Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=81'233<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52:37.013/Г 15-283810 рукописный текст
Автор(ы) : Галузяк, Василь Михайлович
Заглавие : Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 316.454.52:37.013+37.064+81'233 + 316.454.52:37.013 + 37.064 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--спілкування--мотивація--ціннісні детермінанти--стиль педагогічного спілкування
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/П 40 рукописный текст
Автор(ы) : Пляка, Любов Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :241 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Аннотация: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописный текст
Автор(ы) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Заглавие : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :192 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:34-05/Б 61-721435 рукописный текст
Автор(ы) : Білоножко , Анжела Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Одеса, 2008
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-205.
УДК : 378-057.875:34-051+316.454.52+81'233 + 378-057.875:34-051 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Комунікативна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна культура--комунікативна діяльність--комунікативні вміння--майбутні юристи
Аннотация: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописный текст
Автор(ы) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Заглавие : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :2008 с.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946+81'233+15/Д 64-404940 рукописный текст
Автор(ы) : Долга , Тетяна Олександрівна
Заглавие : Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2011
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-218.
УДК : 159.946+81'233+159.953.5:81'243 + 159.946 + 81'233 + 159.953.5:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Перекладацька діяльність
Вікова психологія-- Студенти-філологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перекладацька діяльність--готовність студента до перекладацької діяльності--фази діяльності--спеціальні знання--вміння--навички--професійно важливі якості фахівця--стратегії здійснення перекладу
Аннотация: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52:37.013/Б 81-994744 рукописный текст
Автор(ы) : Бондаренко, Александр Федорович
Заглавие : Оптимизация коммуникативной деятельности учителя на уроке : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1978
Колич.характеристики :218 с.: табл.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с.162-184.
УДК : 316.454.52:37.013+81'233 + 316.454.52:37.013 + 81'233
Предметные рубрики: Пегогическая психология-- Коммуникативная деятельность
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психолингвистика--учитель--урок--коммуникативная деятельность
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописный текст
Автор(ы) : Власенко, Людмила Василівна
Заглавие : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :196 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.014.52+316.454/Г 93-181755 рукописный текст
Автор(ы) : Гуменюк, Оксана Григорівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2005
Колич.характеристики :254 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 203-223.
УДК : 37.014.52+316.454.52+81'233 + 37.014.52 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Психологія соціальної роботи-- Недільні релігійні школи
Психологя соціальної роботи-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спілкування--культура спілкування--ідентифікація--переконуючий вплив--віра--світоглядні установки--ціннісні орієнтації--духовні потреби--духовна культура--недільні релігійні школи
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописный текст
Автор(ы) : Данченко, Ганна Володимирівна
Заглавие : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :207 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Д 72 рукописный текст
Автор(ы) : Драгомирецкая, Наталия Михайловна
Заглавие : Пути повышения эффективности делового общения брокера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03
Выходные данные : Киев, 1994
Колич.характеристики :192 с.: граф., табл.
Коллективы : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 120-140.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Психология труда-- Деловое общение
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): брокер--деловое общение--переговоры--стратегии--тактика--индивидуально-психологические особенности--социально-психологический тренинг
Аннотация: В диссертационном исследовании рассматриваются индивидуальные психологические свойства брокера и способности, влияющие на эффективность делового общения брокера (дается определение, классификация и структура переговоров, проводимых брокером; выделяются основные психологические механизмы, влияющие на эффективность ведения переговоров брокером, а также стратегии и тактики проведения переговоров брокером). Важнейший путь повышения эффективности делового общения брокера - тренинг социально-психологических умений и навыков.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Ж 66 рукописный текст
Автор(ы) : Жирун, Оксана Анатоліївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку комунікативної компеттентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :226 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.172-213.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--професійна діяльність--комунікативна культура--комунікативна компетентність--активні методи навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутнього редактора у процесі професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру комунікативної компетентості майбутнього редактора, визначено критерії її діагностування, рівні. Розроблено програму формування комунікативної компетентності майбутнього редактора та апробовано систему практичних завдань, яка може бути використана у навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх редакторів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/З-67-622586 рукописный текст
Автор(ы) : Зливков, Валерий Лаврентьевич
Заглавие : Психологический анализ формирования и развития коммуникативной компетентности молодого учителя : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1991
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 135-155.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+81'233 + 378-057.875:37.011.3-051 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Компетентность
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): общение--учитель--профессионально-педагогическая деятельность--компетентность--коммуникативность
Аннотация: Диссертация посвящена исследованию проблемы развития мотивационного и операционного компонентов коммуникативной компетентности педагога, разработке варианта анализа речевого общения на уроке и его графической регистрации, а также методических вариантов активного обучения коммуникативным навыкам и умениям через развитие определённых личностных характеристик педагога. Изучение процесса формирования коммуникативных навыков и умений через развитие определенных личностных особенностей позволило раскрыть специфику их реализации в процессе взаимодействия учителя с учащимися.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:37.011.3-/З-69-802443 рукописный текст
Автор(ы) : Змиевская, Людмила Вячеславовна
Заглавие : Влияние когнитивных структур личности учителя на результативность педагогического общения : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1988
Колич.характеристики :158 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 118-136.
УДК : 159.923:37.011.3-051+316.454.52+81'233 + 159.923:37.011.3-051 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Учитель
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): когнитивные структуры--учитель--общение--педагогическое общение--личность учителя
Аннотация: Данная работа посвящена изучению влияния когнитивных структур личности учителя на результативность педагогического общения. В диссертации информационный обмен между субъектами рассмотрен с позиции дискретного подхода к социальным явлениям. На основе этого подхода выявлены и обоснованы критерии установления речевого взаимопонимания, его психологические предпосылки, а также проведено изучение влияния степени сформированности когнитивных структур личности учителя на уровень его педагогического мастерства. Функционально-генетическое изучение когнитивных структур личности учителя позволило раскрыть специфику ее развития и проявления в процессе речевого взаимодействия с учащимися.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.6-0/К 21-951701 рукописный текст
Автор(ы) : Карасева, Нина Ивановна
Заглавие : Психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1991
Колич.характеристики :112 с.: табл.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии МНО Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 84-99.
УДК : 159.922.7-053.6-058.862:81'233+81'233 + 159.922.7-053.6-058.862:81'233 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Коммуникативная деятельность
Возрастная психология-- Подростки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологические особенности--коммуникативная деятельность--коммуникативніе способности--подростки--дети-сироты--семья--школа-интернат
Аннотация: В диссертационной работе рассматриваются психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей. Изучены социально-перцептивный и операциональный компоненты коммуникативных способностей подростков и определены возможности преодоления недостатков в их развитии у детей, воспитывающихся в школах-интернатах для сирот. Расширены и углублены представления о развитии коммуникативных способностей, выявлены их специфики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/Л 54-920317 рукописный текст
Автор(ы) : Лещинская, Елена Альбертовна
Заглавие : Диагностика и коррекция коммуникативных трудностей у младших подростков : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1992
Колич.характеристики :121 с.: табл.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 72-97.
УДК : 159.922.73-053.6+81'233 + 159.922.73-053.6 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Коммуникативная деятельность
Возрастная психология-- Младшие подростки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): коммуникативные трудности--диагностика--коррекция--младший подростки--психологическая беседа
Аннотация: В диссертации исследуется диагностика и коррекция коммуникативных трудностей у младших подростков. Исследована роль ближайшего социального окружения с одной стороны и природно-темпераментальных качеств характера с другой стороны в формировании коммуникативной компетентности. Выявлено важное значение активных методов социально-психологического обучения для преодоления коммуниктивных трудностей у младших подростков. Доказана возможность ускоренного формирования коммуникативной компетентности у младших подростов с помощью применения метода социально-психологического тренинга.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописный текст
Автор(ы) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-153.
УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/М 27 рукописный текст
Автор(ы) : Марковец, Леонид Николаевич
Заглавие : Формирование коммуникативной деятельности у старшеклассников : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1980
Колич.характеристики :159 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 125-137.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Коммуникативная деятельность
Возрастная психология-- Старшеклассники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): формирование коммуникативных умений--социальная микросреда--усвоение материала--направленность личности--учебный процесс--старшеклассники
Аннотация: В диссертационном исследовании доказана необходимость объединения изучения общения старшеклассников и их участия в массовых информационных процессах как составляющих коммуникативной деятельности. Описаны особенности становления, проявления и взаимосвязи коммуникативных умений информативности и понимания другого. Разработана методика направленного воздействия на личность старшеклассника с целью формирования этих умений в рамках личностно-ролевого подхода к активизации учебно-воспитательного процесса.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243+/Н 62-538242 рукописный текст
Автор(ы) : Никипелова, Лилия Николаевна
Заглавие : Формирование оптимальной функциональной структуры общения будущих учителей иностранного языка : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1983
Колич.характеристики :180 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 136-156.
УДК : 159.953.5:81'243+316.454.52+81'233 + 159.953.5:81'243 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Общение
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вербальное общение--иностранный язык--структура общения--студенты-практиканты--ролевая дискуссия
Аннотация: В диссертационной работе исследуется проблема обучения будущих учителей иностранного языка профессионально-речевому общению. Выявлена оптимальная функциональная структура общения. Разработана методика структурно-функционального анализа вербального общения, рассмотрены причины трудностей общения студентов с учащимися на уроке. Также разработана методика организации ролевой дискусии, экспериментально проверена ее эффективность. В результате этого эксперимента выявлены изменения функциональной структуры общения студентов в в процессе обучения.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928:316.454.5/П 32-231202 рукописный текст
Автор(ы) : Пивоварчук, Тетяна Олександрівна
Заглавие : Психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2013
Колич.характеристики :271 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.928:316.454.52+37.015.3:159.928+81'233 + 159.928:316.454.52 + 37.015.3:159.928 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні здібності--студенти-філологи--комунікативна активність--когнітивна активність--внутрішньогрупова взаємодія--діалогічне спілкування
Аннотация: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей ефективного розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів на заняттях іноземної мови. Теоретично визначено, узагальнено та уточнено структуру комунікативних здібностей студентів філологічних спеціальностей, визначено критерії та психологічні умови розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів, діагностично виявлено психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів факультету іноземної філології під час їх навчання у вищій школі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 19.10.2024
Число запросов 17831
Число посетителей 465
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя