Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=учіннєва діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
37.015.3:159.954
Ш 79


    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шопіна Марина Олександрівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2009. - 152 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-152. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творчий потенціал--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
молодший школяр -- творчий потенціал -- образна сомволіка -- творче мислення -- символічне мислення -- творча уява -- учіннєва діяльність -- творчий процес -- творча реалізація
Аннотация: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Никончук, Наталія Олександрівна.
    Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного [Текстььь] / Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 157-169 : табл. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- здібності -- поцінування -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка -- визнання
Аннотация: Аргументовано доцільність застосування усної народної творчості для ціннісної підтримки розвитку здібностей учнів початкових класів. Описано техніку ціннісної підтримки надання та отримання поцінування та техніку ціннісної підтримки оцінювання власних досягнень.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

3.
153.6
А 43


    Никончук, Наталія Олександрівна.
    До проблеми співробітництва молодших школярів [Текст] / Н. О. Никончук, І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 111-120. - Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- здібності -- співробітництво -- прислів'я та приказки -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка
Аннотация: У статті представлено програму ціннісної підтримки розвитку здібностей засобами усної народної творчості, яка орієнтована на навчання дітей взаємному поцінуванню досягнень та співробітництва. Описано техніку ціннісної підтримки надання й отримання допомоги.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Загурська, Інна Станіславівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Никончук, Н. О.
    Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі [Текст] / Н. О. Никончук, І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 188-200
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- здібності -- адаптація до навчання в школі -- прислів'я та приказки -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка
Аннотация: В статті розглядається питання адаптації дітей до навчання у школі у контексті проблеми розвитку рефлексії учіннєвої діяльності. Представлено програму та описано напрями і техніки ціннісної підтримки рефлексії учіннєвої діяльності молодших школярів засобами усної народної творчості. Запропоновано підбір прислів'їв та приказок для підтримки мотиваційно-вольових зусиль учнів початкових класів на різних етапах роботи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Загурська, І.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 28951
Число посетителей 715
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя