Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=378-057.875:37.011.3-051<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+378-057/Т 59-343805 рукописный текст
Автор(ы) : Тороп , Крістіна Сергіївна
Заглавие : Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :213 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-205.
УДК : 159.923.2+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923.2 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісний досвід
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність--особистісний досвід--педагогічна ідентичність--педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописный текст
Автор(ы) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Заглавие : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.23:808.1+/Б 16-307640 рукописный текст
Автор(ы) : Бажанюк, Валентина Станіславівна
Заглавие : Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :216 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 147-157.
УДК : 159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051 + 159.928.23:808.1 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні вчителі
Вікова психологія-- Обдаровані діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--вчитель--українська мова--українська література
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013+378-057.87/В 61-982122 рукописный текст
Автор(ы) : Вовк, Валентин Петрович
Заглавие : Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :253 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 37.013+378-057.875:37.011.3-051 + 37.013 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вчитель початкових класів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна занедбаність--важковиховуваність--девіантна поведінка--психологічна компетентність --психологічна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 69-079250 рукописный текст
Автор(ы) : Блинова , Олена Євгенівна
Заглавие : Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Херсон, 2000
Колич.характеристики :184 с.: табл.
Коллективы : Херсонський державний університет (Херсон)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-184.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013 + 378-057.875:37.011.3-051 + 316.454.52:37.013
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Майбутній вчитель
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічне спілкування--мотиваційна готовність--відкритість до спілкування--діалогове навчання
Аннотация: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 82-038524 рукописный текст
Автор(ы) : Борденюк , Ольга Васильевна
Заглавие : Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1983
Колич.характеристики :153 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 121-135.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Профессиональное самосовершенствование
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовоспитание--самосовершенствование--студент--учитель--будущие учителя--профессиональное совершенствование
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 83-525660 рукописный текст
Автор(ы) : Бородій, Дарія Іванівна
Заглавие : Психологічні основи підготовки вчителів до організації спільно-розподіленої учбової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1998
Колич.характеристики :205 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-201.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.091.31 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.091.31
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): групове навчання--вчитель--студенти--психічна готовність--тренінг--учбова діяльність--підготовка вчителів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:37.011./В 19-183700 рукописный текст
Автор(ы) : Васьковская, Светлана Васильевна
Заглавие : Психологические условия формирования профессионального самопознания будущего учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1987
Колич.характеристики :191 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 153-171.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923.2:37.011.3-051 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Самопознание
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопознание--психологические условия--будущий учитель--профессиональное самопознание
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/С 34-386694 рукописный текст
Автор(ы) : Сизко, Ганна Іванівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Бердянськ, 2012
Колич.характеристики :237 с.: табл., рис.
Коллективы : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-179.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гуманність педагога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гуманність педагога--система цінностей--гуманістичне виховання--гуманізація відносин--гуманізація освіти--професійна підготовка--навчально-виховний процес
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/З-67-622586 рукописный текст
Автор(ы) : Зливков, Валерий Лаврентьевич
Заглавие : Психологический анализ формирования и развития коммуникативной компетентности молодого учителя : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1991
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 135-155.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+81'233 + 378-057.875:37.011.3-051 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Компетентность
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): общение--учитель--профессионально-педагогическая деятельность--компетентность--коммуникативность
Аннотация: Диссертация посвящена исследованию проблемы развития мотивационного и операционного компонентов коммуникативной компетентности педагога, разработке варианта анализа речевого общения на уроке и его графической регистрации, а также методических вариантов активного обучения коммуникативным навыкам и умениям через развитие определённых личностных характеристик педагога. Изучение процесса формирования коммуникативных навыков и умений через развитие определенных личностных особенностей позволило раскрыть специфику их реализации в процессе взаимодействия учителя с учащимися.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 31480
Число посетителей 759
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя