Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічні особливості<.>
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.
159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5
Н 19


    Назар, Максим Миколайович.
    Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назар Максим Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 340-396. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтернет-спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
інтернет-спілкування -- інтернет-сайти -- інтернет-тренінги -- психологічні особливості -- постійні користувачі -- мережа Інтернет -- юнацький вік -- студенти
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.964.21+316.482.057.36
С 18


    Санташов, Віктор Іванович.
    Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Санташов Віктор Іванович ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 194 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-194. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Конфліктна поведінка--Дисертації
   Загальна психологія--Військовослужбовці--Дисертації

фывфывфыв:
конфлікт -- психологічні особливості -- конфліктна ситуація -- конфліктна особистість -- військовослужбовці
Аннотация: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.943.75:37/Ч-37-288107

    Чеканська, Лариса Миколаївна.
    Психологічні особливості та адаптаційні можливості ліворуких дітей в учбовій діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чеканська Лариса Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 196 с. - Бібліогр.: с. 169-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Ліворукі діти--Дисертації

фывфывфыв:
функціональна асиметрія -- мануальна асиметрія -- психологічні особливості -- ліворукі діти -- адаптація -- адаптаційні можливості -- соціально-психологічні фактори -- профілактика
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей та адаптаційних можливостей ліворуких дітей молодшого шкільного віку. Аналізуються різні підходи щодо вивчення функціональної асиметрії дітей. динаміки їх становлення в онтогенезі. Визначаються основні причини виникнення ліворукості: генетичні, паталогічні, вплив оточення, а також ліворукість. ролзкривається зміст адаптаційних можливостей, визначаються властивості, які забезпечують адаптацію молодшого школяра: конституційно-морфологічні,нейродинамічні, психодинамічні, особистісні, соціально-психологічні та ін. Встановлюється закономірність факторів, які впливають на успішність адаптації, і факторів, які негативно позначаються на виконаній роботі. Розроблена та апробована корекційно-розвивальна програма підвищення адаптаційних можливостей ліворуких дітей в учбовій діяльності. Програма включає в себе вправи на розвиток довільності, просторових уявлень, мовлення, мислення, а також завдання, які спрямовані на розвиток міжпівкульної взаємодії. Експериментально доведено, що мануальна асиметрія людини є одним із чинників, що впливають на адаптаційні можливості ліворуких дітей Ліворукі учні молодших класів відрізняються від праворуких психологічними особливостями учбової мотивації, мислення, тривожності та сомооцінки, корекція та розвиток яких підвищує їх адаптаційні можливості в учбовій діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
фывфывфыв:
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.937-057.875:75
К 55


    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кокарєва Марія Володимирівна; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Художнє сприймання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
сприймання -- художнє сприймання -- генезис художнього сприймання -- студенти -- психологічні особливості -- художні ознаки картини
Аннотация: У дисертації розглядаються психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння процесу сприймання загалом та зокрема сприймання творів живопису в психології, визначено, що при дослідженні художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно врахувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Сприймання творів живопису розглядається як взаємодія оцінки художніх ознак картин та власної творчості суб'єкта. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
378-057.875:159.9-051+81'23
З-13


    Завіниченко, Наталя Борисівна.
    Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завіниченко Наталя Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
практична психологія -- професійне спілкування -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ -- САМОСВІДОМІСТЬ -- ЕМОЦІЙНА СТАБІЛЬНІСТЬ -- РЕФЛЕКСИВНЕ СТАВЛЕННЯ
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923-057.87:336.74
Х 69


    Ходакевич, Ольга Георгіївна.
    Психологічні особливості ставлення сучасної молоді до грошей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О. Г. Ходакевич ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 402 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-223. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Ставлення до грошей--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
Ставлення до грошей -- Студенти -- психологічні особливості -- ставлення особистості до грошей -- роль грошей у життєдіяльності -- активність -- поєднання навчання і роботи -- психологічний тренінг
Аннотация: У дослідженні визначено зміст та структуру ставлення студентської молоді до грошей. Виявлено особливості ставлення студентської молоді до грошей та зовнішні і внутрішні чинники, що впливають на його становлення. Визначено психологічні умови формування ставлення студентської молоді до грошей. Розроблено та апробовано тренінгову програму для формування ставлення студентів до грошей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
378.015.3:159.955.5+159.953.5:81'243](043.5)
М 60


    Мильнікова, Наталія Григорівна.
    Психологічні особливості формування у студентів узагальнених способів навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Г. Мильнікова ; наук. кер. Н. О. Видолоб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальна діяльність--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
навчальна діяльність -- психологічні особливості -- узагальнення -- вивчення іноземної мови -- мовленнєво-мисленнєва діяльність -- іншомовна компетентність -- контекстуальна здогадка -- вербальний ітелект -- студенти внз
Аннотация: В роботі проведено теоретичний аналіз психічних механізмів узагальнення. Визначено діагностичні процедури вивчення узагальнення за допомогою іноземної мови й оцінити їх прогностичність. Встановлено емпіричні особливості перебігу процесів узагальнення на основі іноземної мови у студентів перших курсів ВНЗ. Розроблено й апробовано комплексну психологічну програму формування у студентів здатності до узагальнення та активізації його процесів на основі іноземної мови.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Видолоб, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.98:331+005.32+159.923.2:005.95-051](043.5)
К 61


    Коломієць, Олена Петрівна.
    Формування психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О. Г. Ходакевич ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 280 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-199. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Психологічна готовність--Дисертації
фывфывфыв:
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ -- менеджери -- психологічні особливості -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- МОТИВАЦІЙНІ ЧИННИКИ -- КОГНІТИВНий компонент -- ОПЕРАЦІЙний компонент -- ОСОБИСТІСНИЙ компонент
Аннотация: У дослідженні розкрито психологічні особливості управлінської діяльності менеджерів енергокомпаній, зміст і структуру їх психологічної готовності до управління. Досліджено рівень сформованості основних компонентів психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління. Проаналізовано вплив чинників мезо- й мікрорівня на сформованість психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління. Визначено психологічні умови формування психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.923
Г 70


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Горобець, І. А.
    Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості [Текстььь] / І. А. Горобець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 22-30. - Бібліогр.: с. 30 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
психологічні особливості -- екологічно свідома особистість -- екологічна діяльність
Аннотация: Проаналізовані психологічні особливості , охарактеризовано екологічно свідому особистість, обґрунтовано екологічну діяльність.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 135454
Число посетителей 722
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя