Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>U=159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.876/Р 15-311300
Автор(ы) : Радзімовська, Оксана Віталіївна
Заглавие : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2017
Колич.характеристики :309 с.: табл.
Коллективы : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примечания : Бібліогр.: с. 181-205.
УДК : 159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--компоненти професійної ідентичності--психолого-педагогічний супровід--тренінг--учнь професійно-технічного навчального закладу
Аннотация: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 60472
Число посетителей 928
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя