Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методологічні підходи<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
371.015
А 43


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
психологічна експертиза -- зміст освіти -- ресурсні можливості -- методологічні підходи -- компетентності
Аннотация: У статті розглядається актуальність, мета, принципи психологічної експертизи змісту освіти. Автор звертається до питання психологічної експертизи освітнього середовища, визначення якості змісту освіти з позиції її ресурсних можливостей для суб'єктів освітньої діяльності. Звертає увагу на проблему формування важливих компетентностей - ціннісно-смислової і особистісного самовдосконалення - для досягнення особистістю автономії та незалежності, формування дорослої життєвої позиції.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

2.
15(5А2.2)П
А 43


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
комунікативні уміння -- методологічні підходи -- принципи дослідження -- учень основної школи
Аннотация: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 47459
Число посетителей 1331
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя