Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.
159.955.4:331.102.24-057.212
Д 47


    Димченко , Наталія Станіславівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів [Рукопис] : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Димченко Наталія Станіславівна ; наук. кер. Павелків П. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 291 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна рефлексія--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери-економісти--Дисертації

фывфывфыв:
професійна рефлексія -- потребово-мотиваційна сфера -- емпатія -- особистісна рефлексія -- інтелектуальна рефлексія -- соціально-перцептивний тренінг -- ділова гра -- спрямованість особистості -- когнітивна складність особистості
Аннотация: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів. У роботі проказано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, який детермінується впровадженням в навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, я ка вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, спецсемінарів для викладачів та семінарів-практикумів-для студентів-з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у майбутніх менеджерів-економістів. Висвітлено, що рівень розвитку професійної рефлексії майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною та інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація професійної рефлексії майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості, що досягається через організацію тренінгової роботи та проведення зі студентами спеціально-розроблених ділових ігор.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.013+37.091.33-027.22:130.12
К 31


    Качан , Тетяна Миколаївна.
    Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Качан Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Папуча М. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-183. -
УДК
ББК 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Рубрики: Соціальна психологія--Гуманність--Дисертації
фывфывфыв:
позиція -- гуманістична позиція -- діалогізм -- діалогічна інтенція -- спрямованість особистості
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.73-058.862+316.362
В 68


    Волошок, Олена Вячеславівна.
    Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волошок Олена Вячеславівна ; наук. кер. Мар`яненко Б. С. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-202. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Родина--Дисертації
фывфывфыв:
спрямованість особистості -- диспозиційна система особистості -- детермінанти -- соціальний розвиток -- особистість -- сім`я
Аннотация: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Мар`яненко, Борис Сергійович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923-057.875:316.752+316.752
А 72


    Антонова , Наталья Александровна.
    Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталья Александровна ; науч. рук. Солодухова О. Г. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины. - Киев, 2003. - 244 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
цінність -- ціннісна орієнтація -- ієархічна структура цінностей -- спрямованість особистості -- акцентуація -- локус контролю
Аннотация: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Солодухова, Ольга Георгиевна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Аннотация: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
15 (02)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 2 / Національна академія внутрішніх справ (Київ) ; сост.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк. - Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2014. - 295 с. - 18.00 грн
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- самосвідомість -- спрямованість особистості -- становлення особистості -- здібності -- характер -- темперамент

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хохліна, О. П. \сост.\; Кущенко, І. В. \сост.\; Гребенюк, М. О. \сост.\; Національна академія внутрішніх справ (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
153
П 86


    Потоцька, Ірина Сергіївна.
    Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл [Текст] / І. С. Потоцька // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
індивідуально-типологічні особливості -- властивості темпераменту -- акцентуації характеру -- спрямованість особистості -- вчителі музичних шкіл
Аннотация: Досліджено індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл такі як особливості темпераменту за допомогою особистісного опитувальника Г. Айзенка, спрямованість особистості за допомогою методики Б. Басса та типи акцентуацій по К. Леонгарду. Домінуючими властивостями є «потенційна інтровертованість», «ділова спрямованість» та такі акцентуації як «лабільність», «застрягання» та «педантизм». Отримані емпіричні данні довели взаємозв’язок професійної діяльності особистості з індивідуально-типологічними властивостями.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
151.51
А 43


    Подшивайлов, Ф. М.
    Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості [Текст] / Ф. М. Подшивайлов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
мотив -- мотивація -- мотиваційна сфера особистості -- модель мотиваційної сфери особистості -- нужда -- потреба -- спрямованість особистості
Аннотация: У статті подано узагальнене визначення поняття мотиваційної сфери особистості як центру простору особистості, де перетинаються всі особистісні властивості, що визначають характер мотиваційних процесів, і який задає спрямованість, забезпечує стійкість, стабільність та цілісність особистості. Виділено необхідні й достатні критерії побудови моделі мотиваційної сфери особистості: онтогенетична послідовність, рівень усвідомлення (на шкалі неусвідомлюване – свідоме), вродженість – набутість та функціональність. Представлено модель мотиваційної сфери особистості, що включає в себе орієнтаційну (як систему вроджених задатків, передумов, певних орієнтирів, що забезпечують загальну орієнтацію у зовнішньому середовищі), мобілізаційну (як систему закріплених у прижиттєвому досвіді задатків на рівні характеру, індивідуального стилю, що забезпечують стабільність життєдіяльності особистості), актуалізаційну (як актуалізацію потенційних можливостей особистості у процесі навчально-пізнавальної діяльності) та реалізаційну (систему цінностей, смислів, світоглядних позицій, що реалізують людину як особистість та забезпечують її стійкість у поведінці, вчинках, діяльності) складові, які послідовно переходять одна в одну, утворюючи чотирьохтактний цикл.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.9.072
А 57


   
    Альманах психологических тестов [Текст] / [сост.: Римская Р. Р., Римский С. А.]. - Москва : КСП, 1995. - 400 с. : рис., табл. - (Psychology. Психология личности). - ISBN 5-88694-019-7. - ISBN 5-88483-029-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Тестування--Популярні видання
   Психодіагностика--Популярні видання

фывфывфыв:
пам'ять -- память -- увага -- внимание -- тривожність -- тревожность -- самооцінка -- самооценка -- исследования интеллекта -- дослідження інтелекту -- уровен умственного развития -- рівень розумового розвитку -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- кратковременная память -- короткочасна пам'ять -- уровень внимания -- рівень уваги -- логическое мышление -- логічне мислення -- психологические состояния -- психологічні стани -- направленность личности -- спрямованість особистості -- исследования личности -- дослідження особистості -- рисуночные тесты -- малюнкові тести -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- социометрія -- социометрия


Доп.точки доступа:
Римская, Р. Р. \сост.\; Римский, С. А. \сост.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шаумян, Олена Георківна.
    Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління [Текст] / О. Г. Шаумян // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
духовність -- духовна відповідальність -- гармонізація управління -- спрямованість особистості -- гармонізація особистості -- неетична поведінка менеджера -- менеджери освіти
Аннотация: Статтю присвячено вивченню духовності менеджерів освіти за умов ринкової економіки. Розглянуто підходи до розробки ідеальної моделі духовності особистості менеджера освіти, що сприяють гармонізації управління. Майбутні та сучасні менеджери освіти повинні встановлювати цілі, що ведуть до гуманізації особистості та одночасно сприяють ефективності організацій. Підкреслено вагомість щодо уважного зосередження сучасними менеджерами освіти погляду на аспекти особистості як духовність, духовна відповідальність, дотримання моральних зобов'язань, важливість детермінації цінностей, розвиток особистості, самореалізація особистості, спрямованість на користь для суспільства.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 64911
Число посетителей 1143
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя