Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Міщиха, Лариса Петрівна@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159.923.38+159.954.4]-053.88/.9(043.5)
М 57


    Міщиха, Лариса Петрівна.
    Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. П. Міщиха ; наук. конс. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Івано-Франківськ, 2015. - 506 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 412-470. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творчий потенціал--Пізня дорослість--Дисертації
фывфывфыв:
творчий потенціал особистості -- творча діяльність -- творчий профіль -- творча активність -- творча продуктивність -- пізня дорослість -- холістична концепція
Аннотация: У дисертації на основі аналізу основних теоретичних підходів до творчого потенціалу як психологічного феномену визначено стан розробленості зазначеної проблеми у філософсько-психологічному дискурсі. Розкрито зміст та структуру творчого потенціалу особистості. здійснено теоретичний аналіз психічних трансформацій особистості у період пізньої дорослості у контексті функціонування творчого потенціалу. Виявлено психологічні особливості розвитку творчого потенціалу особистості у пізньому онтогенезі. Розроблено та обґрунтовано холістичну концепцію творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості. Виокремлено психологічні детермінанти розвитку творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
151.51
М 71


    Міщиха, Лариса Петрівна.
    Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості [Текст] : монографія / Л. П. Міщиха. - Івано-Франківськ : Місто НВ, 2014. - 400 с. - ISBN 978-966-428-345-5 : 24.00 грн, 22.00 грн, 30.00 грн
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія особистості
   Вікова психологія

фывфывфыв:
творчий потенціал -- особистість -- пізня дорослість -- інтегративна особистісна властивість -- творчий потенціал -- психобіографічний аналіз

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

3.
37.015.3:159.922.8(043.5)
О-60


    Опанасюк, Ірина Василівна.
    Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту старшокласників засобами арт-терапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Опанасюк ; наук. кер. Л. П. Міщиха ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2017. - 333 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
старший шкільний вік -- емоційний інтелект -- емоційне переживання -- арт-терапія -- художньо-символічне самовираження -- рефлективне осмислення проблемних дихотомій "хочу-можу"
Аннотация: Дисертація являє собою психолого-педагогічне обґрунтування розвитку емоційного інтелекту (EQ) старшокласників засобами арт-терапії. Теоретично досліджено концепти EQ та його розвитку, зокрема, у старшому шкільному віці, обґрунтовано основний психологічний зміст поняття «емоційний інтелект», аналітично виведено розвивальний потенціал арт-терапії щодо EQ особистості. Викладено методичне забезпечення, процедуру та результати емпіричної складової дослідження, спрямованої на діагностування властивостей пов’язаних з EQ, з метою створення емпіричної бази формувального експерименту. За допомогою факторного аналізу виокремлено комплекс факторів, які зазнавали формувального впливу, спрямованого на розвиток EQ досліджуваних. Представлено програму формувального експерименту «Розвиток емоційного інтелекту старшокласників засобами арт-терапії», мета якої – розвиток ЕQ учнів старших класів шляхом рефлексивного осмислення ними емоційного змісту своїх та інших учасників світоглядно-диспозиційних пошуків, виражених у художньо- символічних формах арт-терапевтичних та інших експресивно-інтерактивних засобів, спрямованого на конструктивну мисленнєву регуляцію цього змісту, що розвиває здатність розв’язувати емоційні складові проблем, тобто, ЕQ. Результати формувального експерименту дозволяють констатувати ефективність цієї програми. Гіпотезу, що було висунуто на початку роботи в ході емпіричного дослідження було повністю підтверджено.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Міщиха, Лариса Петрівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 43123
Число посетителей 781
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя