Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=37.011.3-051<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3+37.064.2/А 52-126493 рукописный текст
Автор(ы) : Алпатова, Олександра Валентинівна
Заглавие : Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-210.
УДК : 37.015.3+37.064.2+37.011.3-051 + 37.015.3 + 37.064.2 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація --емпатія--регулятивна функція--педагогічне керування--взаємодія--психологічний клімат--психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 82-038524 рукописный текст
Автор(ы) : Борденюк , Ольга Васильевна
Заглавие : Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1983
Колич.характеристики :153 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 121-135.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Профессиональное самосовершенствование
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовоспитание--самосовершенствование--студент--учитель--будущие учителя--профессиональное совершенствование
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописный текст
Автор(ы) : Галян, Олена Іванівна
Заглавие : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947+37.011.3-/Д 40-040691 рукописный текст
Автор(ы) : Джужа, Надежда Федоровна
Заглавие : Специфика волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1987
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 154-172.
УДК : 159.947+37.011.3-051+37.013 + 159.947 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Воля
Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): воля--волевые компоненты--профессионально-педагогическая деятельность--педагог--волевая регуляция
Аннотация: Диссертация посвящена специфике волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности. В работе представлен системный подход к изучению профессиональной деятельности в психологии. Изложена проблема воли и волевой регуляции в психологии. Изучена структура волевой сферы личности педагога и специфика волевой регуляции педагогической деятельности. Представлены основные этапы и психологические особенности процесса формирования эффективной волевой регуляции педагогической деятельности.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/И 18-020582 рукописный текст
Автор(ы) : Иванчук, Ирина Адамовна
Заглавие : Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Киев, 1987
Колич.характеристики :158 с.: табл., рис.
Коллективы : (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 131-153.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметные рубрики: Общая психология-- Познание
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): познание--деятельность педагога--педагог--пропагандист
Аннотация: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.32:37.091.12./К 90-021996 рукописный текст
Автор(ы) : Кулик, Світлана Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості управління професійною адаптацією вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :209, [25] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-208.
УДК : 005.32:37.091.12.011.3-051]-044.332+37.011.3-051 + 005.32:37.091.12.011.3-051]-044.33 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Професійна адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--професійна адаптація--професійне вигорання--управління адаптацією--професійна адаптація вчителів--керівники шкіл
Аннотация: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління професійною адаптацією вчителів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми управління професійною адаптацією вчителів. Розкрито психологічні особливості процесу професійної адаптації вчителів (зміст, структуру, функції).Показано, що у практиці управління професійною адаптацією вчителів існує ряд психолого-управлінських проблем, які проявляються у недостатньому рівні забезпечення власне професійної та соціально-психологічної адаптації вчителів, виражених ознак дезадаптації, агресивності педагогічних працівників , а також недостатній психологічній компетентності керівників шкіл з означеного напрямку управління.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописный текст
Автор(ы) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-153.
УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Т 35-265816 рукописный текст
Автор(ы) : Терещук, Сергій Володимирович
Заглавие : Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2001
Колич.характеристики :253 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-205.
УДК : 37.011.3-051+37.013+81'233 + 37.011.3-051 + 37.013 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна діяльність--комунікативний потенціал--педагогічна діяльність--комунікативна підготовка--студентська група--майбутній педагог
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Ч-49-241582 рукописный текст
Автор(ы) : Черненький, Юрій Петрович
Заглавие : Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1999
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Вікова психологія-- Учні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісний конфлікт--когнітивний стиль--конфліктогенний вчитель--стильова сфера особистості--тип реакції--когнітивна диференційованість--полезалежність
Аннотация: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Щ 61-050776 рукописный текст
Автор(ы) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Заглавие : Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :160 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-160.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--педагогічна діяльність--молодий вчитель--педагогічні задачі--комунікативна компетентність
Аннотация: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 59235
Число посетителей 1388
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя