Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.922.6<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
   159.922
   І-72


   
    Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Хартман О. Ю. ; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. и.], 2023. - 36 с. - ISBN 978-617-7745-25-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
фывфывфыв:
готовність до навчання -- діти старшого дошкільного віку
Аннотация: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Хартман, Олена Юріївна
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Бедлінський, О. І.
    Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду [Текст] / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
діяльність -- емансипація -- ідентифікація -- обдарованість -- підліток -- свідомість -- творчість -- юнацтво
Аннотация: У статті проводиться аналіз включеного в програму з української літератури для 10 класу нарису О. Кобилянської "Impromtu Phantasie" з погляду вікового розвитку творчо обдарованої людини. Доводиться, що найважливішою творчою діяльністю підлітка є конструювання соціальних відносин спільно з однолітками. Неуспіх героїні нарису, незважаючи на творчу обдарованість, та об'єктивно творчу діяльінсть пов'язуються з недостатністю спільної діяльності з однолітками, проблемами ідентифікації, гординею, як зверхнім ставленням до інших, на фоні заниженої самооцінки, а причиною подовження вікового розвитку сучасних підлітків і юнаків з об'єктивною міфологізацією діяльності дорослих та віртуалізацією спілкування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Симоненко, Л.І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Горова, Олена Олександрівна.
    Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти [Текст] / О. О. Горова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
юнацький вік -- адаптація -- его-ідентичність -- его-стани -- життєва позиція
Аннотация: Психологічна адаптація юнаків до студентського життя є однією із ключових проблем у психології юнацтва. Вступ до закладу вищої освіти, як один із основних етапів особистісного та професійного самовизначення, пов'язаний з низкою труднощів. Йдеться про встановлення системи стосунків з одногрупниками та викладачами, вибір продуктивних стратегій засвоєння професійних знань, умінь і навичок, особистісний розвиток у навчальній діяльності, які відповідають трьом основним рівням адаптації - соціальному, діяльнісному та суб'єктивному. У статті аналізуються основні психологічні чинники успішної адаптації юнаків до навчання у закладі вищої освіти з позицій транзактивного аналізу Є. Берна та соціогенетичного підходу Е. Еріксона. Основними ресурсами адаптації вважаються его-ідентичність, використання продуктивних его-станів та вироблення адекватної життєвої позиції. У статті також описано загальну структуру та результати впровадження програми успішної адаптації студентів до навчання у закладі вищої освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

4.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Джоган, В. М.
    Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу [Текстььь] / В. М. Джоган // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
діалог -- мова -- діалогічний аспект -- діалогічний хід -- комунікація -- комунікативний хід -- комунікативний крок
Аннотация: У статті висвітлено проблему і розуміння феномена діалогу в психологічних підходах як окремий напрямок, який активно розвивається та має традиційні методи його дослідження. Подано докладний аналіз структурних складових діалогу, його характерні особливості, типи мінімальних одиниць та модифікацій. Розкрито суть характеристики діалогу як принципу соціальної взаємодії що розкривається в своєрідності виконання тих психологічних дій, які становлять сутність даної форми спілкування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
   159.922
   Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Електроний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Т. О. Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Токарєва Л. Д., Федорчук О. І. Хартман О. Ю. ; за наук. ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. и.], 2023. - 149 с. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Дошкільне навчання--Психологічні особливості--Україна--Наівчально-методичний посібник
   Психологія навчання--Дошкільники--Україна--Наівчально-методичний посібник

фывфывфыв:
дошкільне навчання -- психологічні особливості -- емпатія -- дошкільна освіта -- Україна
Аннотация: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретико-прикладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
153
А 43


    Зуєва, А. О.
    Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін [Текст] / А. О. Зуєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 43-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- похилий вік -- готовність до вікових змін
Аннотация: У статті представлені результати емпіричного дослідження взаємозв'язку між структурними показниками готовності до вікових змін і суб'єктивним відчуттям благополуччя у віковій групі старше 50 років.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.922.6
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кирильчук, Інна Василівна.
    Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці [Текстььь] / І. В. Кирильчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 334-341 : рис. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
цінності -- здібності -- учіннєві здібності -- суб'єкт навчальної діяльності -- підлітковий вік
Аннотация: Аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Описуються результати порівняльного аналізу суб'єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п'ятикласників та семикласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Король, А. С.
    Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін [Текст] / А. С. Король // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 216-227. - Бібліогр.: с. 225-227 (33 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологічна готовність керівника -- управління змінами в організації -- структура психологічної готовності
Аннотация: У статті розкрито сутність поняття та структуру психологічної готовності керівника до управління змінами в організації, зокрема у Державній прикордонній службі України, виявлено основні типи структур психологічної готовності до управління змінами в організації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кузнецова, С. В.
    Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога [Текст] / С. В. Кузнецова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
спрямованість на професію -- рівні спрямованості -- майбутні психологи -- старшокласники
Аннотация: У статті проаналізовано погляди психологів-науковців на поняття "спрямованість". Розкрито рівні сформованості спрямованості старшокласників, які обрали фах "Психологія". Висвітлено результати дослідження спрямованості старшокласників на професію психолога в період навчання в загальноосвітньому навчальному закладі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

10.
159.922.6+159.955.1:165.243
Н 19


    Назарук, Оксана Миколаївна.
    Вікові особливості розуміння особистого досвіду [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарук Оксана Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
соціалізація -- адаптованість -- особистий досвід -- наратив -- розуміння -- особистісні якості -- вікові особливості -- діти -- підлітки
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 29695
Число посетителей 734
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя