Поисковый запрос: <.>U=37.015.3<.> |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18 |
>1.
| Алпатова О. В. Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів/Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2002
|
>2.
| Альперіна В. Ю. Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу/Альперіна Вікторія Юхимівна ; наук. кер. Швалб Ю. М.. - 2002
|
>3.
| Андрєєва Я. Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту/Андрєєва Ярослава Федорівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В.. - 2002
|
>4.
| Губа Н. А. Критерии и показатели измерения обучаемости в младшем школьном возрасте/Губа Наталия Александровна ; науч. рук. Гильбух Ю. З.. - 1994
|
>5.
| Заярна І. М. Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології/Заярна Ірина Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л.. - 2001
|
>6.
| Івашкевич Е. З. Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література")/Івашкевич Едуард Зенонович ; наук. кер. Балл Г. О.. - 2002
|
>7.
| Степанов О. М. Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів/Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В.. - 1974
|
>8.
| Головская И. Г. Эмоциогенные компоненты дидактического материала как условие развития учебной деятельности/Головская Ирина Георгиевна ; науч. рук. Максименко С. Д., Чебыкин А. Я.. - 1993
|
>9.
| Гришин В. В. Психологические закономерности формирования геометрических понятий у школьников/Гришин Владимир Вениаминович ; науч. рук. Максименко С. Д. . - 1982
|
>10.
| Максим О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/О. В. Максим // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 16, ч. 1, 2.-С.346-354
|
>11.
| Мешко О. І. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/О. І. Мешко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.182-189
|
>12.
| Поліщук В. М. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/В. М. Поліщук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.160-168
|
>13.
| Клибанівська Т. М. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів/Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47.-С.90-95
|
>14.
| Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів/Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - 2012
|
>15.
| Максим О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів/О. В. Максим // Актуальні проблеми психології. -Київ:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17.-С.90-114
|
>16.
| Телесенко О.В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками/О. В. Телесенко // Актуальні проблеми психології. -Харків:КЦ ФОП Іванової М. А., 2015,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14.-С.276-289
|
>17.
| Максим О. В. Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій/О. В. Максим // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18.-С.103-123
|
>18.
| Психологічні засади організаційного розвитку/Карамушка Л. М., Бондарчук О. І. Винославська О. В., за наук. ред. Л. М. Карамушки. - 2013
|
|