Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:616.8-008.6/К 71-202776710 рукописный текст
Автор(ы) : Костюк, Олена Віталіївна
Заглавие : Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгвізму : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :25 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): невротизація особистості--самодетермінація--мова професійного навчання--трилінгвістична ситуація навчання--білінгвізм--мовний дискурс--мікробіологічні поняття--генетична психологія особистості
Аннотация: В дисертації представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей невротизації як форми особистісної детермінації майбутніх лікарів в процесі професійного навчання та оволодіння професійною мовою (на матеріалі категоріального апарату мікробіології) в умовах трилінгвістичної взаємодії в освітньому просторі, відповідно до умов професіоналізаціїї. Запропоновано три-факторну структуру феномену невротизації. Зміст першого фактору "Дефіцитарна невротизація" представлений такими особистісними властивостями студентів-трилінгвів: власне, дефіцитарність Я-функцій, дезадаптивність, конформність, ностальгія, відчуження, неспримятлива сімейна ситуація, соціальне напруження, соматизація, нав'язливість, вегетативні порушення. Зміст другого фактору "Деструктивна невротизація" поєднує такі феномени як: власне деструктивність Я-функцій, переживання великого впливу батьківської родини, нейротизм, висока соціальна активність, соматичні порушення, депресія, істеричний тип реагування, висока інтерференція понять. Зміст третього фактору "Амбівалентно-тривожна дезадаптація" усукупнює показники інтерактивності, депресивності, слабкості Я, ворожості, фобій, паранояльності, тривоги невротичної депресії, астенії, рецептивні мовні компетенції. Встановлено, що суттєвого впливу на перебіг дезадаптаційних процесів спричиняють чинники внутрішнього зв'язку з батьківщиною, які виявляються в проявах ностальгії та відчуття відчуження. Соматизація проявів тривоги через систему вегетативних, депресивних порушень, при низьких показниках адаптивності та високих показниках конформізму стає одною з детермінант посилення невротичного конфлікту. Доведено, що успішність оволодіння понятійним апаратом мікробіології є можливою з урахуванням явища трилінгвізму як умови формування рецептивних мовних компетентностей та чинника невротизації особистості майбутнього медичного працівника. Розроблено основні форми психолого-дидактичних засобів формування узагальнених способів дій по засвоєнню понятійного апарату мікробіології на основі клінічно орієнтованого підходу мікроорганізм-макроорганізм.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:616.8-008.6/К 71-593889409 рукописный текст
Автор(ы) : Костюк, Олена Віталіївна
Заглавие : Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгізму : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :210 с.: табл. + 1 додатки 82 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.182-210 (247 назв).
УДК : 159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): невротизація особистостості--самодетермінація--мова професійного навчання--трилінгвістична ситуація навчання--білінгвізм--мовний дискурс--мікробіологічні поняття--генетична психологія особистості
Аннотация: В дисертації представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей невротизації як форми особистісної детермінації майбутніх лікарів в процесі професійного навчання та оволодіння професійною мовою (на матеріалі категоріального апарату мікробіології) в умовах трилінгвістичної взаємодії в освітньому просторі, відповідно до умов професіоналізаціїї. Запропоновано три-факторну структуру феномену невротизації. Зміст першого фактору "Дефіцитарна невротизація" представлений такими особистісними властивостями студентів-трилінгвів: власне, дефіцитарність Я-функцій, дезадаптивність, конформність, ностальгія, відчуження, неспримятлива сімейна ситуація, соціальне напруження, соматизація, нав'язливість, вегетативні порушення. Зміст другого фактору "Деструктивна невротизація" поєднує такі феномени як: власне деструктивність Я-функцій, переживання великого впливу батьківської родини, нейротизм, висока соціальна активність, соматичні порушення, депресія, істеричний тип реагування, висока інтерференція понять. Зміст третього фактору "Амбівалентно-тривожна дезадаптація" усукупнює показники інтерактивності, депресивності, слабкості Я, ворожості, фобій, паранояльності, тривоги невротичної депресії, астенії, рецептивні мовні компетенції. Встановлено, що суттєвого впливу на перебіг дезадаптаційних процесів спричиняють чинники внутрішнього зв'язку з батьківщиною, які виявляються в проявах ностальгії та відчуття відчуження. Соматизація проявів тривоги через систему вегетативних, депресивних порушень, при низьких показниках адаптивності та високих показниках конформізму стає одною з детермінант посилення невротичного конфлікту. Доведено, що успішність оволодіння понятійним апаратом мікробіології є можливою з урахуванням явища трилінгвізму як умови формування рецептивних мовних компетентностей та чинника невротизації особистості майбутнього медичного працівника. Розроблено основні форми психолого-дидактичних засобів формування узагальнених способів дій по засвоєнню понятійного апарату мікробіології на основі клінічно орієнтованого підходу мікроорганізм-макроорганізм.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 91371
Число посетителей 1236
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя