Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.955.4<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.6+3/А 65-120299 рукописный текст
Автор(ы) : Ангеліс, Катерина Олегівна
Заглавие : Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :198 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 199-224.
УДК : 159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4 + 159.922.7-053.6 + 37.015.3:159.955.4 + 159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісна рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнавальна активність--самоорганізація--самомобілізація--трансцендентне передбачення--культурно-етична ідентифікація
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) механізм самоорганізації; 2)механізм самомобілізації ; 3)механізм перенесення;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.955.4/Д 55
Автор(ы) : Доцевич Т. І.
Заглавие : Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
УДК : 159.955.4
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): абнотивність--саморегуляція--внутрішня мотивація--рефлексивність--креативність--творча діяльність--метакогнітивна усвідомленість
Аннотация: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/К 63-535016 рукописный текст
Автор(ы) : Комар, Таїсія Василівна
Заглавие : Особистісна рефлексія як чинник соціального становлення підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-196.
УДК : 159.922.73-053.6+159.955.4 + 159.922.73-053.6 + 159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Соціальне становлення
Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна рефлексія--соціальне становлення--підлітки--експеримент--особистісний розвиток
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії як чинника соціального становлення підлітків. У роботі поглиблюється уявлення про механізми та психологічні особливості становлення рефлексії підлітків. Деталізовано механізми засвоєння соціальних цінностей і їхнє залучення до процесу рефлексії. Виявлено структурне місце рефлексії в загальній системі самосвідомості підлітків. Також з'ясовано можливість використання спеціальних інструментальних засобів з метою формування умінь і навичок рефлексії та їхнього виявлення в діяльності. З'ясовано вплив особистісно-рефлексивного чинника на засвоєння та діяльнісне вираження соціальних норм.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Мирошник, Олена Георгіївна
Заглавие : До проблеми генезису рефлексії
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 41-52 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
УДК : 159.955.4
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): онтогенез--рефлексивні процеси--культурно-історичний підхід--покладальна рефлексія--порівняльна рефлексія--визначальна рефлексія
Аннотация: У статті подано аналіз становлення онтогенетичних форм рефлексії, що забезпечує цілісність психічних актів. Розглянуто особливості прояву рефлексивних процесів у сенсомоторних рухах, предметних діях, самосвідомості та соціально-психологічній взаємодії.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954+/Н 12-056132 рукописный текст
Автор(ы) : Найденов, Михаил Иванович
Заглавие : Групповая рефлексия в решении творческих задач при различной степени готовности к интеллектуальному труду : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03, 19.00.01
Выходные данные : Киев, 1989
Колич.характеристики :239 с.: табл.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 146-162.
УДК : 37.015.3:159.954+159.955.4 + 37.015.3:159.954 + 159.955.4
Предметные рубрики: Психология труда-- Рефлексия-- Готовность к труду
Общая психология-- Творческая деятельность-- Решение задач
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексия--творческое мышление--готовность к труду--интеллектуальный труд--творческие задачи--групповая рефлексия
Аннотация: В исследовании установлена роль групповой рефлексии как фактора готовности к интеллектуальному труду, выделено ее место, значение в совместном решении творческих задач. Разработана система показателей дискурсивного мышления применительно к групповому решению. Выявлены возможности повышения эффективности решения творческих задач в триаде через создание условий для культивирования групповой рефлексии и ее оптимизациив связи с другими компонентами дискурсивного мышления.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.6+316.342.6+1/Н 12-801448 рукописный текст
Автор(ы) : Найдьонова, Любов Антонівна
Заглавие : Психологічні закономірності розвитку рефлексивних властивостей територіальної спільноти : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :380 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 340-380.
УДК : 316.6+316.342.6+159.955.4 + 316.6 + 316.342.6 + 159.955.4
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Рефлексія
Соціальна психологія-- Психологія спільнот
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія спільнот--психологія рефлексії--територіальна спільнота--медіакультура--історична травма--соціальний капітал--групова рефлексія
Аннотация: В роботі систематизовано і узагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід наукових досліджень у сфері психології спільнот і психології рефлексії. Визначено мультиметодний підхід вивчення рефлексивних властивостей територіальних спільнот трьох масштабів: глобального, регіонального і локального. Виявлено основні закономірності розвитку рефлексивних властивостей сучасної територіальної спільноти. Розроблено концепцію рефлексивного капіталу територіальної спільноти. Розроблено навчальні програми розвитку рефлексивних властивостей спільноти засобами медіаосвіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+37.015./С 12-632890 рукописный текст
Автор(ы) : Сабо, Анна Юрьевна
Заглавие : Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :194 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-190.
УДК : 159.955.4+37.015.3:159,954 + 159.955.4 + 37.015.3:159,954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Учні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--музична творчість--художня творчість--творче сприймання--особистісна рефлексія--спільна діяльність--комунікація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено впливу особистісної рефлексії та спільної діяльності на розвиток творчого сприймання і загалом творчих здібностей підлітків-учнів музичних шкіл. У роботі поглиблено розуміння ролі особистісної рефлексії в художній товорчості, зокрема і в творчому сприйманні. З'ясовано залежність творчого сприймання музики підлітками від сформованості в них рефлексивних умінь і спільної діяльності. Розкрито роль поєднання розвитку особистісної рефлексії та спільної діяльності у вдосконаленні творчих здібностей підлітків. Удосконалено методичні засоби формування в підлітків умінь і навичок рефлексії і спільної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.955.4/Х 76
Автор(ы) : Хомуленко, Борис Владиславович
Заглавие : Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 706-717: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 716 (4 назви)
УДК : 159.955.4
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рольова структура особистості--психологи--емоційний інтелект--емпатія--рефлективність--майбутні психологи--розвивальна програма--рольова компетентність
Аннотация: Представлено етапи програми розвитку рольової структури особистості майбутнього психолога, а також результати перевірки ефективності запропонованої програми. Визначено, що метою мотиваційного етапу має бути забезпечення позитивної мотивації до участі в розвивальній програмі. Також розкрито сутність емоційно-рефлексивного етапу розвивальної програми, спрямованого на розвиток компонентів афективної сфери функціонально-рольового простору особистості психолога.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+378-057/Ш 23-674269 рукописный текст
Автор(ы) : Шапошникова , Юлія Геннадіївна
Заглавие : Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :233 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-201.
УДК : 159.955.4+378-057.875:159.9-051 + 159.955.4 + 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практичний психолог--професійне становлення--особистісне ставлення--рефлексія--особистісна рефлексія--професійна діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописный текст
Автор(ы) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Аннотация: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 61043
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя