Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.922.7-053.5<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописный текст
Автор(ы) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Заглавие : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Бердянськ, 2010
Колич.характеристики :230 с.: табл., рис.
Коллективы : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Аннотация: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+3/М 92-171085 рукописный текст
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Заглавие : Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :256 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 220-256.
УДК : 159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 159.922.7-053.5 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінкова сфера--самооцінка--самосвідомість--рівень --образ "я-школяра"--особистісний розвиток
Аннотация: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+1/К 57-251416 рукописный текст
Автор(ы) : Коган, Ірина Михайлівна
Заглавие : Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :179 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-179.
УДК : 159.922.7-053.5+159.942 + 159.922.7-053.5 + 159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпатія--безпосереднє емоційне співпереживання--чуттєво-образне співчуття--рефлексивно-особистісне взаєморозуміння--образ "людина"--образ "я"--образ "ти"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+1/П 50-489405 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Світлана Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку волі в учнів молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :220 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-199.
УДК : 159.922.7-053.5+159.947 + 159.922.7-053.5 + 159.947
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розвиток волі
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--розвиток волі--вольове зусилля--вольові якості--увага--мотивація--самооцінка
Аннотация: У дисертації розкриваються психологічні особливості вольових якостей та вольового зусилля в дітей молодшого шкільного віку. З'ясовано структуру комплексу вольових якостей, встановлено симптоматику, динаміку, значущість його складових. Виокремлені основні ймовірні тенденції в розвитку вольового процесу в хлопчиків і дівчаток на основі кореляційного та класифікаційного аналізу комплексу. З'ясований ступінь впливу на особливості становлення вольових якостей та вольового зусилля таких чинників, як сила нервової ситстеми, рівень концентрації та стійкості уваги, характеристики мотиваційної сфери та самооцінки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+3/П 54-588202 рукописный текст
Автор(ы) : Полякова, Лариса Владимировна
Заглавие : Взаимодействие коллективности и индивидуальности в моральном развитии младших школьников : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1991
Колич.характеристики :147 с.
Коллективы : Киевский ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции государственный университет имени Т. Г. Шевченко (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 111-128.
УДК : 159.922.7-053.5+37.015.3:17 + 159.922.7-053.5 + 37.015.3:17
Предметные рубрики: Педагогическая ппсихология-- Моральное развитие
Возрастная психология-- Младшие школьники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): коллективность--индивидуальность--моральное развитие личности--моральное поведение
Аннотация: В исследовании разработана теоретическая модель взаимодействия коллективности и индивидуальности как феноменов внутреннего пространства личности. Выделены и описаны виды взаимодействия коллективности и индивидуальности в моральном развитии детей младшего школьного возраста, определены его функции.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Девіс Л. А.
Заглавие : Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 32-40 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примечания : Бібліогр.: с. 38-40 (9 назв)
УДК : 159.922.7-053.5
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): афективно-особистісні зв'язки--психічний розвиток--психічна депресія--самосвідомість особистості
Аннотация: У статті подано наукове обгрунтування положення про те, що характер спілкування і взаємовідносин дитини з дорослими зумовлює особливості розвитку самосвідомості особистості, становлення до себе та до інших людей. Образ самого себе, як зазначили автори, виникає в дитини в процесі життєвої практики, досвіду індивідуальної діяльності та досвіду спілкування.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Девіс Л. А.
Заглавие : Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 102-109 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
УДК : 159.922.7-053.5
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): структурні компоненти самосвідомості--психічна деривація--взаємодія--психокорекція та розвиток особистості
Аннотация: У статті проаналізована проблема розвитку самосвідомості та взаємодії особисті дітей, що зростають у різних умовах виховання. У працях вітчизняних і зарубіжних психологів підкреслюється провідна роль в психічному розвитку дитини її повноцінних і ефективних зв'язків з соціальним оточення. Вирішення завдань ефективного розвитку самосвідомості особистості вимагає активного дослідження головних факторів та специфіки і умов формування складових самосвідомості молодших школярів, що виховуються поза родиною. У ході наукового пошуку було визначено теоретичні підвалини цієї проблеми. Також біло досліджено психолого-педагогічні умови розвитку самосвідомості молодших школярів у різних умовах виховання. Викладений у статті матеріал дозволяє побачити, яким чином у процесі формування основних складових компонентів самосвідомості формуються нові рівні та якості самосвідомості особистості, яка розвивається у різних умовах виховання.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кормишев М. В., Медянік Г. А.
Заглавие : Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 74-82 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
УДК : 159.922.7-053.5
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація учіння--види та якості мотивації учіння--рівні сформованості мотивації--ієрархічність та структурність мотивів
Аннотация: У статті проаналізовано проблему дослідження структури мотивації учіння молодших школярів. У ході дослідження було визначено методологічні підвалини цієї проблеми, типи учбових мотивів. У практичному плані визначено психодіагностичний інструментарій психологічного дослідження, що дозволить створити наукову основу для ефективного дослідження мотивації учіння молодших школярів. За допомогою психологічного аналізу були визначені теоретичні принципи цієї проблеми. Таким чином, мотивація учіння залишається важливим фактором у розвитку мотиваційної сфери молодших школярів.
Найти похожие

 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 108271
Число посетителей 1277
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя