Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=378-057.875:159.9-051<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20  
1.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Д 76


    Дружиніна, Інна Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дружиніна Інна Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.225-252. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні психологи--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- криза ідентичності -- професійна ідентичність -- майбутній практичний психолог -- структурні компоненти ідентичності -- тренінг професійної діяльності
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:159.9-051
С 46


    Скулиш, Наталія Євгенівна.
    Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скулиш Наталія Євгенівна ; наук. кер. Сафін О. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
мотиваційні чинники -- креативна активність -- новизна діяльності -- престиж -- мотивація професіоналізму -- студент-психолог
Аннотация: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сафін, Олександр Джамільович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.955.4+378-057.875:159.9-051
Ш 23


    Шапошникова , Юлія Геннадіївна.
    Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шапошникова Юлія Геннадіївна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 233 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
практичний психолог -- професійне становлення -- особистісне ставлення -- рефлексія -- особистісна рефлексія -- професійна діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
378-057.875:159.9-051
Б 15


    Бадалова , Марина Вікторівна.
    Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бадалова Марина Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтелект--Дисертації
фывфывфыв:
практичний психолог -- інтелектуальна готовність -- консультативна задача -- інтелектуальна готовність
Аннотация: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
378-057.875:159.9-051
Б 81


    Бондаренко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бондаренко Ірина Ігорівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна адаптація--Дисертації
фывфывфыв:
підготовка психологів -- професіоналізація психологів -- професійна адаптація -- психолог-практик -- психологічні умови

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
К 90


    Куліш, Віктор Іванович.
    Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куліш Віктор Іванович; наук. кер. Яблонська Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна самореалізація--Дисертації
фывфывфыв:
самореалізація особистості -- професійна самореалізація -- перспектива -- усвідомлення -- студенти-психологи
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.323:378/Ч-12-547779

    Чала, Юлія Миколаївна.
    Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чала Юлія Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2012. - 302 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
професійно значущий досвід -- особистісний досвід -- соціальний досвід -- мнемічний досвід -- досвід психологічної освіченості -- майбутні психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
378-057.875:159.9-051+81'23
З-13


    Завіниченко, Наталя Борисівна.
    Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завіниченко Наталя Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
практична психологія -- професійне спілкування -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ -- САМОСВІДОМІСТЬ -- ЕМОЦІЙНА СТАБІЛЬНІСТЬ -- РЕФЛЕКСИВНЕ СТАВЛЕННЯ
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
378-057.875:159.9-051
М 29


    Мартинюк, Ірина Анатоліївна.
    Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мартинюк Ірина Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.172-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійні якості--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні психологи--Початкова школа--Дисертації

фывфывфыв:
шкільний психолог -- особистісна підготовка -- психолог-практик -- професійні якості -- Студенти
Аннотация: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 59760
Число посетителей 1388
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя