Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (111)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=молодші школярі<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
37.015.3:159.954.4(043.5)
В 48


    Віннічук, Ірина Петрівна.
    Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. П. Віннічук ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 243 с. : табл. + 1 додатки 220 с. - Бібліогр.: с. 199-219 (264 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Творча уява

   Молодші школярі

фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- уява -- творча уява -- стратегія -- аналогізування -- комбінування -- реконструювання -- універсальна стратегія -- стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Аннотация: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.3:159.954.4(043.5)
В 48


    Віннічук, Ірина Петрівна.
    Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)( [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Н. Ю. Яковлева ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 22 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Творча уява

   Молодші школярі

фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- уява -- творча уява -- стратегія -- аналогізування -- комбінування -- реконструювання -- універсальна стратегія -- стратегія спонтанних (випадкових) підстановок
Аннотация: У дисертації подані результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей розвитку творчої уяви молодших школярів під час образотворчої діяльності. У роботі представлені дані теоретико-емпіричного дослідження творчої уяви, котре грунтується на теорії творчості В. О. Моляко. Його концепція стратегічної організації та регуляції творчих процесів є базисом психологічного тренінгу "Дивосвіт" (модифікація фрагменту стратегіальної концепціїх КАРУС), результати проведення якого висвітлені в дисертації. Під час експерименту досліджено особливості творчої уяви молодших школярів, котра активізується під час образотворчої діяльності при виконанні творчих завдань. Представлено зміст, алгоритм методичних засобів активізації уяви молодших школярів, котрі були використані при проведенні тренінгу "Дивосвіт". Вищезагальні заняття передбачали теоретико-практичне засвоєння стратегій аналогізування, комбінування, реконструювання, універсальної стратегії ознайомлення зі стратегією спонтанних підстановок. З'ясовано, що найбільш частовживаними та доступними для розуміння учнями початкових класів є стратегії комбінування та аналогізування. Сформульовано психолого-педагогічних принципи розвитку творчої уяви.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Литвинчук , Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 16863
Число посетителей 702
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя