Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (250)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=обдарованість<.>
Общее количество найденных документов : 142
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.928.3
К 21


    Карпенко, Наталія Андріївна.
    Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карпенко Наталія Андріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 257 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-214. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
розуміння -- міжособистісне розуміння -- обдарована дитина -- дитяча обдарованість -- батьківське ставлення -- стратегії
Аннотация: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051
Б 16


    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 216 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 147-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані діти--Дисертації

фывфывфыв:
обдарованість -- вчитель -- українська мова -- українська література

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.38+159.928.22]:305
З-13


    Завгородня, Олена Василівна.
    Психологія художньо обдарованої особистості (гендерні аспекти) [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Завгородня Олена Василівна; наук. конс. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 452 с. : табл., іл. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 407-452. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Художня обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
художньо обдарована особистість -- образотворча діяльність -- гендер -- метагендер -- маскулінність -- фемінність
Аннотация: Дисертаційне дослідження висвітлює проблему гендерних та метагендерних аспектів психології художньо обдарованої особистості. Проаналізовано фемінність і маскулінність у психологічно-естетичному аспекті. Запропоновано модель взаємодії фемінності та маскулінності метагендерного рівня в творчому циклі художньо обдарованої особистості. Охарактеризовано індивідуальні відмінності образотворчої діяльності та прояви образотворчих стратегій в чоловічих і жіночих групах. Визначено залежність рівня художньої оригінальності роботи від внутрішньої емоційно-смислової динаміки суб'єкта діяльності. Простежено неоднозначні зв'язки рівня художньої оригінальності образотворчих робіт зі статтю їхніх авторів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.38+159.928.22:351.74-051-057.875
К 14


    Казюк, Богдан Аркадійович.
    Соціальна обдарованість в структурі професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Казюк Богдан Аркадійович; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна обдарованість--Дисертації
   Соціальна психологія--Образ "Я"--Дисертації

фывфывфыв:
здібності -- деструктивна поведінка -- конструктивна поведінка -- професійна діяльність -- професійний образ "Я" -- соціальна обдарованість -- характерологічні риси
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу соціальної обдарованості на структуру професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України. Проаналізовано психоолгічні прояви соціальної обдарованості: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні соціальної обдарованості курсантів внутрішніх військ МВС України є засобом конструктивного вираження професійної соціалізації курсантів. Основним механізмом виникнення конструктивного уявлення про соціальну обдарованість є специфічний розподіл професійних рис характеру курсантів внутрішніх військ МВС України й відповідна їх рефлективна оцінка.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Внутрішні війска МВС України \о них\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.928.22
З-12


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Зазимко Оксана Володимирівна ; наук. кер. Пономарьова-Семенова Р. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
ОБДАРОВАНІСТЬ -- ТЕХНІЧНА ОБДАРОВАНІСТЬ -- ідентифікація обдарованості -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- актуальний рівень -- потенційний рівень
Аннотация: В роботі здійснено аналіз концептуальних підходів до проблеми загальної і технічної обдарованості, а також розкрито особливості застосування психодіагностичних методів у психології обдарованості. Визначено базисні компоненти в структурі технічної обдарованості. Висвітлені принципи, на основі яких розроблено валідну процедуру ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці. Означена процедура включає в себе психодіагностичний і тренінговий етапи та дозволяє виявляти як актуальний, так і потенційний рівні обдарованості цього типу на етапі юнацтва. Визначено критерії ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці і показано, що створена процедура може служити засобом реалізації особистістю своїх потенційних можливостей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пономарьова-Семенова, Римма Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2-053.4+159.928.22-053.4
К 90


    Куліш, Ніна Михайлівна.
    Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куліш Ніна Михайлівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
САМОСВІДОМІСТЬ -- рівень домагань -- ОЧІКУВАННЯ -- ОБРАЗ Я -- оцінно-рефлексивні взаємовідносини -- емоційно-ціннісне ставлення до себе
Аннотация: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.928-053.5+37.064.2
Л 93


    Любовецька, Ілона Йосипівна.
    Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Любовецька Ілона Йосипівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 179-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
КРЕАТИВНІСТЬ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- САМОРОЗВИТОК -- УМОВИ навчання -- СУБ`ЄКТИ педагогічного ПРОЦЕСУ -- творення -- ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.928.22:316.46
М 66


    Мітлош, Антоніна Василівна.
    Психологічний аналіз лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мітлош Антоніна Василівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України. - Київ, 2007. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Лідерські якості--Молодь--Дисертації
фывфывфыв:
лідерська обдарованість -- лідерські якості -- творчість лідера -- лідерський потенціал -- молодіжне громадське об'єднання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено основні концепції лідерства. Подано результати дослідження структури молодіжного громадського об'єднання. Визначено основні типи структур, які характерні для молодіжних організацій різних напрямків діяльності. Визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають модель лідерської обдарованості. Подано різні типи моделей лідерської обдарованості. Проаналізовано особливості розвязання лідером складних соціальних проблем.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.38+159.928:159.954.4
М 11


    Музика, Олександр Леонідович.
    Суб'єктно-ціннісний аналіз становлення творчо обдарованої особистості (на матеріалі технічної творчості) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Музика Олександр Леонідович ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 203 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
суб'єктний підхід дослідження -- цінності -- творча обдарованість -- життєвий шлях -- ціннісна свідомість
Аннотация: У дослідженні теоретично і експериментально розроблено проблему застосування суб'єктно-ціннісного підходу до дослідження процесу становлення творчо обдарованої особистості. Виявлено індивідуальні особливості розвитку ціннісної свідомості та формування суб'єктнихцінностей технічно обдарованої людини. Встановлений взаємозв'язок змістовних і динамічних компонентівструктури ціннісно-смислового поля свідомості технічно обдарованої особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.015.3:005.32:159.954+159.928-053.6
М 11


    Музика, Олена Оксентівна.
    Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Музика Олена Оксентівна ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 162-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація -- творча активність -- технічна обдарованість -- підлітки
Аннотация: Дисертацію присвячено розгляду мотивації творчої активності як провідного чинника розвитку технічної обдарованості в підлітковому віці. Досліджується взаємозв'язок мотивації досягнення, статусних та афілятивних мотивів у процесі становлення технічно обдарованої особистості. Виділяються гіперсоціальний, конвенційний, тривожний конформний та контрсоціальний типи мотивації творчої активності. Аналізується вікова динаміка та індивідуальні особливості мотиваційної сфери обдарованих підлітків і виділяються особистісні риси, що сприяють розвитку технічної обдарованості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 127683
Число посетителей 1814
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя