Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічне благополуччя<.>
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.
159.923.2
З-73


    Знанецька, Олена Миколаївна.
    Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям [Рукопис] : канд. психол. наук: 19.00.01 / Знанецька Олена Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2010. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
Я-концепція -- якість Я-концепції -- самосвідомість -- самовідношення -- образ Я -- психологічне благополуччя
Аннотация: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.944.4:37.011.3-051
Г 82


    Грисенко , Наталія Володимирівна.
    Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Грисенко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Київ, 2011. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
фывфывфыв:
емоційне вигорання -- педагог -- позитивні цінності -- властивості особистості -- інтелект -- метакогнітивні здібності -- психологічне благополуччя -- суб`єктивне благополуччя
Аннотация: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
378.015.3:005.32
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 432 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 367-418. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- інтегроване освітнє середовище -- ціннісне середовище особистості -- самоставлення особистості -- професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
підлітки -- старші підлітки -- тривожність -- тривога -- якість життя -- психологічне благополуччя -- самооцінка -- самосприйняття
Аннотация: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тимців, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922.73-053.4+373.2.01(043.5)
Л 34


    Левшунова, Катерина Валеріївна.
    Рухова активність як чинник психічного благополуччя дошкільника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Левшунова ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 215 с. : табл. - Бібліогр.: с. 146-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рухова активність--Дошкільники--Дисертації
фывфывфыв:
рухова активність -- фізичний розвиток -- дошкільники -- благополуччя -- позитивна життєдіяльність -- психологічне благополуччя
Аннотация: В роботі визначено і теоретично обґрунтовано психологічну характеристику психічно благополучної особистості старшого дошкільника. Досліджено взаємозв'язок між руховою активністю та психічним благополуччям старших дошкільників. Розроблено програму збільшення рухової активності старших дошкільників як чинника прояву їх психічного благополуччя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2:159.922.6:17.023.34
Г 85


    Гринів, Оксана Михайлівна.
    Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості [Текстььь] / О. М. Гринів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- рання дорослість -- реалізація особистості -- чоловіки -- жінки -- гендерні стереотипи
Аннотация: Представлено показники основних сфер реалізації особистості в ранній дорослості. Означено перелік найбільш значущих соціально-психологічних детермінант психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок, серед яких рівень освіти, сімейний стан та місце проживання. Проведено порівняльний аналіз впливу виявлених детермінант на основні параметри психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.9+159.96
К 67


    Корнілова, Вікторія Володимирівна.
    До проблеми вивчення психічних станів особистості [Текстььь] / В. В. Корнілова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 295-308. - Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психічні стани -- особистість -- індикатор індивідуальності -- взаємодія особистості -- психологічне благополуччя
Аннотация: Визначено сучасний стан і тенденції розвитку вивчення психічних станів особистості. Відстежуються різні підходи до тлумачення цих психологічних феноменів. Розкрито впровадження поглядів і ідей вітчизняних та зарубіжних науковців, які в тій чи іншій мірі висвітлюють окремі аспекти зазначених питань. Розкрито значущість вивчення закономірностей формування внутрішніх факторів збереження психологічного благополуччя особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.9.072.42
Б 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Байєр, Оксана Олександрівна.
    Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці [Текстььь] / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 26-34 : табл. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- пізній вік -- самосвідомість -- мотивація -- емоційна сфера
Аннотация: У роботі висвітлено роль деяких індивідуально-психологічних факторів у переживанні психологічного благополуччя особами пізнього віку, зокрема особливостей самосвідомості, мотивації та емоційної сфери. Виявлено зв'язок умов проживання (з сім'єю чи у пансіонаті) з відчуттям суб'єктивного / психологічного благополуччя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Сивоконь, Люция Валеріївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
371.015
А 43


    Гільман, А. Ю.
    До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів
Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
фывфыв: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
фывфыв: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
фывфыв: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
фывфыв: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
фывфыв: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
фывфыв: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
фывфыв: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
фывфыв: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
фывфыв: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
фывфыв: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Другие авторы: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
фывфыв: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
фывфыв: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
фывфыв: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
фывфыв: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
фывфыв: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
фывфыв: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
фывфыв: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
фывфыв: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
фывфыв: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
фывфыв: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
фывфыв: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
Статистика
за 05.09.2024
Число запросов 8343
Число посетителей 538
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя