Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=суб'єкт навчальної діяльності<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
159.922.6
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кирильчук, Інна Василівна.
    Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці [Текстььь] / І. В. Кирильчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 334-341 : рис. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
цінності -- здібності -- учіннєві здібності -- суб'єкт навчальної діяльності -- підлітковий вік
Аннотация: Аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Описуються результати порівняльного аналізу суб'єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п'ятикласників та семикласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
372
А 43


    Гальцева, Т. О.
    Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці [Текст] / Т. О. Гальцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 51-63
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
навчальна самоефективність особистості -- навчально-ігрове середовище -- диференційована самооцінка -- цілепокладання -- рефлексія -- суб'єкт власних дій -- суб'єкт навчальної діяльності
Аннотация: У статті проаналізовано особливості становлення навчальної самоефективності у дошкільному та молодшому шкільному віці. Визначені соціально-психологічні чинники, що її детермінують, зокрема: сімейне виховання, спілкування з дорослими і однолітками, емоційне відношення педагога, успіхи у ігровій та навчальній діяльності, приклад інших. Проаналізовано роль навчально-ігрового середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 29260
Число посетителей 719
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя