбутні філологи--професійне спілкування--професійна підготовка
Аннотация: Визначено ефективну систему вмінь професійного спілкування студентів-словесників. Визначено основні умови формування їхньої професійної мовнокомунікативної компетенції.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 48086
Число посетителей 1267
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя