Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.922.7/.8<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописный текст
Автор(ы) : Баришева, Олена Іванівна
Заглавие : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+37.0/В 42-500327 рукописный текст
Автор(ы) : Видолоб, Наталія Олексіївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :238 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.7/.8+37.035:17+159.922.4(=161.2) + 159.922.7/.8 + 37.035:17 + 159.922.4(=161.2)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ментальність
Вікова психологія-- Учні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ментальність--українська ментальність--національна самоідентифікація--художня література--фольклор
Аннотация: У дисертації розкривається сутність української національної ментальності та її зміст, як психологічного і педагогічного поняття. Проаналізовані основні теоретичні здобутки, у вивченні у вивченні української ментальності; експериментально досліджуються психолого-педагогічні умови ефективного формування україхнської ментальності на основі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури і фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та у позаурочний час, необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+159./М 57-130713 рукописный текст
Автор(ы) : Мищенко, Наталья Ивановна
Заглавие : Этнопсихологические факторы возникновения личностных проблем ребенка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Симферополь, 2002
Колич.характеристики :173 с.: ил., табл.
Коллективы : Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского (Симферополь)
Примечания : Библиогр.: с. 159-173.
УДК : 159.922.7/.8+159.922.4 + 159.922.7/.8 + 159.922.4
Предметные рубрики: Социальна психология-- Личностные проблемы
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): социализация--инкультурация--личностные проблемы--этническая специфика--этнос--симптомокомплекс--проективный метод
Аннотация: Данная работа анализирует личностные проблемы ребенка старшнго школьного возраста. Исследуется этническая специфика личностных проблем ребенка, возникающих во время его социализвации и инкультурации. Разработана проэктивная конструктивная методика диагностики данных проблем и оказание последующей психологической помощи. С помощью данной методики было проведено психологическое исследование среди детей старшего дошкольного возраста и их родителей - представителей крымско-татарского и славянского этносов. В результате исследования выявлены различия в специфике личностных проблем ребенка, связанных с социализацией и инкультурацией, а также в их выраженности.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8/П 16 рукописный текст
Автор(ы) : Панченко, Світлана Миколаївна
Заглавие : Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :277 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 222-236.
УДК : 159.922.7/.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік--психологічна освіта--життєве самовизначення--життєві цілі--ціннісні орієнтації--самосвідомість
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+37.0/У 31-239679 рукописный текст
Автор(ы) : Удовенко, Марина Викторовна
Заглавие : Особенности развития личности при изменении учебного коллектива : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Харьков, 1999
Колич.характеристики :226 с.: рис., табл.
Коллективы : Харьковский государственный университет (Харьков)
Примечания : Библиогр.: с. 166-186.
УДК : 159.922.7/.8+37.015.3:159.922.7 + 159.922.7/.8 + 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Развитие личности
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): развитие личности--межличностніе отношения--подростковій возраст--юношеский возраст--адаптация в коллективе--эмпатия
Аннотация: Диссертация посвящена проблеме влияния перемены школьного коллектива в подростковом и юношеском возрасте на развитие их личности. Выявлены специфические трудности адаптации для каждого возрастного периода. Раскрыта взаимосвязь между формами проявления эмпатии и успешностью адаптации подростков и юношей в новом учебном коллективе. Разработан социально-психологический тренинг развития эмпатии.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8/Ш 19 рукописный текст
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Психологічні новоутворення як проблема вікової психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2004
Колич.характеристики :302 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-213.
УДК : 159.922.7/.8
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Психологічні новоутворення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): феномен новоутворення--психічний розвиток--самосвідомість--ціннісно-мотиваційна сфера--дитинство--підлітково-юнацький вік
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми новоутворень. Розкрито сутність і зміст поняття, запропонований свій варіант його визначення. Проаналізовано особливості динаміки психічного розвитку в онтогенезі як цілісного, системно-організованого процесу. Досліджено особливості структурно-змістових, процесуально-генетичних і функціонально-генетичних характеристик феномену новоутворення. Створено системну модель цього явища, визначено його роль та місце в процесах переходу від одного вікового періоду розвитку до іншого.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 127178
Число посетителей 818
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя