Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (349)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=керівник<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-14 
1.
316.752/.754+316.47+005.32
Б 91


    Бугайова, Наталія Михайлівна.
    Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бугайова Наталія Михайлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-204. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
емоційно-ціннісне ставлення -- соціально-перцептивні процеси -- управлянська взаємодія -- керівник
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленю емоційно-ціннісного ставлення як вагомого чинника результативності суб"єктів управлінської взаємодії. У роботі акцентується увага на тому, що емоційно-ціннісне ставлення опосередковується статусом керівника-як формальнім, так і неформальним, визначається досвідом спільної діяльності означених суб"єктів й організованістю, успішністю їх взаємодії. Окрім цього, окреслюється, що результати такої взаємодії визначають якості керівника, а саме: соціальна досвідченість та приникливість, комунікативна культура, специфіка локусу контролю й стильові особливості міжособистісної взаємодії, ціннісне ставлення до себе, підлеглих, професійної діяльності. У дослідженні наголошується на тому, що суттєвою передумовою сприймання керівника є його вік, оцінка якого змінюється у відповідності із статусом. Так, переважно високі оцінки позитивних якостей особистості завучи та керівників підрозділів одержують у віці 45-50 (хоча слід відмітити, що перціпієнти доволі часто акцентують увагу саме на цінностях професійних умінь керівників і старшої вікової категорії), а керівники шкіл найчастіше-40-45 років. Стосовно терміну спільної діяльності вища управлінська ланка сприятливо оцінюється підлеглими, переважно у рамках початкового періоду діяльності, втім позитивно сприяється професіоналізм в управлінській діяльності незалежно від стажу. В ході експерименту встановлено, що формальний статус керівника впливає на специфіку емоційно-ціннісного ставлення підлеглих до нього: з підвищенням посадового статусу інтегральні оцінки особистості керівника знижуються. За результатами емпірічного дослідження виявлено, що емоційно-ціннісне ставлення суб"єктів управлінської взаємодії один до одного впливає на соціально-перцептивні процеси в її структурі, успішність та результативність спільної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.7-053.5+316.614.5:379.825
К 21


    Карапетрова, Олена Володимирівна.
    Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карапетрова Олена Володимирівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2010. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
Я-образ -- шкільний вік -- художня самодіяльність -- педагог-творчий керівник
Аннотация: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2-057.17:005.6+005.32
К 71


    Косар, Уляна Богданівна.
    Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Косар Уляна Богданівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 208-225. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
управлінська діяльність -- КЕРІВНИК -- професіонал -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ОБРАЗ Я-професіонал -- професійна самооцінка -- здатність до самоуправління
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.98:355.23:37.035
П 50


    Поліщук, Михайло Миколайович.
    Організаційні умови застосування технології психологічного впливу в системі владних відносин [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Поліщук Михайло Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 248 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологічний вплив--Організаційна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
організаційні умови -- психологічний вплив -- військовий керівник -- підлеглий
Аннотация: У дисертації досліджується проблема організації та здійснення психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Здійснено аналіз діяльності військових керівників щодо особливостей організації ними психологічного впливу на підлеглих, проаналізовано теоретичний та практичний досвід використання психологічного впливу. Автором розроблено технологію психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Установлено, що організація психологічного впливу на підлеглих вимагає обов'язкового врахування військовими керівниками організаційних умов цього процесу, що підвищує якість їх військово-професійної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
316.473+37.091.113-051:005.32
Х 98


    Худякова, Віра Іванівна.
    Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Худякова Віра Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-180. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
   Соціальна психологія--Соціальна перцепція--Дисертації

фывфывфыв:
соціальна перцепція -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи
Аннотация: У дисертації подано психологічний аналіз соціальної перцепції в управлінні середньою загальноосвітньою школою. Досліджуються зміст, основні функції та механізми соціальної перцепції і особливості їх прояву в управлінській діяльності керівника середньої школи. Науково обґрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл і особливостями їхньої управлінської взаємодії. Створено модель оптимальних соціально-перцептивних характеристик управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32
Ш 66


    Шкурко, Ярослава Іванівна.
    Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шкурко Ярослава Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 2000. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-167. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
фывфывфыв:
комунікативні якості -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи -- комунікативні особливості
Аннотация: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Б 81


    Бондарчук, Олена Іванівна.
    Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бондарчук Олена Іванівна ; наук. конс. Семиченко В. А. ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. - Київ, 2008. - 436 с. : табл., рис. + 1(додаток). - Бібліогр.: с. 383-436. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Особистісний розвиток--Професійна діяльність--Дисертації
   Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації

фывфывфыв:
ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- КЕРІВНИК СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРОФЕСІЙНІ деформації особистості -- ГЕНДЕРНІ проблеми -- ПІСЛЯДИПЛОМНа педагогічна освіта
Аннотация: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. конс.\; Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.9:316.46
Р 37


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ремпель, Жанна Олександрівна.
    Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації [Текстььь] / Ж. О. Ремпель // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 289-300. - Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
лідерство -- керівник -- громадський лідер -- організаційне лідерство -- вплив -- авторитет -- професійне спілкування -- комунікативна компетентність
Аннотация: Визначено та теоретично обґрунтовано соціально-психологічні особливості лідерства у недержавних організаціях. Визначено, що діяльність лідера недержавної організації є "комунікативною професією", представник якої не може виконувати свої професійні функції без ефективного використання професійного спілкування. Показано, що лідерська позиція керівника недержавної організації є головною умовою для реалізації її завдань та впровадження соціальних змін.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
154
А 43


    Брюховецька, О. В.
    Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / О. В. Брюховецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - Бібліогр. : с. 7 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
професійна толерантність -- загальноосвітні навчальні заклади -- керівник -- аутотолерантність
Аннотация: Проаналізовано компоненти і складові професійної толерантності. Підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійно важливої якості особистості керівників загальноосвітніх навчальних закладів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
152/035
О-72


    Осьодло, В. І.
    Військово-психологічний практикум офіцера [Текст] / В. І. Осьодло, О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька ; Національний ун-т оборони України ім. І. Черняховського. - Київ : НУОУ ім. І. Черняховського, 2017. - 93 с. - 10.00 грн
УДК
РУБ 152/035
Рубрики: Прикладна психологія
фывфывфыв:
військовий керівник -- прикладна психологія -- військова діяльність -- психологія регуляції поведінки -- квазі-ситуації -- військовий психолог

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хміляр, О. Ф.; Красницька, О. В.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 44868
Число посетителей 782
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя