Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1121)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (140)Рідкісна книга (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вплив<.>
Общее количество найденных документов : 202
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.015.3:159.955-053.6
В 31


    Верьовкіна, Олена Євгенівна.
    Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Верьовкіна Олена Євгенівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 297 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
мисленнєва культура -- мотиваційна сфера -- когнітивна сфера -- соціальна сфера -- психолого-педагогічний вплив -- мисленнєва культура -- психологічні чинники
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.937.22
В 53


    Висідалко, Наталія Леонідівна.
    Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Висідалко Наталія Леонідівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 186 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтелектуальні дії--Дисертації
фывфывфыв:
чутливість -- дія -- задача -- невідоме -- мотиваційна спрямованість -- стан
Аннотация: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.2+316.454.52
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волинець Наталія Валентинівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-186. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Маніпуляція--Дисертації
фывфывфыв:
маніпулятивний вплив -- критерії маніпуляції -- рівні маніпуляції -- маніпулятивні наміри -- взаємодія -- позитивне спілкування
Аннотация: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
316.472.3:316.754
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Соціально-психологічні особливості виникнення і функціонування норм в студентських групах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Тоба Маріанна Василівна; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 551 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 431-470. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Норми--Дисертації
фывфывфыв:
групова норма -- нормативний вплив -- поліфункціональність групових норм -- нормативна поведінка -- студенти
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей виникнення і функціонування норм в студентських групах. Розглядається соціально-психологічна природа групової норми в контексті її змістовно-функціональної проблематики та мотиваційного навантаження. Запропоновано системно-концептуальну модель групового нормотворення в студентських групах; визначено сукупність показників поліфункціональності групової норми, що дозволяють отримати цілісне уявлення про досліджуваний феномен; показано взаємозв'язок групової норми і соціальної реальності, креативності і нормативного впливу; представлено специфіку ціннісно-нормативного регулювання поведінки особистості у групі й механізми нормативного самовизначення індивіда; виявлено соціально-психологічні умови і чинники нормативного групового впливу; обгрунтовано соціально-психологічні засоби оптимізації нормотворчих процесів в студентських групах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.91:[159.943+159.946
Л 17


    Лазуренко, Сергій Іванович.
    Психофізіологія моторних установок людини [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02 / Лазуренко Сергій Іванович ; наук. конс. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 369-421. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Моторні установки--Дисертації
фывфывфыв:
психомоторні установки -- квантово-механічний вплив -- інформаційно-енергетичний потенціал -- резонансні коливання -- психофізіологія
Аннотация: У дисертації досліджується проблема психофізіології моторних установок людини. Удосконалено загальнопсихологічну теорію моторних установок, що виявляється в забезпеченні цілісної готовності здійснювати продуктивну регуляцію рухів і дій людини. Доповнено наявні наукові дані щодо будови і функції моторної установки, можливості вимірювати її точністю відтворення рухів. Дістало подальшого розвитку методичне забезпечення способів відтворення інформаційно-енергетичного потенціалу моторних установок з урахуванням закономірностей адаптаційних процесів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.014.52+316.454.52+81'233
Г 93


    Гуменюк, Оксана Григорівна.
    Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гуменюк Оксана Григорівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-223. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи--Недільні релігійні школи--Дисертації
   Психологя соціальної роботи--Культура спілкування--Дисертації

фывфывфыв:
спілкування -- культура спілкування -- ідентифікація -- переконуючий вплив -- віра -- світоглядні установки -- ціннісні орієнтації -- духовні потреби -- духовна культура -- недільні релігійні школи
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
316.614.6-057.875:316.454.52:004.738.5
К 21


    Карабин, Тарас Васильович.
    Вплив особливостей спілкування в мережі "Інтернет" на процес соціалізації студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карабин Тарас Васильович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-213. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Дисертації
   Соціальна психологія--Спілкування--Дисертації

фывфывфыв:
СОЦІАЛІЗАЦІЯ особистості -- СПІЛКУВАННЯ в Інтернеті -- віртуальна комунікація -- ОСОБЛИВОСТІ спілкування в інтернеті -- Інтернет-залежність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу спілкування в мережі Інтернет на процес соціалізації студентів. У роботі висвітлено специфіку соціалізації сучасних студентів, зокрема у середовищі ВНЗ, роль спілкування у процесі соціалізації, досліджено сутність комунікації в мережі Інтернет та з'ясовано її особливості, що відрізняють її від спілкування у реальному середовищі, теоретично обґрунтовано взаємозв'язок спілкування в мережі Інтерент та процесу соціалізації студентів в сучасних умовах. Емпірично досліджено змістові характеристики спілкування в Інтернеті, з'ясовано відмінності у ціннісних орієнтаціях, особистісних характеристиках і параметрах соціалізованості студентів, які користуються та не користуються мережею Інтернет.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.2+159.922.4
К 32


    Квас, Олена Валеріївна.
    Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Квас Олена Валеріївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Етносоціологія--Дисертації
фывфывфыв:
міжособистісне оцінювання -- соціальна перцепція -- етнічний стереотип -- ентоцентризм -- міжособистісне сприймання -- автостереотип -- гетеростереотип
Аннотация: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
316.472
К 49


    Клименко, Ірина Вадимівна.
    Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Клименко Ірина Вадимівна ; наук. кер. Маноха І. П. ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - Київ, 2004. - 211 с. : табл., рис. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 200-211. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія маркетингу--Дисертації
фывфывфыв:
Public Relations (зв'язки з громадськістю) -- соціальна комунікація -- комунікативний простір -- PR-взаємодія -- PR-вплив -- соціально-психологічна технологія -- засоби технологізації -- інформування -- психологія маркетингу
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Ірина Вадимівна \наук. кер.\; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.07+37.091.113-051
К 55


    Кощинець, Олена Юріївна.
    Соцільно-психологічні особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кощинець Олена Юріївна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 243 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
ОСОБИСТІСНИЙ профіль керівника -- комунікативний потенціал особистості -- соціально-психологічний вплив -- управлінська взаємодія -- управлінська діяльність -- задоволеність -- ціннісні орієнтації
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню соціально-психологічних особливостей управлінської діяльності керівника загальноосвітньої школи. Показано, що своєрідність прояву комунікативного потенціалу керівника визначає специфіку управлінської діяльності та значною мірою обумовлює ефективність управління. Розроблено і апробовано соціально-психологічну модель управлінської взаємодії керівника закладу середньої освіти, визначено напрями врахування соціально-психологічних властивостей керівника загальноосвітньої школи в оптимізації його управлінської діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 65414
Число посетителей 1143
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя