Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Педагогічна психологія -- Вікова психологія<.>
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013(043.5)
К 56


    Ковтун, Алла Юріївна.
    Формування психологічних засобів педагогічного спілкування у майбутніх учителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Ковтун ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 182 с. : табл. - Бібліогр.: с. 167-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- психологічні засоби -- інтеріоризація -- формування -- розвиток -- мовний вчинок -- діалог
Аннотация: У проведеному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв'язку ставлення людини до дійсності і її мовних вчинків; педагогічне спілкування було розглянуто як єдиний і взаємний зв'язок ставлення і мовного вчинку; створено експериментальну типологію професійного ставлення вчителя і типологію мовних вчинків; також була побудована експериментальна модель психологічного аналізу організації педагогічного спілкування; проведено експериментальне дослідження взаємозв'язку типів професійного ставлення вчителя та особливостей організації педагогічного спілкування, уточнено систему комунікативних підходів учителя. Розроблено програму тренінгу, яка включала в себе етапи, блоки із вправами для цілей тренінгу, а також низку авторських вправ. Реалізовано програму формувальних процедур та доведено їх ефективність. Гіпотеза, що була висунута на початку дослідження, підтвердила свою відповідність під час емпіричного дослідження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013(043.5)
К 56


    Ковтун, Алла Юріївна.
    Формування психологічних засобів педагогічного спілкування у майбутніх учителів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Ковтун ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 19 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- психологічні засоби -- інтеріоризація -- формування -- розвиток -- мовний вчинок -- діалог
Аннотация: У проведеному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв'язку ставлення людини до дійсності і її мовних вчинків; педагогічне спілкування було розглянуто як єдиний і взаємний зв'язок ставлення і мовного вчинку; створено експериментальну типологію професійного ставлення вчителя і типологію мовних вчинків; також була побудована експериментальна модель психологічного аналізу організації педагогічного спілкування; проведено експериментальне дослідження взаємозв'язку типів професійного ставлення вчителя та особливостей організації педагогічного спілкування, уточнено систему комунікативних підходів учителя. Розроблено програму тренінгу, яка включала в себе етапи, блоки із вправами для цілей тренінгу, а також низку авторських вправ. Реалізовано програму формувальних процедур та доведено їх ефективність. Гіпотеза, що була висунута на початку дослідження, підтвердила свою відповідність під час емпіричного дослідження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

3.
159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Л 17


    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Лазуренко; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 270 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційна компетентність -- професійна діяльність -- професійно важливі якості -- професійна підготовка лікаря -- психологічні особливості
Аннотация: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Л 17


    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Лазуренко; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційна компетентність -- професійна діяльність -- професійно важливі якості -- професійна підготовка лікаря -- психологічні особливості
Аннотация: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922+81'233:796.071.4-047.22(043.5)
Л 29


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 259 с. : табл. - Бібліогр.: с. 182-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- педагогічна взаємодія -- навчально-професійна підготовка студентів -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. У роботі уточнено психологічний зміст поняття комунікативної компетентності, виокремлено основні її структурні складові (когнітивний, комунікативно- мовленнєвий, соціально-перцептивний та інтерактивний) майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності та її структурних компонентів від статі, спеціальності і курсу навчально-професійної підготовки студента. Представлено модель розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Створено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувального експерименту

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922+81'233:796.071.4-047.22(043.5)
Л 29


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- педагогічна взаємодія -- навчально-професійна підготовка студентів -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. У роботі уточнено психологічний зміст поняття комунікативної компетентності, виокремлено основні її структурні складові (когнітивний, комунікативно- мовленнєвий, соціально-перцептивний та інтерактивний) майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності та її структурних компонентів від статі, спеціальності і курсу навчально-професійної підготовки студента. Представлено модель розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Створено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувального експерименту

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

7.
159.923.5:159.922
Б 23


    Бантишева, Олександра Олександрівна.
    Психологічні особливості емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Бантишева ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- юнацький вік -- віктимність -- схильність до виктимної поведінки -- агресивна поведінка -- некритична поведінка

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.92:37.03+591.5
Л 87


    Лучків, Віталія Зіновіївна.
    Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. З. Лучків ; наук. керівн. Л. П. Журавльова ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
асертивність -- асертивні стратегії поведінки -- інтегральна емпатія -- консонансна емпатія -- емпатійна асертивність -- ранній юнацький вік -- зрілий юнацький вік

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Журавльова, Лариса Петрівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.73
І 18


    Іванова, Євгенія Олегівна.
    Сімейні стосунки як чинник розвитку емоційного інтелекту підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є. О. Іванова; наук. керівн. С. В. Васьківська ; КНУ імені Тараса Шевченка. - Київ, 2017. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- підлітковий вік -- сімейні стосунки -- програма оптимізації розвитку ЕІ -- зрілий юнацький вік

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Васьківська, Світлана Василівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.92.9.07
Д 13


    Давидова, Оксана Володимирівна.
    Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Давидова ; наук. керівн. П. В. Лушин ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
професійна діяльність вчителя -- механізми розвитку професійної діяльності -- педагогічні стереотипи -- механізми стереотипізації -- процеси стереотипізації -- трансформація

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Лушин, Павло Володимирович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 43985
Число посетителей 781
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя