Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Психологія розвитку дошкільника<.>
Общее количество найденных документов : 93
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
1.
372
А 43


    Якименко, А. В.
    Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії [Текст] / А. В. Якименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 302-311. - Бібліогр.: С. 309-311 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
активність -- особистісна активність -- діяльність -- самодетермінація -- суб'єктність
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз поняття "особистісна активність", визначено основні погляди науковців на розуміння змісту поняття. Проаналізовано поняття "активність" у біологічному, соціологічному , педагогічному та психологічному аспектах. Розглянуто зв'язок особистісної активності з поняттями "діяльність", "самодетермінація", "суб'єктивність". Визначено актуальність дослідження особистісної активності в юнацькому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.
372
А 43


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 6-28
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
доступність та якість дошкільної освіти -- соціально-психологічні фактори та перспективи розвитку дошкільної освіти
Аннотация: З метою узагальнення сучасних тенденцій та перспектив досягнення якісної дошкільної освіти зроблено аналіз актуальних рішень, напрацювань та змін у сфері навчання та виховання дітей дошкільного віку. Розуміння проблем та перспектив в організації освітньої діяльності дорослих для найменших громадян держави потребує об'єднання зусиль фахівців дошкільної освіти для вирішення стратегічних завдань подальшого розвитку галузі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
372
А 43


    Фрейберга, И.
    Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании [Текст] / И. Фрейберга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 283-293. - Бібліогр.: С. 291-292 (22 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
личностный смысл -- рефлексия -- "диалоговое чтение"
Аннотация: Сущность образования - это внедрение человека в культурные процессы эпохи и унаследование и забота об опыте предыдущих поколений, таким образом, обезпечивая основу бытия человека в мире. Самым важным компонентом гуманитарно-ориентированного образования является рефлексия. Результатом рефлексии является приобретение личностного смысла о себе и процессах объективной реальности, которые выражаются как система отношений индивидуума, регулируют его поведение, жизнедеятельность и направляют развитие его личности.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
372
А 43


    Хартман, О. Ю.
    Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект [Текст] / О. Ю. Хартман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 293-302. - Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
відповідальність батьків за розвиток дитини дошкільного віку -- психолого-педагогічна культура -- взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами -- виховний потенціал батьків -- психічний розвиток дитини дошкільного віку
Аннотация: Стаття присвячена актуальній проблемі - формуванню відповідальності батьків за розвиток дитини дошкільного віку. Розкрито теоретичні аспекти побудови взаємодії дошкільного навчального закладу з родинами дошкільників з означеної проблеми. Визначено психолого-педагогічні умови формування батьківської відповідальності в процесі взаємодії ДНЗ із родинами дошкільників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

5.
372
А 43


    Балицька, І. М.
    Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії [Текст] / І. М. Балицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 28-43
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
цінності -- ціннісне ставлення -- психологічні знання -- психологічний портрет -- індивідуальний стиль професійної діяльності -- педагогічний імідж -- психологічна компетентність педагога -- мотиви -- професійні здібності -- психологічна просвіта батьків -- культура мовлення вихователя
Аннотация: У статті розглядаються психолого-педагогічні засади формування ціннісного ставлення батьків до професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. Здійснено аналіз понять, які створюють психологічний портрет сучасного вихователя. Визначено зміст професійних ціннісних орієнтацій педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Розкрито складові індивідуального стилю професійної діяльності вихователя, особливості педагогічного іміджу сучасного педагога, роль психологічної компетентності вихователя як органічної складової педагогічної майстерності. Розглянуто мотиви, які мають найбільше практичне значення у діяльності вихователя. Відзначено, що психолого-педагогічна просвіта батьків вихованців сприяє налагодженню ефективної взаємодії з вихователями дошкільного закладу. Підкреслено, що сучасний вихователь має гнучко адаптуватися до нових умов співрпраці з батьками, до взаємодії з дітьми швидко змінюватися у відповідь на можливі запити суспільства


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
372
А 43


    Васильєва, С. А.
    Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи [Текст] / С. А. Васильєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 78-91
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
соціально-доцільна поведінка -- предметно-перетворювальна діяльність дітей старшого дошкільного віку
Аннотация: У статті розкрито теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи. Підгрунтям до процесу формування обрано наукові погляди Леонтьева О. (макроструктура людської діяльності), Беха І. (створення емоційного образу мотиву; внутрішній зміст дії), Т. Алексеєнко, В. Лякішевої, П. Анохіна, В. Ядова. Розглянуто механізм виникнення мотиву, який забезпечує процес створення емоційного образу під час розгортання соціальних ситуацій, як виховних; надано уваги об'єктивно-предметним умовам задля досягнення першочергової мети - дії та спілкування з ровесниками, мету ж предметно-перетворювальної діяльності віднесено до досягнення першочергової мети.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
372
А 43


    Горбатих, В. В.
    Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку [Текст] / В. В. Горбатих // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 91-103
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
самоставлення -- самоповага -- авторитет -- "значимий Інший" -- стилі виховання -- емоційно-ціннісне ставлення до себе
Аннотация: У статті представлено загальнотеоретичний аналіз вивчення впливу батьків на становлення емоційно-ціннісного ставлення старшого дошкільника до себе. Розглянуто стилі спілкування дорослих з власними дітьми та їх вплив на становлення емоційно-ціннісного ставлення старших дошкільників до себе. Також автор статті розглядає такий феномен як авторитет, значимий інший; аналізує необхідність формування батьківської компетентності. Окрім цього, в статті розглядаються особливості емоційно-ціннісного ставлення дітей старшого дошкільного віку


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
372
А 43


    Барсуковська, М. В.
    Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності [Текст] / М. В. Барсуковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 43-57
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
ціннісно-смислова сфера -- психологічна готовність -- педагогічна діяльність -- самодетермінація -- суб'єктна активність
Аннотация: У статті обгрунтовується актуальність проблеми ціннісно-смислової сфери педагога та аспекту психологічної готовності до педагогічної діяльності, як до особливого виду самодетермінації, що змінює уявлення про сутність педагогічної праці в умовах суб'єкт-суб'єктивної парадигми освіти. Охарактеризовано категорію "ціннісно-смислова сфера", як характеристику особистості, яка обумовлює системність і цілісність діяльності педагога. У статті презентовано огляд відчизняних та зарубіжних підходів до термінологічного обгрунтування конструкту "психологічна готовність до педагогічної діяльності"; зроблено спробу розкрити сутність особистісно- професійного потенціалу та його важливого складника "ціннісні орієнтації", що є визначальними компонентами психологічної готовності до педагогічної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
372
А 43


    Біла, І. М.
    Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 57-78
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
сім'я -- дитина -- сімейне спілкування -- сімейна взаємодія -- здібності -- розвивальний взаємовплив
Аннотация: Первинною мікросистемою соціуму, через яку дитина засвоює уміння та знання є сім'я. Сім'я виступає головним агентом впливу на особистість, що детермінує її характеристики та якості. Особливості взаємин, стиль виховання у сім'ї впливає на розвиток дитини. У сумісній творчій діяльності, реалізуючи закладений потенціал, дитина прагне наслідувати значущому дорослому, що є передумовою формуваня її здібностей та талантів. Сімейна взаємодія, яка відбувається при спілкуванні та сумісній діяльності дитині і дорослого є вирішальним середовищним фактором її соціального, когнітивного розвитку, становлення здібностей дитини. Для правильного психічного розвитку малюка першочерговим є стосунки з матір'ю, материнська любов дає почуття безпеки, сприяє розвитку образу себе і соціалізації. Батько є для сина прикладом для наслідування і значно впливає на формування статевої ідентичності. З перших хвилин зародження нового життя батьківська любов визначає життєвий сценарій, вона є величезним та незамінним джерелом розвитку дитини, емоцій, моральних якостей, позитивного світосприймання, впевненості в собі, творчої самореалізації. Головна, обов'язкова особливість сім'ї будь-якої обдарованої дитини-незвично висока увага, чуйність та вимогливість до дитини. Підтримка дорослих призводить до закріплення тих чи інших форм поведінки, реакція батьків визначає та стимулює подальший розвиток здібностей та обдарувань дітей. Динаміка формування всіх компонентів розвитку здібностей (мотиваційно-вольовий, когнітивно-творчий, особистісно-ціннісний та операційний) оволодіння пізнавальним, соціальним досвідом, запас дитячих знань у більшості залежить від того, наскільки батьки забезпечують дитині змістовне пізнавальне спілкування, підтримують захоплення, інтереси дитини, пропонують різні пізнавальні розвивальні джерела та стимули, створюючи розвивальне, освітнє середовище.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
довільна поведінка -- регуляція поведінки -- гра -- соціально значущі цінності -- вибір -- старший дошкільник
Аннотация: У статті здійсненно аналіз основних підходів до проблеми розвитку довільної поведінки дитини дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять, які характеризують довільну поведінку дошкільника та визначено механізми формування у дитини здатності до регуляції своїх дій. Підкреслено, що становлення протягом дошкільного віку довільної поведінки виступає підгрунтям для розвитку у дитини вміння здійснювати свідомий вибір. Сформульовано гіпотезу, що повноцінний розвиток довільної поведінки старшого дошкільника зумовлює можливість вибору та прийняття нею соціально значущих цінностей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

11.
372
А 43


    Тарнавська, Н. П.
    Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу [Текст] / Н. П. Тарнавська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
родинні цінності -- батьківські цінності -- транслювання цінностей -- внутрішня позиція -- узгодження цінностей
Аннотация: У статті розглядаються батьківські цінності щодо виховання дитини дошкільного віку, їх сформованість і вплив на взаємодію з педагогом дошкільного навчального закладу. Зясовуються причини транслювання неіснуючих цінностей. Пропонуються шляхи формування нових батьківських цінностей в прцесі взаємодії з педагогом дошкільного навчального закладу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

12.
372
А 43


    Савченко, М. В.
    Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування [Текст] / М. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторові уявлення -- гра -- метод ігрових проектів -- план -- карта
Аннотация: Стаття присвячена одній із важливих проблем сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку - формуванню просторових уявлень. На основі вивчення психолого-педагогічних досліджень із проблемами визначено задачі, шляхи та методи оволодіння дітьми уявлень про простір. Інструментом виховної роботи обрано метод ігрових проектів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

13.
372
А 43


    Савченко, Ю. Ю.
    Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
психологічна стать -- статева ідентичність -- статева самосвідомість -- статево-рольова соціалізація
Аннотация: В статті розглядаються особливості формування статевої свідомості і засвоєння статево-рольових уявлень дітьми дошкільного віку. Здійснено спробу проаналізувати чинники, які впливають на формування адекватних статеворольових уявлень дошкільників. Наведено деякі результати експериментального дослідження означеної проблеми. Також висвітлюються особливості статево-рольової соціалізації дітей саме в дошкільному віці. Подано авторське тлумачення поняття "статева самосвідомість".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

14.
372
А 43


    Тищук, Людмила Іванівна.
    Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини [Текст] / Л. І. Тищук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
пріоритетність виховних завдань -- патріотичне і моральне виховання -- формування соціальної свідомості -- основи загальнолюдської моральної поведінки -- основи громадської свідомості -- співчуття -- емоційність
Аннотация: В статті аргументовано соціальну необхідність змістити акценти в сучасній дошкільній освіті України з навчальних завдань на виховні, визнати пріоритетними завдання патріотичного і морального виховання, наведено приклади формування основ громадської свідомості дітей дошкільного віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

15.
372
А 43


    Федорик, В. В.
    Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання [Текст] / В. В. Федорик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 266-274. - Бібліогр.: С. 273-274 (8 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
формування ціннісних орієнтацій -- молодші школярі -- самовиховання -- ідеали -- морально-духовні цінності -- індивідуальна позиція -- вплив суспільства
Аннотация: У статті визначена сутність ціннісних орієнтацій, розглянуто їх роль у активізації процесу самовиховання молодших школярів. Проаналізовано вплив змін, що відбуваються в суспільстві, на вибір підростаючим поколінням ціннісних орієнтирів, ідеалів. Представлено результати дослідження наявних ідеалів серед учнів четвертих класів. Визначено проблеми, які негативно впливають на вибір молодшими школярами ідеалів для наслідування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

16.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
відповідальність -- особистісна зрілість -- базові цінності -- ціннісні орієнтації -- саморегуляція -- поміркованість
Аннотация: Стаття присвячена питанню відповідальності як феномену психологічної науки та значимої складової особистісної зрілості майбутнього педагога. Розглянуто сучасні наукові підходи у визначенні поняття "відповідальність". На основі отриманих результатів дослідження вдалося відобразити існуючу систему ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей. Намічені перспективні кроки подальшого дослідження процесів становлення відповідальності та особистісної зрілості педагогів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

17.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
творча особистість -- креативність -- індивідуальний розвиток -- закономірності -- старший дошкільний вік -- спілкування -- уява
Аннотация: У статті порушується проблема психологічних особливостей прояву креативності у дітей старшого дошкільного віку, розкрито підходи до вивчення вікових закономірностей розвитку креативності; підкреслюється значення гри як основного виду діяльності дошкільнят, як способу прояву індивідуальних особливостей та відображення рівня розвитку психічних процесів; розкрито фактори прояву креативності у старшому дошкільному віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

18.
372
А 43


    Токарєва, Л. Д.
    Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками [Текст] / Л. Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
сім'я -- дошкільник -- ціннісні орієнтації -- моральні цінності
Аннотация: У статті висвітлюється проблема морального становлення особистості дитини дошкільного віку у сім'ї. Стаття розкриває уявлення і усвідомлення дітьми дошкільного віку найважливіших базових моральних цінностей. Представлено діагностику і аналіз ціннісної сфери дошкільника. Автор надає шляхи подолання негативних впливів на виховання і формування ціннісних орієнтирів дошкільника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

19.
372
А 43


    Савченко, Ю. Ю.
    Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 251-262
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
арт-терапія -- мистецтво -- естетичне виховання -- терапевтичний вплив -- дитина дошкільного віку
Аннотация: Одним з найефективніших засобів, який дає можливість людині відчути багатомірність соціокультурного життя у всіх його проявах та гармонізувати буття у соціумі є мистецтво. Воно є найдієвішим не лише виховним, але і терапевтичним засобом. Застосування його з такою метою знаходить втілення в арт-терапії. Арт-терапія розглядається як творча методика, що спирається на засоби мистецтва, як засоби символічної, невербальної комунікації, при реалізації якої створюється сприятливе середовище для встановлення та підтримання позитивних відносин між учасниками терапевтичного процесу, досягнення особистих і соціальних терапевтичних цілей, що визначаються індивідуально.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 262-276
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
цінності -- ціннісні орієнтації -- соціалізація -- привласнення цінностей -- дитина старшого дошкільного віку
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми привласнення цінностей дитиною старшого дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять "цінність", "ціннісні орієнтації". Визначено, що присвоєння дитиною цінностей соціуму відбувається не через пряме копіювання цінностей значимих дорослих, а в зерузльтаті їх внутрішньої трансформації з урахуванням індивідуальних потреб, інтересів, провідних мотивів дошкільника, особистого досвіду його переживань, успіхів та невдач діяльності. Дієвість ціннісних орієнтацій як регуляторів дитячої поведінки визначається рівнем розвитку провідних особистісних новоутворень старшого дошкільника, їх впливу на гармонізацію структурних компонентів цінностей. Підкреслено, що головний шлях привласнення цінностей проходить через включення дитини у активну взаємодію з оточуєчим світом у процесі ігрової, предметно-практичної, пізнавальної діяльності; надання можливості вибору, проявів ініціативи, творчості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 48179
Число посетителей 1332
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя