Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (62)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальний процес<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.9:37.015.31+33
Г 65


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гончаренко, С. А.
    Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес [Текстььь] / С. А. Гончаренко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
інформаційно-комп'ютерні технології -- навчальний процес -- мислення дітей -- когнітивний розвиток дітей


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.923.2.31+33
М 23


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текстььь] / Л. М. Манилова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології
Аннотация: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(06)
П 86


    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текст] / Л. М. Манилова // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 71-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивна освіта -- когнітивний розвиток дітей -- психологічний супровід -- навчальний процес -- інформаційно-комп'ютерні технології -- соціальна адаптація
Аннотация: Завдання системи освіти - у навчанні та вихованні підростаючого покоління, в т. ч. і дітей з обмеженими можливостями. Один із перспективних напрямків освіти таких дітей є їх інклюзивна освіта в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічний супровід розвитку і навчання, їх успішна соціальна адаптація та включення в життя спільноти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Радзівіл, К. П.
    Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі [Текст] / К. П. Радзівіл // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 400-407. - Бібліогр.: С. 407 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійні очікування -- образ -- мотивація -- навчальний процес
Аннотация: В статті здійсненно огляд та аналіз наукової літератури з проблеми професійних очікувань, переосмислення її через призму підготовки майбутніх психологів у навчальному процесі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
372
А 43


    Завязун, Т. В.
    Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. [Текст] / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
потребно-мотиваційна сфера -- мотив -- мотивація -- мотиваційна складова особистості -- навчальний процес
Аннотация: У статті обгрунтовано значення мотивації як засобу активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі, розкрито її вплив на особистісний розвиток дитини-дошкільника. Акцентовано увагу на необхідності пошуку найбільш ефективних умов організації навчального процесу, спрямованого на формування не тільки змістовної (знання) та операційної (уміння) сторони програми, а й мотиваційної.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кльоц, Любов Антонівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Козова, І. Л.
    Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти [Текстььь] / І. Л. Козова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 153-166 : табл. - Бібліогр.: с. 164-165 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
навчальний процес -- традиційна і Болонська система освіти -- адаптація до навчання -- невротизація
Аннотация: В статті обгрунтовується актуальність дослідження адаптації молодої людини до навчання у вищому навчальному закладі, як підгрунтя до мотивації здобування нею якісних знань. Акцентується увага на необхідності впровадження спеціальних адаптаційних дій для підтримки студентів при впровадженні Болонської системи навчання у ВНЗ.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зеленська, З. П.
    Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи [Текстььь] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
комунікативні уміння -- навчальний процес -- розвиток -- учень середньої школи -- підліток -- інтерактивні технології
Аннотация: В статті викладено результати теоретичних досліджень, що висвітлюють особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи. Розглянуто зміст поняття «комунікативні уміння», яке визначено як усвідомлені комунікативні дії учнів і їх здатність правильно будувати свою поведінку, управляти нею відповідно до задач спілкування. Встановлено, що розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи сприятиме застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Губенко, Олександр Володимирович.
    Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів [Текст] / О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 99-106
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
творче мислення учнів -- переструктурування -- інтелект -- обдарованість -- навчальний процес
Аннотация: У статті аналізується такий важливий механізм творчості як переструктурування. Висвітлюється комплекс методів розвитку творчого мислення школяра, пов'язаних з механізмом переструктурування. Доводиться, що евристичні методи навчання долають протирічча між цілями і методами освіти, що існують в практиці навчального процесу, і сприяють його гуманізації. Розглядається ефективність застосування авторського курсу розвитку творчого мислення учнів середнього та старшого шкільного віку "Сходинки до творчості". Розкриваються психодидактичні основи побудови шкільного розвиваючого курсу, які націлені на поетапний розвиток творчого мислення дітей і актуалізації вищих креативних проявів інтелекту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 127635
Число посетителей 1814
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя