Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.964.22<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.22/Т 81 рукописный текст
Автор(ы) : Туз, Лариса Григорівна
Заглавие : Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2010
Колич.характеристики :363 с.: рис., табл.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 342-363.
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психоаналітика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психоаналітична інтерпретація--глибинно-психологічне пізнання--самопізнання--процесуальна діагностика--психокорекція--навчання--несвідоме--психологічні захисти--механізми психіки
Аннотация: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.22/Б 13 рукописный текст
Автор(ы) : Бабенко, Катерина Анатоліївна
Заглавие : Взаємозв`язок механізмів символізації змісту несвідомого : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2007
Колич.характеристики :439 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 199-238.
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Символізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): символізація--механізми символізації--несвідоме--психодинамічний підхід--психоаналіз психомалюнків--психоаналіз казки--витіснення--психологічний захист--опір
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено вивченню механізмів символізації несвідомого змісту психіки у їх взаємзв"язках, що, як продемонструвало проведене дослідження, пов"язане з внутрішньою динамікою цілісної психіки. У роботі презентовано історичний аспект дослідження феноменів несвідомого та символізації його змісту у вітчизняній та зарубіжній психології;розглянуто методи, завдяки яким можливе їх вивчення. Аналіз емпіричного матеріалу групової психокорекційної роботи за методосм соціально-психологічного навчання (АСПН) з майбутніми психологами-практиками дозволяє констатувати, що механізми символізації,відкриті З.Фрейдом при тлумаченні сноведінь, проявляються особливо рельєфно у малюнковому матеріалі та матеріалі "Казок про власне життя" людей, що знаходяться в межах психічного здоров"я. Доведено. що механізм символізації змісту несвідомого знаходяться у взаємозв"язках, але і узгоджуються з генеральним механізмом захисної системи "до сили". Дисертаційне дослідження переконливо свідчить про переваги психодинамічного підходу до аналітичної роботи з малюнками порівняно з формалізованою інтерпритацією. також у роботі доведена необхідність врахування особливостей механізмів символізації несвідомого змісту психіки та їх взаємозв"язків у фаховій підготовці психологів-практиків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописный текст
Автор(ы) : Гордова, Олена Валер`янівна
Заглавие : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :183 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Аннотация: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.3-053.4/С 60-719261 рукописный текст
Автор(ы) : Святка, Олег Олексійович
Заглавие : Феномен опорів як проблема в глибинно-психологічній груповій корекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :319 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 298-319
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічний опір-- Групова корекція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічний опір--психологічний захист--несвідоме--витіснення--символізація--умовні цінності--глибинно-психологічна корекція
Аннотация: У дисертації здійснюється комплексне дослідження психологічних опорів в глибинно-психологічній груповій корекції. Предметом розгляду є особливості опорів та специфіка їх врахування в груповому процесі за методом АСПН. Робота містить обґрунтування психологічних засад дослідження психологічних опорів, аналіз їхньої залежності від системи психологічних захистів, опис особливостей взаємодії психологічного опору з механізмами витіснення, символізації, умовними цінностями. Доведено необхідність глибинно-психологічного пізнання опорів з метою попередження їхньої актуалізації у професійній роботі психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.22/С 12 рукописный текст
Автор(ы) : Савчук, Надія Антонівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови корекції особистісних дисгармоній вчителів загальноосвітніх шкіл : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-183.
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісна дисгармонія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дисгармонійні психічні утворення--дисгармонійні психічні стани--особистісна дисгармонія--педагогічна діяльність--психолого-педагогічна корекція
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню дисгармонійних психічних станів та особистісних дисгармоній у вчителів загальноосвітньої середньої школи. Розглядаються чинники формування дисгармонійних утворів психіки, особливості їхнього психодіагностичного виявлення та психолого-педагогічні умови ефективної корекції. Встановлено факторну структуру дисгармонійних психічних утворень. Побудовано та апробовано модель психічної корекції виявлених у вчителів дисгармоній, здійснено порівняльний аналіз ефективності корекції психічних станів і особистісних дисгармоній залежно від застосованих по відношенню до них психокорекційних підходів та технік.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 18426
Число посетителей 583
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя