Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Коваленко , Алла Борисівна@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
159.923.2:37.011.3-051-057.875
І-44


    Ілляш, Соломія Дмитрівна.
    Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ілляш Соломія Дмитрівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2008. - 218, [6] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
фывфывфыв:
САМОСВІДОМІСТЬ -- САМОРОЗУМІННЯ -- я-концепція -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОрозуміння
Аннотация: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

фывфывфыв:
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.8
П 61


    Посацький, Олександр Васильович.
    Психологічні особливості образу власного майбутнього в ранній юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Посацький Олександр Васильович ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2005. - 174, [33] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ майбутнього--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
рання юність -- старший шкільний вік -- образ майбутнього -- Я-концепція
Аннотация: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми уявлення про майбутнє у ранній юності. Виявлено особливості часової перспективи, змістової наповненості та емоційного переживання образу майбутнього у старшокласників. Виявлено подібні та відмінні риси образу майбутнього у старшоклассників з великого та малого міста, а також відмінності в образі майбутнього у юнаків та дівчат. Показано, що міра переживання майбутнього як проблеми опосередкована особистісними детермінантами: особливостями образу майбутнього, мірою гармонійності, позитивної Я-концепції, самооцінкою, рівнем тривожності старшоклассників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3:159.954+37.015.3:159.955
С 42


    Скалич, Любов Йосипівна.
    Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скалич Любов Йосипівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 161-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
мислення -- творче мислення -- вербальний інтелект -- невербальний інтелект -- проблемне навчання -- молодший шкільний вік
Аннотация: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.955.1:165.243
К 56


    Коваленко , Алла Борисівна.
    Психологія розуміння творчих задач [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Коваленко Алла Борисівна ; Київ. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2000. - 396,[17] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 355-396. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння задач--Дисертації
фывфывфыв:
РОЗУМІННЯ -- знак і значення -- МИСЛЕННЯ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ТВОРЧІ задачі -- КОҐНІТИВНИЙ досвід суб'єкта -- смислова трансформація -- творчий тренінг
Аннотация: В дослідженні розроблено модель процесу розуміння багатосмислових об'ктів. Здійснено аналіз процесу розуміння творчих задач та основних його складових компонентів. Досліджено характер залежності успішності процесу розуміння від рівня сформованості когнітивного компоненту. З'ясовано особливості прояву мислительних стратегій в процесі розуміння творчих задач та їх зв'язок з рівнями психічного розвитку суб'єкта.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 125476
Число посетителей 818
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя