Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (79)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емпатія<.>
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.
159.955.4:331.102.24-057.212
Д 47


    Димченко , Наталія Станіславівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів [Рукопис] : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Димченко Наталія Станіславівна ; наук. кер. Павелків П. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 291 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна рефлексія--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери-економісти--Дисертації

фывфывфыв:
професійна рефлексія -- потребово-мотиваційна сфера -- емпатія -- особистісна рефлексія -- інтелектуальна рефлексія -- соціально-перцептивний тренінг -- ділова гра -- спрямованість особистості -- когнітивна складність особистості
Аннотация: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів. У роботі проказано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, який детермінується впровадженням в навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, я ка вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, спецсемінарів для викладачів та семінарів-практикумів-для студентів-з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у майбутніх менеджерів-економістів. Висвітлено, що рівень розвитку професійної рефлексії майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною та інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація професійної рефлексії майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості, що досягається через організацію тренінгової роботи та проведення зі студентами спеціально-розроблених ділових ігор.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923:614.253.1/.2
В 18


    Варнавських, Катерина Миколаївна.
    Психологічні особливості лікаря в процесі терапевтичної взаємодії з пацієнтами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Варнавських Катерина Миколаївна ; наук. кер. Вадзюк С. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 229 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-206. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Лікар--Дисертації
фывфывфыв:
лікарська діяльність -- особистісні властивості -- професійні якості -- емпатія -- лікар -- терапевтичний профіль -- пацієнт
Аннотация: В роботі виявлено взаємозв`язки між особистісними рисами лікарів залежно від вікових та статевих відмінностей. У дослідженні узагальнено і запропоновано нове вирішення проблеми, що полягає у з`ясуванні психологічних особливостей практикуючих лікарів терапевтичного профілю. В результаті застосованого комплексу психологічного дослідження суттєво розширено уявлення про роль особистісних утворень лікаря-терапевта, зокрема емпатійності, професійної спрямованості, особливостей прояву екстра-інтроверсії, оптимізму, емоційної стійкості, домінантності, практичності, адекватності, самооцінки, проникливості, самоконтролю, тривожності та ін. у професійній діяльності лікаря. Констатовано, що результати дослідження дозволяють більш ефективно здійснювати навчально-виховну роботу із студентами медичних закладівщодо формування, розвитку та корекції професійно важливих якостей майбутніх лікарів, що сприятиме їх більш успішній професіоналізації. запропоновано методику психодіагностичного дослідження та високоінформативні психодіагностичні комп`ютерні програми, що не лише оптимізують процес визначення професійної придатності студентів медичних навчальних закладів. але й дозволяють проводити профорієнтаційну роботу вже на етапі вибору професії. Розроблено та впроваджено комплекс занять, спрямованих на розвиток та формування професійно-важливих психологічних рис лікарів терапевтичного профілю, що лежать в основі ефективної терапевтичної взаємодії з пацієнтами та сприяють підвищенню рівня професійної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Вадзюк , Степан Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
378-057.875:159.98-051
К 43


    Кирилюк, Інна Миколаївна.
    Психологічні чинники підготовки практичного психолога до ведення терапевтичного діалогу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кирилюк Інна Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підготовка психолога--Дисертації
фывфывфыв:
психотерапевтичний діалог -- рефлексія -- емпатія -- конґруентність -- я-концепція -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА практичних психологів
Аннотация: Роботу присвячено вивченню психологічних чинників та особливостей підготовки практичних психологів до ведення психотерапевтичного діалогу. З'ясовано сутність різних підходів до розуміння контакту, діалогу в процесі психологічного консультування. Проаналізовано специфіку діалогічного підходу та феномени, що виокремлюють у межах данного напряму: діалогічна позиція, діалогічна інтенція тощо. Психотерапевтичний діалог розглядається як складна багатофункціональна система, яка визначає якість контакту психолога та клієнта, передбачає наявність довіри у їх відносинах, зумовлена рівнем конґруентності, емпатії та рефлексії практичного психолога та залежність від міри комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.7-053.5+159.942
К 57


    Коган, Ірина Михайлівна.
    Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Ірина Михайлівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
ЕМПАТІЯ -- безпосереднє емоційне співпереживання -- чуттєво-образне співчуття -- рефлексивно-особистісне взаєморозуміння -- образ "Людина" -- образ "Я" -- образ "Ти"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.9:61]:392.3(043.3)
Б 82


    Борисенко, Оксана Михайлівна.
    Психолого-педагогічні засади формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Борисенко Оксана Михайлівна ; наук. кер. Жигайло Н. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2013. - 213, [7] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Особистісне ставлення--Дисертації
   Вікова психологія--Діти з аутизмом--Дисертації

фывфывфыв:
дитячий аутизм -- сімейне виховання -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- ізоляція родини
Аннотация: У дисертації здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми дитячого аутизму. Проаналізовано сучасні світові і вітчизняні науково-практичні підходи до вирішення проблеми подолання аутизму у дітей. Визначено нові підходи до розуміння аутизму як цілісного явища дизонтогенезу. Обґрунтовано психолого-педагогічну класифікацію дітей зі спектром аутичних розладів. Розкрито особливості обстеження та диференційної діагностики дітей з аутизмом на початкових етапах захворювання. Розроблено й апробовано тренінг "Формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.942:614.253.1/.2
Ю 16


    Юдіна, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Юдіна Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 183 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-174. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Емпатія--Дисертації
   Загальна психологія--Майбутні лікарі--Дисертації

фывфывфыв:
емпатія -- емпатійність -- ідентифікація -- професійно важливі якості -- особистісні властивості -- майбутній лікар -- професійне становлення
Аннотация: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
316.454.52:37.013+37.064
В 19


    Василишина, Таїса Василівна.
    Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Василишина Таїса Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 235 с. : табл., рис., фотогр. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Педагогічне спілкування--Дисертації
фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- діалог -- міжособистісні відносини -- емпатійно-орієнтоване спілкування
Аннотация: У дослідженні проаналізовано теоретичні аспекти проблеми педагогічного спілкуванняй емпатії. Визначено і досліджено функції емпатії у структурі професійноважливих якостей педагога-початківця. З'ясовано характер і специфіку співвідношення між рівнем розвитку емпатії і показниками ефективності педагогічного спілкування. Визначена система психодіагностичних методів і прийомів дослідження. Розроблена і апробована програма розвитку емпатії шляхом застосування спеціального психолого-педагогічного тренінгу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
37.015.3
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максим, О. В.
    Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища [Текстььь] / О. В. Максим // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
УДК

фывфывфыв:
саморегуляція -- самоконтроль -- самокорекція -- самооцінка -- адаптація -- рефлексія -- емпатія
Аннотация: Стаття розкриває соціально-психологічні аспекти адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції. розглянуто та описано деякі психологічні механізми адаптації дітей до соціокультурного середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

10.
159.954:82-053.67
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів [Текстььь] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
творчість -- емпатія -- вербальна креативність -- невербальна креативність -- здібності -- обдарованість -- дивергентне мислення
Аннотация: Проаналізовано розвиток структурних компонентів обдарованої особистості студентів. Проведено психодіагностичне дослідження обдарованих студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 43248
Число посетителей 781
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя