Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=37.015.3:159.922.7<.>
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.
37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516
Я 22


    Яворская-Ветрова, Ирина Викторовна.
    Особенности субъектного развития младших школьников с различной результативностью учебной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Яворская-Ветрова Ирина Викторовна ; науч. рук. Дригус М. Т. ; Ин-т психологии АПН Украины . - Киев, 1994. - 190 с. : табл. - Библиогр.: с. 160-178. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Субъектность--Диссертации
   Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации

   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

фывфывфыв:
субъектность -- учебная деятельность -- субъект-объектные отношения -- мотивационная система -- самооценка -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- успеваемость -- образ "Я"
Аннотация: В данной диссертации исследуется проблема становления субъектности младших школьников. Осуществлен компонентно-структурный анализ субъектных характеристик младших школьников в учебной деятельности . Раскрыты особенности функционирования и специфика субъектного развития младших школьников с разной успешностью учебной деятельности. Выявлены особенности становления субъектных характеристик учащихся в различных типах учебных заведений.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Дригус, Мария Трофимовна \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.3:159.922.7
Ш 37


    Шевченко, Наталия Александровна.
    Психологический анализ правдивости у младших школьников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталия Александровна ; науч. рук. Бех И. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1987. - 134 с. : табл. - Библиогр.: с. 125-134. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Психологический анализ--Моральное развитие--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

фывфывфыв:
психологический анализ -- правдивость -- нравственное сознание -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- моральное развитие -- отклоняющееся поведение -- моральное поведение -- моральный образец -- воспитание правдивости
Аннотация: В исследовании установлен факт наличия нормативной регуляции правдивого поведения. Определены психологические условия становления правдивости как морального качества личности младшего школьника. Определены особенности влияния моральных образцов и элементов ситуации действия на правдивое поведение младшего школьника в условиях морального выбора. Определено содержание ведущих мотивов правдивого поведения у младших школьников.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бех, Иван Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52
Х 76


    Хоменко, Зінаїда Іванівна.
    Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хоменко Зінаїда Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- педагогічне спілкування -- ліберальний -- демократичний стиль спілкуванн -- авторитарний стиль спілкування -- психічний стан -- емоційне самопочуття -- психокорекція
Аннотация: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3:159.922.7+37.091.31-059.2
Ф 32


    Федько, Вікторія Володимирівна.
    Вплив когнітивного стилю на спільну учбову діяльність школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федько Вікторія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 202 с. - Бібліогр.: с. 180-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

фывфывфыв:
спільна учбова діяльність -- мала група -- стильова сфера особистості -- когнітивний стиль -- поленезалежність -- групові рішення -- психологічний клімат
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню впливу когнітивного стилю залежності від поля на спільну учбову діяльність учнів старших класів. Висвітлено психологічні особливості малої групи як сукупного суб'єкта спільної учбової діяльності, основні її ознаки і види. Розкрито відмінності від інших видів від інших видів спільної і індивідуальної діяльності. Уточнено особливості когнітивного стилю, його статус і основні його види, співвідношення між ним і пізнавальною стратегією, а також здібностями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.7/.8+37.015.3:159.922.7
У 31


    Удовенко, Марина Викторовна.
    Особенности развития личности при изменении учебного коллектива [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Удовенко Марина Викторовна ; науч. рук. Дусавицкий А. К. ; Харьк. гос. ун-т. - Харьков, 1999. - 226 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 166-186. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Развитие личности--Диссертации
фывфывфыв:
развитие личности -- межличностніе отношения -- подростковій возраст -- юношеский возраст -- адаптация в коллективе -- эмпатия
Аннотация: Диссертация посвящена проблеме влияния перемены школьного коллектива в подростковом и юношеском возрасте на развитие их личности. Выявлены специфические трудности адаптации для каждого возрастного периода. Раскрыта взаимосвязь между формами проявления эмпатии и успешностью адаптации подростков и юношей в новом учебном коллективе. Разработан социально-психологический тренинг развития эмпатии.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Дусавицкий, Александр Константинович \науч. рук.\; Харьковский государственный университет (Харьков)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.015.3:159.922.7
Т 35


    Терновик, Наталія Анатоліївна.
    Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терновик Наталія Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 354 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- підлітки -- проблемна ситуація -- рефлексивне середовище -- пізнавальна активність -- педагогічний вплив
Аннотация: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7
С 91


    Сухоленова, Олена Генадіївна.
    Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сухоленова Олена Генадіївна ; наук. кер. Титаренко Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 2000. - 178,[50] с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 143-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Вікова психологія--Дівчата юнацького віку--Дисертації

фывфывфыв:
образ "Я" -- неповна сім'я -- дівчата-підлітки -- самосвідомість -- самопізнання -- рефлексія -- саморегуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Титаренко, Тетяна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.9.018/С 88-040548921

    Стычинский, И. Л.
    Метод коллективного исследования умственного уровня с приложением системы тэстов [Текст] : экспериментальное исследование / И. Л. Стычинский. - Саратов : [б. и.], 1929. - 54 с. - 0.05 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педологія
фывфывфыв:
методы в психологии -- исследования умственного уровня

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
371.015
П 78


   
    Проблемы школьной педологии [Текст] : редкая книга / под ред. П. П. Блонський. - Москва : Работник просвещения , 1929. - 175 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Блонський, П. П. \под ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
371.015
П 78


   
    Проблемы изучения и воспитания ребенка [Текст] : редкая книга / под ред. В. П. Кащенко. - Москва : Московское акционерное издательское общество, 1926. - 203 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кащенко, В. П. \под ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
371.05
П 78


   
    Проблемы возрастной педологии [Текст] : сборник статей / ред. А. Б. Цейтлин. - Москва : Работник просвещения , 1930 (Гос. типогр. им. Е. Соколовой). - 237 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
РУБ 371.05
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
педологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Цейтлин, А. Б. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
371.015
П 69


   
    Практическая педология [Текст] : сборник статей. № 1 / Областная междуведомственная комиссия ЦЧО ; ред.: В. Н. Басов, П. Л. Загоровский, Е. Н. Цветаева. - Орел : Изд-е Орловского педологич. о-ва , 1929 (Типо-литогр. "Труд"). - 63 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
педологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Басов, В. Н. \ред.\; Загоровский, П. Л. \ред.\; Цветаева, Е. Н. \ред.\; Областная междуведомственная комиссия ЦЧО
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
372
П 24


   
    Практическая педология [Текст] : редкая книга. Сборник № 2 / ред.: В. Н. Басов, П. Л. Загоровский, Е. Н. Цветаева. - Орел : Орловского педологического о-ва, 1929. - 82 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Педагогика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Басов, В. Н. \ред.\; Загоровский, П. Л. \ред.\; Цветаева, Е. Н. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516
П 30


    Петренко, Ірина Володимирівна.
    Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Петренко Ірина Володимирівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

фывфывфыв:
навчальна успішність -- саморегуляція -- особистісний розвиток -- самоконтроль
Аннотация: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
37.091.33+37.015.3:159.922.7
К 55


    Кобзарь, Л. И.
    Особенности планирования подростками опытнической деятельности в условиях различных методов обучения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Кобзарь Л. И ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1969. - 279 с. : табл. - Библиогр.: с. 259-277. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации
   Педагогическая психология--Планирование--Диссертации

   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

фывфывфыв:
планирование -- ПОДРОСТКИ -- опыт -- учебная ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МЕТОД ОБУЧЕНИЯ
Аннотация: Диссертация посвящена изучению особенностей планирования подростками опытнической деятельности в условиях различных методов обучения. Проанализирована организация обучающего эксперимента, постановка цели и ее осознание учащимися. Проведен мыслительный анализ способов и средств выполнения опытов. В работе исследованы особенности самоконтроля в опытнической деятельности и охарактеризованы его виды. Описано влияние различным методом осуществляемого планирования на формирование у школьников предваряющего самоконтроля. Проанализированы особенности проявления у школьников корригирующего и констатирующего самоконтроля в связи с предыдущим планированием опытов.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7
Ж 68


    Жигайло, Оксана Омелянівна.
    Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 190 с. - Бібліогр.: с. 174-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
Я-концепція -- молодший школяр -- змістовні складові -- когнітивний компонент -- поведінково-мотиваційний компонент -- навчальна діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ануфрієва, Наталя Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
316.454.52+37.091.31-059.2+37.015.3:159.922.7
Ж 52


    Желтобрюхова, Раиса Михайловна.
    Общение старшеклассников как средство усиления их включенности в учебную деятельность [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Желтобрюхова Раиса Михайловна ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 166 с. : табл. - Библиогр.: с. 139-153. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

фывфывфыв:
ОБЩЕНИЕ -- СТАРШЕКЛАССНИКИ -- коллективные формы обучения -- учебная деятельность
Аннотация: Диссертация посвящена проблеме общения старшеклассников как средство усиления их включенности в учебную деятельность. В работе углублены психолого-педагогические представления об общении как средстве совершенствования учебной деятельности старшеклассников. Предложена новая распределенно-ролевая, форма организации учебной деятельности старшеклассников на уроке. Получены новые результаты, характеризующие влияние специально огранизованного общения старшеклассников на уроке на динамику их включенности в процесс учебной деятельности.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
37.015.3:159.922.7
Д 43


    Дзюбко, Людмила Віталіївна.
    Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дзюбко Людмила Віталіївна ; наук. кер. Бондаренко О. Ф. ; Київ. держ. лінгв. ун-т. - Київ, 2000. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дезадаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
рання шкільна дезадаптація -- психосоціогенез -- соціальна ситуація розвитку -- психосемантичний підхід -- каузальна атрибуція -- моделюючий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бондаренко, Олександр Федорович \наук. кер.\; Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
Д 40


    Джевечка, Альгимантас Вацловович.
    Соотношение учебных интересов учащихся старших классов с особенностями их памяти и мышления [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Джевечка Альгимантас Вацловович ; науч. рук. Пенкаускас А. М., Махлах Е. С. ; Вильнюс. гос. пед. ин-т. - Вильнюс, 1981. - 194 с. : табл., граф. - Библиогр.: с. 149-174. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Память--Диссертации
   Педагогическая психология--Мышление--Диссертации

   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

фывфывфыв:
учебные интересы -- память -- мышление -- старшеклассники
Аннотация: В диссертационной работе исследовано проблему соотношения учебных интересов учащихся с особенностями их памяти и мышления. Проведён корреляционный и качественный анализ связи интересов учащихся старших классов к математике, физике, химии, литературе, языку, искусству, биологии, географии и истории с особенностями их памяти и мышления. Установлено, что интерес к точным предметам связан с высоким развитием пространственного и понятийного мышления, с развитием вербальной памяти и аналитико-синтетическими приемами запоминания разных видов материала. Интерес к гуманитарным предметам связан с высоким развитием образной памяти и хорошим запоминанием вербального материала.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пенкаускас, А. М. \науч. рук.\; Махлах, Е. С. \науч. рук.\; Вильнюсский государственный педагогический институт (Вильнюс). Кафедра психологии
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-31 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 60856
Число посетителей 1392
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя