Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=рефлексивні вміння<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.923.2
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості [Текстььь] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 234-244 : табл. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
рефлексивність -- загальна здібність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивна активність -- рефлексивні вміння
Аннотация: Автор розглядає внутрішню структуру інструментального компонента рефлексивної компетентності особистості, що відіграє важливу роль в забезпеченні реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості. Представлена система рефлексивних вмінь, що має три рівня організації: когнітивний. метакогнітивний та особистісний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Н. О.
    Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
професійна самоідентичність -- психолого-педагогічна рефлексія -- Я-концепція -- рефлексивний підхід -- рефлексивні вміння -- рефлексивне середовище -- рефлепрактикум
Аннотация: У статті розглянуто актуальну проблему формування та розвитку професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей. Визначено чинники, котрі обумовлюють труднощі у формуванні професійної ідентичності студентів педагогічних вишів. Наведено рівні ієрархії профідентичності. Запропоновано модель формування професійної самоідентичності майбутніх педагогів, засновану на усвідомленні структури педагогічної рефлексії, визначенні критеріїв та умов її формування та розвитку. В основу моделі покладено рефлексивний підхід, одним із засобів реалізації котрого, автори вважають рефлексивний практикум. Зазначено, що вихідною позицією процесу розвитку педагогічної рефлексії є діяльність викладача, спрямована на створення умов, що сприяють прояву психолого-педагогічної рефлексії та підвищенню рівня її розвитку (сформованості) у процесі професійної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дроботун, О.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
153
А 43


    Максимов, М. В.
    Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість [Текст] / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 114-124
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
розвиток -- рефлексивні вміння -- творчість -- молодші школярі -- сприймання музики
Аннотация: В статті розглянуто проблему розвитку рефлексивних вмінь учнів. Показано, що серйозною перешкодою розвитку рефлексії сучасних дітей є "лінійність" мислення, яка знижує розумову активність дитини, позбавляє її необхідності тренування процесів осмислення, уяви, творчості. З'ясовано зв'язок між сприйманням музичних творів та розвитком творчості та рефлексії. Доведено, що вербальні засоби розвитку рефлексії, тобто вплив через когнітивну сферу є малоефективним, натомість вплив на емоційну сферу дає можливість через підсвідоме сформувати мотивацію до самоаналізу, рефлексії та творчості. Розроблено програму розвитку рефлексії під впливом сприймання музики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чаусова, Р.Б.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Балашов, Е. М.
    Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні [Текст] / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
рефлексивні комплексності особистості -- рефлексивні вміння -- особистісний рівень -- навчальна діяльність -- студент
Аннотация: Стаття присвячена теоретико-методологічному дослідженню проблеми особливостей рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. Разом з теоретичним аналізом наукового доробку, що стосується дослідження цієї тематики, у статті ми намагалися визначити показники, що відображають кількісні аспекти їх сформованості, та емпірично визначити рівні рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. За допомогою методики О. Савченко "Рефлексивні вміння (особистісний рівень)" визначено узагальнені показники середніх значень рефлексивних вмінь особистісного рівня як: "організувати процес осмислення моделі проблемно-конфліктної ситуації"; "реструктурувати модель проблемно-конфліктної ситуації"; "визначати мету діяльності встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між отриманими результатами і характером організації проблемно-конфліктної ситуації"; "організовувати внутрішній діалог, використовувати власний досвід"; "гнучко змінювати позицію, вибирати нові способи вирішення проблеми"; "здійснювати ретельний самоаналіз отриманих результатів, власних дій і здібностей, переосмислювати альтернативні способи вирішення проблемно-конфліктної ситуації"; "визначити новий сенс свого становища в проблемно-конфліктній ситуації, співвідносити актуальні цілі діяльності з загальним сенсом життя та загальний рівень розвитку рефлексивних умінь на особистісному рівні. З отриманих даних можемо зробити висновок, що у досліджуваній групі студентів переважає низький та середній рівень розвитку рефлексивних умінь особистісного рівня, що потрібно враховувати під час організації їх навчальної роботи. Привертає увагу особливо низький рівень розвитку таких рефлексивних умінь студентів, як: "Експерементувати, випробовувати нові способи розв'язання складних ситуацій"; "Виокремлювати власні особливості, що заважають знайти засіб вирішення проблеми"; "Зберігати в пам'яті й використовувати інформацію про те, у яких випадках такий спосіб вирішення проблеми виявився найефективнішим".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Каламаж, В.О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 56502
Число посетителей 1375
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя