Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.92<.>
Общее количество найденных документов : 54
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-54 
1.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття [Текстььь] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 408-418. - Бібліогр.: с. 416-418 (14 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
здібності -- задатки -- обдарованість -- талант -- геніальність -- умови розвитку здібностей
Аннотация: В статті систематизовано наукові підходи до проблеми здібностей, розглянуті психологічні особливості їх розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
151.51
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
здібності -- задатки -- обдарованість -- талант -- геніальність -- умови розвитку здібностей
Аннотация: В статті систематизовано наукові підходи до проблеми здібностей, розглянуті психологічні особливості їх розвитку. Простежено шлях розвитку даного поняття від теорії Л. С. Виготського та теоретичних розробок його послідовників до сьогодення. Зазначено, що у психологічній спадщині Г. С. Костюка феномен «здібності» розглядався як «загальнолюдські істотні властивості спільні для всіх людей» і таким чином, виступав невід’ємною складовою проблеми розвитку і формування зростаючої особистості. Досліджено теоретичну та практичну розробку проблеми здібностей в працях С. Л. Рубінштейна в яких вчений доводив, що здібності людини – це різні прояви її здібностей до засвоєння знань та досягнень людської культури, до навчання та праці, в яких вони формуються. Висвітлено в історичному плані дві конфронтуючі одна одній точки зору на природу здібностей: «спадкоємна» і «соціальна». Наведено дослідження присвячені вивченню особливостей загальних та спеціальних здібностей, проаналізовано категорії обдарованість та талант.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Поклад, І. М.
    Історико-психологічний аналіз феномена танцю [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 177-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
танець як феномен -- теорії танцю -- культурно-психологічний підхід
Аннотация: У статті аналізуються наукові уявлення про феномен танцю, історично розглядаються його теорії з точки зору культурно-психологічного підходу, подається характеристика основних напрямків вивчення даного феномену.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
151.51
А 43


    Боровицька, О. М.
    Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій [Текст] / О. М. Боровицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 27-33. - Бібліогр.: С. 32-33 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
архетип -- праобраз -- творче сприймання
Аннотация: Йтиметься про усвідомлення спільних тенденцій юнгіанського поняття «архетипу» та «праобразу» в контексті їхньої порівняльної характеристики. Аналіз цих понять здійснюватиметься на дослідницьких матеріалах Н.В. Медведевої, згідно з теорією архетипів К.Г. Юнга та концепцією творчого сприймання В.О. Моляко. Затребуваними бачаться розвідки структурно-функціональних закономірностей актуалізації вихідних передумов процесу сприймання. Поділяючи концептуальну ідею К.Г. Юнга, щодо структуруючих елементів архетипу, Н.В. Медведева наближує розуміння поняття «праобразу», за В.О. Моляко, до розуміння поняття «архетипу», за К.Г. Юнгом, і робить висновок щодо сприймання як творчого процесу пізнання, орієнтуючим структуруючим підґрунтям якого вважає праобраз.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Боровицька, О. М.
    Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості [Текстььь] / О. М. Боровицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 62-77. - Бібліогр.: с. 75-76 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
гіпокамп -- праобраз -- психологія творчості -- творчо-мисленнєва діяльність -- творча активність -- творчий стан -- психологічна конфігурація -- нейрони -- конфігураційні механізми
Аннотация: Йтиметься про глибинні чинники як конфігураційні механізми творчо-мисленнєвої діяльності.Здійснюватиметься спроба понятійного уточнення "гіпокампу" і "праобразу" як потенційних категорій психології творчості. Йтиметься про роль нейронних механізмів як актуалізованих проекцій гіпокампу в організації і регуляції емоційних станів особистості як її продуктивних творчих станів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

6.
159.92
М 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мосьпан, М. О.
    Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Текстььь] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 319-327. - Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
психічні стани -- саморегуляція -- педагогічна діяльність -- конфлікт -- напруженість -- автосугестія
Аннотация: Описано психічні стани педагогів, що виникають у педагогічній діяльності. Створено опитувальник для виявлення психологічних умов саморегуляції психічних станів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Баранов, В. В.
    Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки [Текстььь] / В. В. Баранов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
домашня освіта -- альтернативні форми освіти -- домашнє завдання -- індивідуалізоване навчання -- дистанційна форма навчання
Аннотация: Домашня форма навчання забезпечує переборення між стандартизованими цілями навчання і індивідуальними потребами особистості у її розвитку та самовдосконаленню. Тому домашня освіта є сферою особистісно орієнтованої педагогіки. На сьогодні домашня освіта вже є фактом і виступає у різних формах, починаючи від сімейних навчальних груп до домашнього дистанційного навчання. У зв'язку з цим постає питання не тільки розробки правового механізму її впровадження, але й розробки відповідних науково-методичних основ і професійної підготовки педагогічних кадрів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Зеленська, З. П.
    Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії учнів освітньої школи [Текстььь] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 31-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
емпатія -- учень основної школи -- підлітковий вік -- шкільна тривожність
Аннотация: У статті викладено результати емпіричного дослідження, спрямованого на визначення впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії у учнів основної школи. Було визначено, що чим вищим є показники тривожності, тим вищими стають і такі показники емпатії, як: прояв емпатії до батьків, до тварин, до дітей, до художніх творів, до незнайомих людей і загальний рівень емпатії. А знижуючи рівень шкільної тривожності, ми можемо нормалізувати і рівень емпатії учня. Отже існує необхідність у розробці психокорекційної програми, спрямованої на зниження рівня шкільної тривожності та регуляції рівня емпатії учнів основної школи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Блискун, О. О.
    Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти [Текстььь] / О. О. Блискун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
молодь -- ціннісні орієнтації -- світогляд -- соціалізація -- соціологія -- психологія
Аннотация: Окреслюючи заявлену тему статті, розглянуто такі питання: процес формування світогляду сучасної молоді, основою якого є соціальні цінності; соціально-психологічні чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій; протиріччя між суспільною потребою у здоровій, освіченій, вихованій, культурній молоді і реальним погіршенням її загального стану; розуміння категорії "проблемна молодь"; аналізується рейтинг значущих соціально-психологічних проблем молоді. Визначено, що ціннісні орієнтації студентства, як особливої соціальної групи, мають розглядатися як динамічна система з закономірностями свого перебігу та розвитку. Показано, що переоцінка цінностей, яка неминуче відбувається на транзитивному етапі розвитку суспільства, та виявляється в свідомості студентства (іноді не на користь високих суспільних ідеалів) вимагає перегляду системи формування ціннісних орієнтацій цієї соцілаьної групи в освітньому середовищі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
159.92
Ш 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Швалб, Антон Юрійович.
    Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій [Текстььь] / А. Ю. Швалб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
надзвичайна ситуація -- екстремальна ситуація -- професійна підготовка психологів -- поведінкові стратегії -- моделювання екстремальної ситуації -- навчальне моделювання
Аннотация: У статті розглядаються питання можливості використання проектного підходу в навчальному моделюванні стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій. Розглядається можливість застосування принципів побудування екологічно-орієнтованих проектів для моделювання процесів взаємодії між постраждалими в результаті надзвичайної ситуації як альтернативу програмному, тактико-орієнтованому підходу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
151.51
А 43


    Боровицька, О. М.
    Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу [Текст] / О. М. Боровицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
епістемологічна психологія творчості -- праобраз -- досвід -- ментальний образ -- конструктивізм -- творчий процес -- енактивізм
Аннотация: Вихідною засадою наших міркувань є розуміння психології творчості як епістемологічної. Центральною її проблемою бачиться проблема конструювання нового, з допомогою структурно-функціональної участі праобразу. Праобраз вважатимемо одним із ключових понять епістемологічної психології творчості і розглядатимемо як вихідну структуровану форму досвіду, у широкому його розумінні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Морозова, О. В.
    Когнітивно-поведінкова модель в терапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя [Текст] / О. В. Морозова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 130-135 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
когнітивно-поведінковий підхід -- психологічне консультування -- психотерапія подружжя -- неконструктивні життєві стратегії подружжя
Аннотация: В статті розкриваються теоретичні основи когнітивно-поведінкового підходу в психотерапії подружжя, зокрема при використанні ними неконструктивних життєвих стратегій. Здійснено аналіз сучасних підходів у психологічному консультуванні. Зроблено висновок про доцільність застосування проблемно-орієнтованого підходу в психологічному консультуванні. Представлено когнітивно-поведінкову модель, яка лежить в основі проблемно-орієнтованого підходу в психологічному консультуванні, як одного з оптимальних підходів при психотерапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
371.015
А 43


    Григор'єва, Яна Генадіївна.
    Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології [Текст] / Я. Г. Григор'єва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
сенс життя -- конструктивізм -- постнекласична психологія -- конструювання сенсу життя
Аннотация: Статтю присвячено теоретичному дослідженню процесу конструювання особистістю сенсу власного життя. Проблему розглянуто в контексті постнекласичного підхоу в психології. Розглянуто особливості конструктивістського підходу, визначено погляди на особистість згідно з цим підходом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Мазяр, О. В.
    Контрапунктний дисонанс особистості [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
психічний контрапункт -- психодинаміка -- рефлекс -- творчість -- знак -- амбівалентність
Аннотация: У статті окреслено загальний механізм психодинаміки особистості та умови виникнення проблематики невротичного спектру. Визначена основна форма психічного контрапункту особистості, характер його порушення й у зв'язку з цим зроблено припущення щодо причини деструктивних процесів емоційної та когнітивної сфер. Зокрема, обгрунтовується положення, що психічний контрапункт оформлюється як боротьба та єдність першої і другої сигнальної систем, біологічних імпульсів та соціальних норм поведінки. Разом із тим, психічна одиниця являє собою бінарне утворення нетотожних елементів. Це створює підстави стверджувати, що психічний розвиток людини обумовлений подвійною суперечністю інтрапсихічного та інтерпсихічного змісту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.92
Ч-84


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники [Текстььь] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
креативність -- творча особистість -- креативна діяльність -- темперамент -- винахідливість -- кмітливість -- особистісні якості
Аннотация: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
371.015
А 43


    Грединарова, О. М.
    Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання [Текст] / О. М. Грединарова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
навчально-виховний процес -- стилі мислення -- дослідницький стиль мислення -- психологічна напруга -- ситуація невизначеності -- початкова школа
Аннотация: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ткач, Богдан Миколайович.
    Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція [Текстььь] / Б. М. Ткач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (20 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
синдром дефіциту уваги з гіперактивністю -- нейропсихологічна діагностика -- нейропсихологічна корекція -- етіологія -- діагностика -- корекція
Аннотация: Висвітлено сучасний стан проблеми синдрому дефіциту уваги (СДУГ) з гіперактивністю. Представлено практичні рекомендації як поводитися здітьми з СДУГ, особливості виховання та навчального процесу, а також як створити соціально прийнятні для них умови розвитку. Показано основні недоліки наявних критеріїв діагностики СДУГ та побажання в оптимізації критеріїв у наступному головному перегляді ВООЗ та Американською психіатричною асоціацією.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

18.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів [Текстььь] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самооцінка -- особистісні якості -- професійні здібності -- майбутні лікарі -- студенти-медики -- професійне становлення
Аннотация: Виявлено динаміку особистісно-професійних якостей студентів залежно відроку навчання. Визначено перелік найбільш стабільних особистісних якостей у структурі професійних здібностей майбутніх лікарів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

19.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистісна автономія -- позитивні стосунки -- пов'язаність -- підлітки
Аннотация: У статті проаналізовано наукові статті зарубіжних авторів, опубліковані за останні роки, в яких досліджуються різні аспекти розвитку автономії підлітків та побудова ними позитивних стосунків, розвиток прив'язаностей у взаємодії із батьками, однолітками та шкільними вчителями. Показано, що розвиток особистісної автономії як риси характеру або задоволення потреби в автономії як вродженої потреби - складне завдання для підліткового віку. Підлітки прагнуть автономії, незалежності, однак їх соціальна ситуація не дає їм змогу стати повністю незалежними. Проте, повна автономія і не потрібна, оскільки будь-якій людині потрібні близькі стосунки для відчуття психологічного благополуччя. Якщо дорослі надають підліткам певного рівня автономії, то це парадоксальним чином підкріплює позитивні міжособистісні стосунки між дорослими і дітьми. В такому випадку підлітки відчувають, що дорослі їх розуміють і підтримують. В свою чергу відчуття психологічного благополуччя дає змогу підліткові у психологічно комфортних умовах розвивати позитивні риси особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Особистісна автономія: свобода чи відповідальність? [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 259-266
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистісна автономія -- свобода -- відповідальність -- розвиток
Аннотация: У статті досліджуються соняття свободи і відповідальності крізь призму особистісної автономії. Розглянуто як класичні підходи до розуміння поняття свободи, так і сучасний доробок національних і зарубіжних науковців у розробці поняття "особистісна автономія". Обговорено чотири основні підходи до розуміння витоків автономії особистості в роботах сучасних зарубіжних науковців. Розглянуто зміни в особистісній автономії протягом життя людини, наголошено, що підлітковий вік і вік юності є сенситивним для становлення і проявлення цієї особистісної якості. Розвиток в підлітковому віці однозначно визначається збільшенням автономії особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-54 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12902
Число посетителей 668
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя