Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1606)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (152)Рідкісна книга (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=досвід<.>
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.955.4+378-057.875:37.011.3-051
В 31


    Веремчук, Анна Миколаївна.
    Розвиток професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Веремчук Анна Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем`янчука. - Рівне, 2009. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
професійна рефлексія -- особистісна рефлексія -- інтелектуальна рефлексія -- метарефлексія -- рефлективна позиція -- рефлексивний досвід -- рефлексивно організована діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови.У роботі показано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, в якому системоутворюючим компонентом є особистісна включенність студентів в в ньго. Обгрунтовано, що процесс формування професійної рефлексії у майбутніх вчителів іноземної мови стане ефективним, якщо: 1)модель цього процесу включатиме етапи розвитку особистісної рефлексії, інтелектуальної рефлексії та метарефлексії; 2)в процесі професійного становлення студентів буде створений і реалізований комплекс умов, що передбачають: а)актуалізацію потреби майбутніх фахівців в професійному самопізнанні і розвитку; б)вихід студентів в рефлексивну позицію; в) ініціацію і стимулювання рефлексивного досвіду в процесі професійно-освітньої діяльності; г)сформованість мотиваційного, змістовного та операційного компонентів готовності до здійснення професійної діяльності; 3) даний комплекс умов найбільш ефективно сприятиме формуванню професійної рефлексії студентів в рефлексивно організованій діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923:378-057.87
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. конс. Карпенко З. С. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франковськ, 2011. - 479 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 459-479. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аксіогенез--Дисертації
фывфывфыв:
аксіогенез -- ціннісність -- смисл -- професійна освіта -- суб`єктивна позиція -- смислове переживання -- особистісний досвід -- освітній діалог
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карпенко, Зіновія Степанівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.1-055.2+159.98:615.851
С 66


    Сосис, Лилия Валериевна.
    Особенности осознания личного опыта женщинами, нуждающимися в психологической помощи [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сосис Лилия Валериевна ; науч. рук. Чепелева Н. В. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины . - Киев, 2010. - 265 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 199-214. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Личный опыт--Диссертации
фывфывфыв:
досвід -- подія -- проблемно-насичений наратив -- культурний дискурс -- суб`єктивна інтерпритація -- деконструкція -- екстерналізація -- альтернативна історія
Аннотация: У дисертації описується проведення комплексного дослідження особливостей розуміння жінками власного досвіду, вплив на його суб`єктивну інтерпритацію особистісно-психологічних рис у сукупності та взаємодії з різноманітними контекстами життя та домінантами культурними наративами. Визначено, особливості формування у жінок проблемно-насичених наративів, які негативно впливають на їхню самооцінку, теперішнє життя та прогнозування майбутнього. Доведено необхідність застосування наративних психотехнологій у роботі з жінками, які потребують психологічної допомоги з метою надання їм можливості особистісного зростання, переживання досвіду якому надається переваги, формування позитивнішої жіночої ідентичності, що грунтується на власних цінностях та етичних принципах. Розроблено та апробовано програму наративного тренінгу, що спрямована на усвідомлення та реінтерпретацію жінками їх проблемного досвіду.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелева, Наталия Васильевна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка НАНП Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
316.45+316.62-057.875
Б 46


    Бенько, Ліана Степанівна.
    Соціально-психологічні особливості генезу поведінки у студентській групі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бенько Ліана Степанівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-214. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Поведінка--Дисертації
фывфывфыв:
нормативна поведінка -- девіантна поведінка -- стандарт поведінки -- групова норма -- конформізм -- групова згуртованість -- соціально-психологічний досвід -- ми-почуття -- соціально-психологічний клімат
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників, що значно впливають на поведінку студентів, надають їй нормативної спрямованості, забезпечують виникнення та збереження певного стандарту поведінки у студентській групі. В дисертації теоретично обгрунтовано соціально-психологічну специфіку генезу нормовідповідної поведінки особистості і розкрито сутність поняття "нормативна поведінка" у контексті студентської групи; експериментально визначено соціально-психологічні чинники виникнення і збереження певного стандарту поведінки студентської молоді; розроблено і апробовано шляхи стимуляції нормативної поведінки членів студентської групи. теоретичне дослідження полягає: у поглибленні згнань про поняття "стандарт поведінки", "нормативна поведінка" і "девіантна поведінка" та їх співвідношення; у з"ясуванні специфіки спілкування у студентській групі, де формуються певні стандрати поведінки; у розкритті механізмів стабілізації прийнятих більшістю норм поведінки (комфортності, сумісності й спрацьованості, особливостей впливу згуртованості на ступінь прихильності індивідів до певного стандарту поведінки). Результати дослідження поглиблюють розуміння соціально-психологічних чинників, що сприяють виникненню певних норм поведінки членів студентської групи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик , Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2:616.1
Д 30


    Дем`яненко, Юлія Олександрівна.
    Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Дем`яненко Юлія Олександрівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 200 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 190-198. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Серцево-судинні захворювання--Дисертації
фывфывфыв:
наратив -- усвідомлення -- особистісний досвід -- розвиток особистості -- Я-концепція -- серцево-судинні захворювання -- стенокардія -- гіпертонія
Аннотация: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чєпелева , Наталія Василівна \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.323:378/Ч-12-547779

    Чала, Юлія Миколаївна.
    Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чала Юлія Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2012. - 302 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
професійно значущий досвід -- особистісний досвід -- соціальний досвід -- мнемічний досвід -- досвід психологічної освіченості -- майбутні психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.6+159.955.1:165.243
Н 19


    Назарук, Оксана Миколаївна.
    Вікові особливості розуміння особистого досвіду [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарук Оксана Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
соціалізація -- адаптованість -- особистий досвід -- наратив -- розуміння -- особистісні якості -- вікові особливості -- діти -- підлітки
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.2(043.3)
Ш 59


    Шиловська , Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості породження наративу як засобу саморозвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Шиловська Олена Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 282 с. : табл. - Бібліогр.: с. 215-227. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Саморозвиток--Наратив--Дисертації
фывфывфыв:
наратив -- автонаратив -- саморозвиток особистості -- самоприйняття -- особистий досвід
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей наративу як засобу усвідомлення власного досвіду та власного "Я", що є важливим чинником саморозвитку особистості. Визначено типи текстів-наративів та чинники, що впливають на їх породження. Виділені особливості наративу, що відрізняють його від інших видів текстів. Розкрито рівні функціонування наративу в залежності від того, наскільки особистість вміє конструювати історію свого життя, приймати власний досвід та трансформувати його у розповідь. Виявлено психологічні умови , за яких використання наративу в процесі психологічного консультування є ефективним.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.955.1:165.243
К 56


    Коваленко , Алла Борисівна.
    Психологія розуміння творчих задач [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Коваленко Алла Борисівна ; Київ. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2000. - 396,[17] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 355-396. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння задач--Дисертації
фывфывфыв:
РОЗУМІННЯ -- знак і значення -- МИСЛЕННЯ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ТВОРЧІ задачі -- КОҐНІТИВНИЙ досвід суб'єкта -- смислова трансформація -- творчий тренінг
Аннотация: В дослідженні розроблено модель процесу розуміння багатосмислових об'ктів. Здійснено аналіз процесу розуміння творчих задач та основних його складових компонентів. Досліджено характер залежності успішності процесу розуміння від рівня сформованості когнітивного компоненту. З'ясовано особливості прояву мислительних стратегій в процесі розуміння творчих задач та їх зв'язок з рівнями психічного розвитку суб'єкта.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 58571
Число посетителей 1387
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя