Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.923.5<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/А 89
Автор(ы) : Аршава, Ірина Федорівна, Носенко, Елеонора Львівна, Кутєпова-Бредун, Вікторія Юріївна
Заглавие : Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 20-30: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--особистісні характеристики--музиканти--креативність--нейротизм--тривожність--емоційна стабільність--моральна нормативність--творча діяльність--самореалізація
Аннотация: У дослідженні встановлено відмінності особистісних характеристик музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів. Обґрунтовується гіпотеза щодо зв'язку вибору творчої діяльності як професії з глибинною потребою у самореалізації обдарованої людини, вираженні засобами творчої діяльності притаманної їй тривожності, суму, можливості переживання станів "потоку".
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/С 79
Автор(ы) : Стельмащук, Христина Романівна
Заглавие : Психологічні фактори подолання стресу
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684: Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв) (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--стрес--стресостійкість--стресогенні фактори--емоційна сфера--копінг-ресурси--я-концепція--локус-контроль--самоефективність--когнітивний розвиток--афіляція--емпатія--соціальна підтримка
Аннотация: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Кружева, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 93-99 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примечания : Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самоздійснення--вчені-дослідники--мотиваційна структура--мотиваційний профіль
Аннотация: Описані методики дослідження внітрішньої й зовнішньої мотивації, компонентів мотиваційної структури та мотиваційного профілю. Визначено міру прояву означених компонентів. На рівні особистості домінуючою мотивацією стає як потреба створення суспільно корисної наукової продукції, так і самої себе.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/М 70
Автор(ы) : Мицько В. М.
Заглавие : Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 143-151: табл. (Шифр 153/А 43-505485)
Примечания : Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): насилля--віртуальне комунікативне середовище--контент-аналіз--інтернет-ресурси--веб-форуми--соціальні мережі--блоги
Аннотация: У статті представлені результати контент-аналізу семантичної категорії "насилля" у віртуальному комунікативному середовищі за частотою її використання у деяких типах Інтерент-ресурсів та в площині загального переважання за окремими веб-сайтами. Стаття містить результати трьох етапів емпіричного дослідження, проведеного у різні часові проміжки (2013,2014,2015 рр.).
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/П 34
Автор(ы) : Пісарєва О.
Заглавие : Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 187-197 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примечания : Бібліогр.: с. 196 (8 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--ціннісні орієнтації--спілкування--взаємовідношення--взаємодія
Аннотация: У статті викладена експериментальна програма розвивальних та формувальних впливів на ціннісні орієнтації у спілкуванні старших дошкільників з однолітками. Визначені мета і завдання формувальної роботи, а також психолого-педагогічні умови, що сприяють ефективній реалізації програми формування ціннісних орієнтацій старшого дошкільника у спілкуванні з метою підвищення рівня сформованості доброзичливих взаємин старших дошкільників з ровесниками в дошкільному навчальному закладі.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/Ш 59
Автор(ы) : Шилова Н. І.
Заглавие : Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 543-556 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мета--цільова спрямованість--спортивний туризм--ролі--система змінних посад--особистість--підлітковий вік--цілепокладання--цілеспрямованість
Аннотация: Обґрунтовано актуальність і практична значущість психологічного дослідження формування цільової спрямованості підлітків на основі виконання обов'язків обраної посади у групі (на матеріалі спортивного туризму). Представлено результати оцінювання виконання ролі у групі.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Перепелиця А. В.
Заглавие : Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 117-127 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--сім'я--особистість--фізичне насильство--психологічне насильство--психологічна допомога
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми насильства в сім'ї та можливих психічних порушень розвитку дитини. Окреслено особливості фізичного насильства як психотравмуючого фактора. Визначено недостатність статистичних даних та наукових досліджень, пов'язаних з оцінкою програм для виявленні і профілактики насильства в сім'ї. Охарактеризовано поняття фізичного та психологічного насильства. Встановлено, що фізичне насильство негативно впливає на формування особистості, а порушення, які виникають після, зачіпають усі рівні людського функціонування та призводять до стійких особистісних змін, які перешкоджають здатності дитини реалізувати себе в майбутньому. Представлено рекомендації щодо поліпшення критичної ситуації в країни стосовно насильства над дітьми в сім'ї.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Черкаська Є.Ф.
Заглавие : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Черкаська Є.Ф.
Заглавие : Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 273-284: Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва) (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--стрес--стресостійкість--емоційне напруження--компетентність вчителя
Аннотация: У даній роботі емоційна стійкість розглядається не тільки як складова емоційної культури і професійної компетентності вчителя. Стаття присвячена актуальній проблемі подолання стресу в умовах педагогічної діяльності. Виділено різні групи стресогенних факторів, виокремлені фактори які є специфічними для педагогічної діяльності, описано які прийоми саморегуляції допомагають в стресових ситуаціях. Професія вчителя є професією, яка визначається як психологічно важка у зв'язку з наявністю числених стресових ситуацій. Проте не на всіх однаково впливають зазначені фактори - частина вчителів має гарний функціональний стан, інша ж частина вчителів в результаті частого і тривалого стресу зазнає серйозних психосоматичних наслідків. Здатність справлятися з важкими ситуаціями значною мірою обумовлена індивідуальною спрямованістю особистості, її стійкістю до стресу, способом оцінки ситуації і відповідної реакції на неї. Відсутність навичок міжособистісних відносин призводить до зниження рівня здатності вчителя вирішувати проблемні ситуації з учнями.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153(06)/А 43
Автор(ы) : Павлюк М. М., Куницька О., Журавська Д.
Заглавие : Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 244-259 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примечания : Бібліогр.: С. 256-257 (7 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самовизначення--профільне навчання--інтерес--навчальна діяльність--професійний вибір
Аннотация: У статті розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності. Розкрито взаємозв’язок професійного самовизначення з професійною орієнтацією. Обґрунтовується необхідність розуміння особистості старшокласника як суб’єкта професійного самовизначення. Представлено основні аспекти профорієнтаційної роботи: соціально-економічний, психолого-педагогічний. Описано способи вибору професії: метод проб та помилок, пошук наосліп, спроби своїх можливостей в різних сферах діяльності, поки не знайдеш ту єдину професію, що забезпечить тебе не тільки гідним існуванням, але й радістю від процесу роботи та ознайомленняя зі світом професій, вивчення вимог професії до людини і співвіднести їх зі своїми особливостями. Зроблено висновок про те, що вибір профільного навчання одна з важливих ланок формування готовності до свідомого вибору професії, що являє собою складне комплексне утворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичних умінь і навичок, сформованих у відповідності із вимогами суспільства і можливостями навчально-виховного процесу в школі. Підкреслено, що введення профільної освіти в Україні профілізація дає позитивні результати тільки в єдності з профорієнтацією і можлива у поєднанні з фундаментальністю знань та з урахуванням вітчизняного культурно – історичного досвіду.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.5+378-057/Е 15-799946 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Заглавие : Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :577 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 448-504.
УДК : 159.923.5+378-057.875:34-051 + 159.923.5 + 378-057.875:34-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітній простір--психологічна служба--суб'єктогенеза--юнацький вік--майбутні фахівці--професійне становлення--правнича діяльність--учбово-професійна діяльність
Аннотация: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.5+37.015./З-12-181604 рукописный текст
Автор(ы) : Заярна, Ірина Миколаївна
Заглавие : Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2001
Колич.характеристики :234 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.5+37.015.3 + 159.923.5 + 37.015.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Когнітивні структури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): когнітивні структури--студенти--концептуальні знання--експериментально-генетичний метод--структура експертного знання--тезаурус
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі формування когнітивних структур особистості на вищому етапі навчання в процесі засвоєння концептуальних знань. В якості критерію оцінки ефективності сформованості когнітивних структур особистості був обраний ступінь їх відповідності когнітивним структурам носія експертного знання. На конкретних прикладах продемонстрована перспективність та доцільність використання моделі інформаційного тезаурусу для упорядкування бази декларативних знань та загальних принципів експериментально-генетичного методу для забезпечення формування когнітивних структур особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Володарська, Наталія Дмитрівна
Заглавие : Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 32-38 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примечания : Бібліогр.: с. 37-38 (10 назви)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація розвитку особистості--діалогово-феноменологічний підхід--технології активізації самодетермінації--життєві перспективи--кризові ситуації--арт-терапія--гештальт-підхід--сімейна терапія
Аннотация: У статті досліджено феноменологічний метод діалогу як технологію усвідомлення особистістю власних потреб, уявлення про майбутнє, побудови життєвих перспектив, стратегій досягнення поставлених цілей, творчого пристосування до умов кризових ситуацій. Розкрито особливості індивідуальної та групової роботи з сім'ями учасників АТО.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 45697
Число посетителей 1055
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя