Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (262)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (35)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інтерпретація<.>
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
159.955.1:165.243:81'42
Д 50


    Діхтяренко, Світлана Юріївна.
    Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Діхтеренко Світлана Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
настанова -- розуміння -- пісенний текст -- новоутворення -- творчий потенціал -- самодіяльність -- інтерпретація -- саморозуміння
Аннотация: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Кравчина, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кравчина Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
інтерпретація -- іншомовний науковий текст -- розуміння -- творчі здібності -- інтелектуальні здібності -- стратегії поведінки
Аннотация: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.964.22
Т 81


    Туз, Лариса Григорівна.
    Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Туз Лариса Григорівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 363 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 342-363. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психоаналітика--Дисертації
фывфывфыв:
психоаналітична інтерпретація -- глибинно-психологічне пізнання -- самопізнання -- процесуальна діагностика -- психокорекція -- навчання -- несвідоме -- психологічні захисти -- механізми психіки
Аннотация: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.955:165.243:78+37.015.31:7
П 56


    Пономаренко, Яніна Григорівна.
    Особистісні детермінанти інтерпретації молодшими школярами музичного тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пономаренко Яніна Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 177 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
інтерпретація -- розуміння -- особистісні кореляти -- суб'єктність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей інтерпретаційної активності учнів молодшого шкільного віку відносно музичних текстів. Виокремлено й експериментально верифіковано єдність взаємопов'язаних властивостей, які складають механізм розуміння та інтерпретації музичного тексту як естетично виразного опредметнення внутрішніх переживань автора. Виявлено в психологічному змісті інтерпретацій вікових і особистісних закономірностей, які дозволяють диференціювати стратегію розгортання процесу інтерпретації молодшими школярами.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.955.1:165.243
Р 69


    Романовська , Людмила Іванівна.
    Коґнітивний стиль особистості як чинник процесу розуміння тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Романовська Людмила Іванівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-187. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Загальна психологія--Розуміння--Дисертації

фывфывфыв:
розуміння -- інтерпретація -- опрацювання інформації -- мислення -- когнітивний стиль особистості -- особистісні риси
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розуміння тексту, та тій ролі, яку відіграє у цьому процесі коґнітивний стиль особистості. Досліджено вплив коґнітивно-стильових особливостей на процес розуміння тексту. Виявлено залежність процесу та результативності розуміння від коґнітивно-стильових детермінант. З'ясовано, що розуміння тексту не може бути досягнуте за домінування одного із коґнітивних стилів, оскільки кожна із коґнітивних функцій забезпечує окремий аспект цього процесу. Виявлено, що розвитку коґнітивно-сильових особливостей студентів притаманна нерівномірність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922.75:799.3+159.925
С 30


    Семак, Олена Олегівна.
    Особистісні кореляти успішності інтерпретації хореографічного тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Семак Олена Олегівна ; наук. кер. Москалець В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 245 с. : табл., рис., фотогр. - Бібліогр.: с. 182-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтерпретація--Дисертації
фывфывфыв:
ідентифікація -- розуміння -- інтерпретація -- хореографічний текст -- невербальна поведінка -- художній образ -- інтерпретаційна схема
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особистісних чинників, якими зумовлюється успішність розуміння й інтерпретації хореографічного тексту. Встановлено певний симптомокомплекс спеціальних утворень і характеристик самоставлення, які постають детермінантами (корелятами) вибору певного способу інтерпретації хореографічного сюжету. Визначено й обґрунтовано перелік якісно-кількісних критеріїв успішності інтерпретації хореографічного тексту, які склали зміст відповідних психотехнічних процедур розробленої навчально-тренінгової програми.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москалець, Віктор Петрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
615.34
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазос, Гелена Петрівна.
    Соціокультурні особливості застосування катативно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі з підлітками [Текстььь] / Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 20-42. - Бібліогр.: с. 39-41 (32 назви)
УДК
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
підлітки -- емоційна сфера -- психотерапія -- малюнкові тести -- інтерпретація -- символ
Аннотация: Наведено результати дослідження особливостей застосування кататимно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі вітчизняних фахівців із підлітками. Проаналізовано характерні тенденції образних репрезентацій вітчизняних підлітків, пов'язаних із дитячо-батьківськими стосунками та виявлено їх специфіку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Самопроектирование и развитие личности [Текстььь] / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- розвиток особистості -- особистісний проект -- наратив -- тезаурус -- саморозуміння -- інтерпретація
Аннотация: Запропоновано тлумачення самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності, що базується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєнні культурно заданих схем самоорганізації. Особистісний проект представлено як осмислену версію людського буття, що значною мірою базується на процесі засвоєння соціокультурних дискурсів, які задають сценарії поведінки, а також основні вектори розвитку особистості. Показано роль завдань, які ставить перед собою особистість, насамперед, завдань на смисл у створенні особистісних проектів. Визначено основні види особистісних проектів - соціально орієнтований, особистісно орієнтований та альтернативний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 77-87. - Бібліогр.: с. 84-86 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленість сприймання -- впізнавання -- інтерпретація -- нова інформація -- старший дошкільний вік
Аннотация: У статті представлено результати дослідження перцептивних процесів у дошкільному віці, зокрема вивчення загальних особливостей проявів творчого сприймання нової інформації, поданої у формі різноманітних завдань на впізнавання, коментування, інтерпретацію. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
151.60
А 43


    Чепелева, Наталія Василівна.
    Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии [Текстььь] / Н. В. Чепелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
постнекласична раціональність -- постнекласична психологія -- особистість -- наратив -- досвід -- інтерпретація
Аннотация: Подається характеристика постнекласичного методологічного підходу, який вивчає особистість у соціально-історичному та культурному контекстах. При цьому особистість тлумачиться як творець, автор власного життя, як активний самодетермінований суб'єкт, котрий має власний внутрішній зміст, а також здатність взаємодіяти з навколишнім світом, що дозволяє цьому змістові розкритися.


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 60903
Число посетителей 1392
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя